Perfect, mi-am pierdut juma de ora din viata citind despre placebo,eu raman pe stock nu mai schimb nimic...
Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport
Collapse
X
-
nici macar o copita sau o urma de copita de catar
ba chiar mai rau faci la diesel sa-i pui filtru sport...citeste prin paginile de aici si o sa vezi ca intai o sa schimbi nush ce debitmetru de aer, sau cum s-o numi, si apoi o sa schimbi turbina parca, asta am retinut eu, daca gresesc, asta e, mea culpa.
dar la evacuare, castigi zgomot, mai nimic altceva
iexact, remaparea e mai buna, mi-a luat-o inainte tavi, mai rapid de dejte
Comment
-
fara intentie (da da..)
Eu ce am vazut la dizal ca si cu toba sport (finala) nu prea isi schimba zgomotu, deci nici macar de sound nu te ajuta o finala sport.
Oricum, daca ai sound si n-ai putere cat de cat, e cam jenant (cand te mai pui cu unu' ).
Mai bine sa faca ''fasssss'' si ai trecut pe langa el ca un OZN...
Comment
-
aici e thread pentru pareri si etc despre filtre aer...
dar la diesel ii mai poti schimba turbina si intercoolerul, cu remapare in consecinta cu aceste schimbari...gata cu off topicu
Comment
-
Salut, se gaseste si la noi filtru conic cu tubulatura pt 1.6 16v? am vazut ca are un francez, dar cum e montat pare sa traga aer cald, macar suna frumos... http://www.youtube.com/watch?v=C9kAp521M4A
Comment
-
Am gasit un fitru sport pt clio 3 (1.6l),daca se reuseste adaptarea prinderii ,chiar ar trece si aer rece pt ca il putem pune sa traga aer din acelasi loc ca si cel stock. Ce ziceti , merge?Attached Files
Comment
Comment