Distanta franare 100-0 km/h Logan cu ABS ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by vocea clientului
    Buna ziua Domnule Streulea,

    Urmare a mesajelor dumneavoastra, prin care reveniti asupra catorva aspecte in legatura cu autoturismul pe care-l detineti, va transmitem pozitia Automobile Dacia:

    Toate informatiile necesare si suficiente pentru o buna utilizare si intretinere a vehiculelor Dacia Logan pe care Automobile Dacia SA le pune la dispozitia clientilor nostri le regasiti si dumneavoastra in documentele care v-au fost inmanate la livrarea autoturismului: Carnetul de Intretinere, Carnetul de Garantie si Instructiunile de Utilizare.

    In plus fata de cele comunicate anterior, va asiguram ca selectarea pneurilor pentru gama de vehicule Dacia Logan s-a facut pe baza unui ansamblu de prioritati (confort, directie, tinuta de drum, distanta de franare).

    Dezvoltarea unui pneu pentru un vehicul incepe din faza de proiect unde se stabileste tipodimensiunea astfel incat aceasta sa fie compatibila cu roata ( geometric ) conform ETRTO ( The European Tyre and Rim Technical Organisation ) si cu vehicului conform definitiei tehnice: indice de sarcina, cod de viteza.

    Pe langa aceste criterii urmeaza dezvoltarea propriu-zisa a pneului pentru compatibilitate cu vehiculul pe care urmeaza sa-l echipeze.

    Furnizorul de pneuri impreuna cu producatorul stabilesc caracteristicile dinamice : aderenta longitudinala, rezistenta la rulare, rigiditate, caracteristici de uniformitate ( dezechilibru, forte radiale si laterale, conicitate ), presiune si se determina valorile optime pentru vehicul, pneul avand o anumita reteta de amestec de cauciuc, duritate, densitate, profil.

    Pneurile care echipeaza Dacia LOGAN au fost dezvoltate de catre specialistii Renault si specialistii furnizorului de anvelope pentru a indeplini caracteristicile mentionate.

    Va informam de asemenea ca testele pentru determinarea distantei/spatiului de franare nu se efectueaza in conditiile descrise de dumneavoastra, ci in conditiile utilizarii la maxim a aderentei dintre pneuri si sol; acest fapt nu este influentat de prezenta sistemului ABS.

    Va asiguram ca valorile impuse sunt respectate de vehiculele LOGAN cu marja suficient de mare.

    Ne puteti contacta de luni pana vineri intre orele 08.00 si 20.00 si sambata intre orele 08.00 si 16.00 la numarul de telefon 0248 500 000 sau in orice moment la fax: 0248 500 076, e-mail: vocea.clientului@daciagroup.com, site: www.dacia.ro.

    Cu consideratie,

    Consilier Client
    Laurentiu Cintian.
    concluzia: nici ei nu stiu si ma aburesc cu explicatii siropoase.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #62
      cristi varianta cu abs are si discuri ventilate.
      oricum eu cred ca sunt cazuri in care daca esti obisnuit cu masina poti frana super si fara abs pe uscat.
      eu am mers cu o masina care a fost lovita frontal si reparata.nu am stiut de ce sarea pe sosea.apoi am aflat ca inainte de impact a franat 65m)
      in legatura cu dacia ei sunt perversi dar cred ca si alti producatori la fel.
      de exemplu skoda in nici un pliant cu date tehnice nu specifica greutatea.vrea sa para o masina grea si de fapt e ca si loganul cam tot pe acolo.
      in europa sunt diferite cluburi si reviste care fac ei tot felul de teste.
      Last edited by suru; 19 November 2007, 01:34.

      Comment


      • #63
        doar prestigeul are ventilate,si parca si unele dieseluri...a mea are ABS da nu am ventilate...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #64
          Deci tot nu au spus care e distanta...

