Distanta franare 100-0 km/h Logan cu ABS ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by crististreulea
    direct link de trimitere a mailului
    am trimis, astept raspuns.
    ps: am precizat si urmatorul lucru in mail: Un raspuns genul "Referitor la intrebarea dumneavoastra, va comunicam faptul ca nu detinem informatia solicitata." nu este satisfacator.

    Am trimis si eu e-mail la VC in legatura cu problema asta si acum astept raspuns...

    Comment


    • #77
      ABS -ul nu face minuni .

      Franarea de urgenta duce , de cele mai multe ori ,la blocarea rotilor . Consecintele se stiu :pierderea traiectoriei ,cresterea spatiului de franare si uzura pneurilor . ABS regleaza "presiunea" de franare , impiedicand blocarea rotilor , dar , din pacate ,nu aduce "putere" de franare in plus .Ar fi o naivitate sa credem ca pe un drum umed , vom opri , ca prin miracol , in cativa metri ,doar pentru ca autoturismul este dotat cu ABS...Aceeasi regula se aplica si in virajele negociate cu viteze mari :in cazul franarii bruste , sigur derapajul se produce mai greu , doar ABS nu este suficient pentru a ne mentine pe traiectorie .

      Comment


      • #78
        ABS-ul mentine traiectoria oricat de brusc ai frana si oricat de alunecos ar fi drumul.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #79
          ^ http://ro.wikipedia.org/wiki/ABS

          Comment


          • #80
            N-avem nevoie de copy-paste aici, conteaza experienta cu sisteme ABS si cunostintele generale...
            Ce scrie acolo e valabil pentru ABS-urile de generatie veche, ABS Bosch e unul din cele mai bune, cu care derapajul nu se produce. Daca vrei, contrazice-ma, dar cu argumente clare.
            Si alta data nu e nevoie sa-mi dai linkuri ca stiu si eu ce face un ABS, n-am eu nevoie de linkurile tale, daca vrei sa discutam despre ABS nici o problema, dar nu cu copy-past-uri de pe net.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #81
              Rocri>si mie mi se intampla sa mi se intareasca pedala la frana si sa ma stranga centura cand franez de la 130 la 60-80(nu brusc)asa treptat!!

              Comment


              • #82
                M-am lamurit pana la urma cum e cu pedala.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #83
                  Deci ce vroia sa spuna colegu' e ca daca te bagi ca bou' intr-o curba, adica mult prea tare si franezi, normal ca pierzi aderenta si intri in derapaj.

                  Comment


                  • #84
                    Mai degraba te dai de-a berbeleacul in conditiile astea.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #85
                      Adica pierzi aderenta cu ABS-ul care intra in functiune?
                      Eu n-as fi asa de sigur si nu ma poate contrazice nimeni fara dovezi, eu cel putin n-am vazut masina cu ABS sa derapeze, asta e si scopul ABS-ului, sa te faca sa-ti tii traiectoria chiar daca virezi puternic sa eviti un obiect sau intri cu viteza intr-o curba.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #86
                        Andrei, cunostinte generale am, si am ceva experienta in conducere. Va rog putin respect, totusi. A fost o parere de-a mea ds ABS si nu cred ca dumneavoatra, la 100-120 km/h, cu tot ABS-ul puteti sa mentineti traiectoria (doar sa fiti un pilot de curse).

                        Comment


                        • #87
                          Dar eu nu te-am jignit. Ai inteles tu gresit, doar discutam despre ABS si ti-am zis sa vii cu argumente reale, ca altfel nu iti poti sustine afirmatiile.
                          Si sa stii ca si la 120 km/h, cu ABS, daca pui frana puternica si e ud pe jos, tragi de volan sa eviti ceva, nu se blocheaza rotile si nu derapezi deloc.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by andrei View Post
                            ABS-ul de pe Logan intra indiferent de viteza. Chiar si sub 10 km/h.
                            Bravo!
                            Mi-a placut precizarea ta! Siii niste mentiuni:
                            Intrarea in functiune depinde de anumiti factori de aderenta, cum ar fi: starea anvelopelor, tipul de carosabil (piatra cubica, beton, asfalt etc), starea carosabilului (ud, acoperit cu zapada) si...mare atentie...pietris...
                            Deci...trebuie sa nu fim surprinsi cand intra ABS chiar si la anumite viteze
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by ady62 View Post
                              Andrei, cunostinte generale am, si am ceva experienta in conducere. Va rog putin respect, totusi. A fost o parere de-a mea ds ABS si nu cred ca dumneavoatra, la 100-120 km/h, cu tot ABS-ul puteti sa mentineti traiectoria (doar sa fiti un pilot de curse).
                              eu am condus un ambition de 1,6 cu abs si la 180 km/h am reusit sa mentin traiectoria ( pedala apasata in cap pentru ca urma curba ). eram in total 5 persoane in masina.

                              ps: cristi ai mai aflat distanta de franare cu abs?)
                              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                              Comment


                              • #90
                                http://www.youtube.com/watch?v=LrL216S7aYw

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google