          Comment


          • #65
            ambitonu' nu are discuri ventilate, doar dieselu' si probabil prestige-ul...oricum de la vc nu scoti multe chestii la obiect, decat abureli deci ramane sa ne confruntam eu cu streulea pe centura, sa vedem distanta. desi nu e 100% relevant, diselu' e mai greu decat benzinaru'. eventual daca in locul lu' cristi streulea s-ar da suru sau tavi...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #66
              si mcvul meu 1.6 16v le are tot ventilate si sincer pana acum sunt multumit de cum franeaza dar o singura data trebuia(dupa mine) sa intre abs-ul si nu a intrat , coboram pe o straduta si trebuia sa opresc la stop si pe jos era mult pietris dar nu am realizat , am franat am simtit ca rotile sau blocat dar totusi masina sa oprit intr-o distanta mica dar parca nu s-a simtit abs-ul

              sigpic

              Comment


              • #67
                din cate stiu, daca reusesti sa blochezi toate 4 rotile si/sau nu ai mai mult de 20km/h (sau 30km/h, nu mai retin exact), abs-ul nu "intra". sau ti-a intervenit abs-ul foarte usor, n-o fi fost nimeni in fata ta, a vazut ca nu-s probleme si te-a lasat sa te distrezi
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Hai bre Seba...pt 10 kg diferenta crezi acu' virgula ca o sa fie o distanta mai scurta cu 3 metri )

                  Comment


                  • #69
                    daca nu ma-nsel eu, sunt cam 100kg intre benzinar si dieselar. o persoana si-un bagaj in plus in masina conteaza. sesizabil.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #70
                      nu ma suparati ca ma duc iar pe straduta aia si testez abs-ul chestia e ca traverseaza un bulevard cu 4benzi si se infunda intro statie peco

                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        sonykel nu cred ca ti s-a parut. Si eu am patit la fel la viteza mica pe pietris. Nasol a fost ca era sa ma opresc in masina lui taica-meu(drama in familie )
                        Cred ca are dreptate csebalyn cu ABS la viteza foarte mica.
                        Si o intrebare: nu vi s-a intamplat sa vi se intareasca pedala de frana (de parca apesi o caramida)? Ce naiba doar nu face figuri vre-o supapa pe la servofrana.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #72
                          ma oameni buni, nu mai f***ti bunatate de cauciucuri degeaba...Distanta de franare a fost masurata de revista auto motor si sport (in colaborare cu taticul lor din germania), cu aparate de masura speciale. Din pacate nu am numarul cu mcv-ul pe aproape. Iar ala cu berlina nici nu stiu daca il mai am

                          Comment


                          • #73
                            cristi_p: eu sigur nu stric gumele, ca am abs cat despre auto motor & sport, sunt tot aia de-au rasturnat loganu si toyota si orice alta masina care atenta la bijuteriile lor de obermensch ? m-am lamurit si de topgear ce r...t mananca uneori, de autoexpert sau autoshow nici nu mai zic ce "specialisti" au...pe de alta parte, stiu si eu ca e intr-o revista un test de franare efectuat in austria, cu mai multe masini, printre care si logan. test pe care lexu-us nu l-a trecut, in prima zi lipindu-i-se placutele de discuri intr-adevar, super lux de la super-toyota
                            @rocri, se poate sa faca "figuri" servofrana; am obs ca trage aer pe undeva pe sub pedala. daca acolo se aduna mizerie sau ai covorasul sub pedale, probabil se "caramizeste" frana...cu motorul oprit, daca o calci, se aude clar cum intra aerul pe orificiul ala si cum e evacuat de cealalta parte, in filtrul de aer. dupa care, n-o mai poti apasa a doua oara
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #74
                              ABS-ul de pe Logan intra indiferent de viteza. Chiar si sub 10 km/h.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #75
                                am un prieten cu amition dci si el are discuri ventilate.
                                acum nu conteaza foarte mult decat la mers sportiv si acolo oricum un brembo e brembo
                                in legatura cu distanta ar trebui facuta o comparatie cu alte masini sa stim si noi cum se prezinta situatia.dar cum spun cei de la dacia conteaza anvelopele foarte mult.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google