Senzori De Ploaie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Treaba cu senzorii de ploaie e discutabila. Am senzori de ploaie (nu la Logan) si sincer, ii tin pe Off. Ca sa pui asa ceva aftermarket, nu-si justifica pretul...sa zic ca in 10% din cazurile meteo ivite la sofat sunt folositori, in rest nu.
    Pe autostrada, cand cel din fata "arunca" cu mizerie pe timpul asta de rahat, senzorii pornesc daca umezeala de pe parbriz ajunge la un anumit grad. Poti ramane fara vizibilitate daca te lasi pe seama lor. Un singur avantaj e cand trece vreo "masina bestiala" pe langa tine si nu mai vezi nimic sau cand devansezi un TIR, senzorii pornind stergatoarele la viteza maxima.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #32
      Apreciez persoanele care gandesc mai profund problemele si situatiile care pot aparea. Este foarte important sa definesti foarte bine problema cu toate datele ei. Bossake spune ca ar aparea o problema in momentul cand pe parbriz ii sare putina mazga de la masina din fata.Este adevarat ca o asemenea situatie poate exista. Exsiste totusi un ...dar. Inainte ca mazga sa ajunga pe parbriz acesta a fost deja udat cu apa de la ploaie si stergatoarele au sters cel putin o data suprafata acestuia. In aceasta situatie pe suprafata parbrizului s-a format deja un film de apa imperceptibil ochiului, care este suficient pentru a nu permite adrerenta altor impuritati. Ca sa ma explic va dau un exemplu: Pe timp senin, fara ploaie, udam intentionat parbrizul si pornim stergatoarele de parbriz. Vom observa ca abia dupa un numar bun de miscari ale stergatoarelor va aparea un zgomot specific cauciucului pe sticla uscata. Aceasta arata ca filmul de care vorbeam mai inainte persista o buna perioada de timp pe parbriz. Este tot la fel de adevarat ca prezenta nisipului si a prafului foarte fin este un element de uzura si asupra lamelelor de stergator cit si asupra parbrizului . Este un factor inevitabil. Numai prezenta filmului de apa mai poate reduce aceasta uzura. Eu prefer sa curat manual parbrizul inainte de a pleca la drum, pentru a evita excesul de praf, si sa il mentin curat pe timpul drumului , in conditii de ploaie.

      Comment


      • #33
        avem parerea lui darksid3, posesor de senzori dinastia fantastici! Deci este un gadget sau device foarte foarte util daca nu-l ai pe masina si ti-l doresti!
        Last edited by crististreulea; 5 January 2010, 10:13.

        Comment


        • #34
          mai eu am avut renault laguna 2 si la fel tineam senzorul de ploaie pe off.
          azi maine punem toate chestile pe masini si adormim la volan de plictiseala ca nu mai facem nimica. sunt lucruri cu rost(releu ridicare geamuri, butoane impuls, senzori parcare, deschidere portbagaj) si unele fara(senzori ploaie, senzori lumini).
          pe laguna care ara full aveam o gramada de senzori si relee si doar jumate erau utile, restul erau la numar sa dea bine la ureche.
          Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

          Comment


          • #35
            eu sincer mi-as pune asa ceva! daca se poate, de ce sa nu pun? dau 3-4 milioane pe luna pe tigari(bani arsi)si nu pot sa-mi pun asa ceva pe loganelul meu? M-ar interesa si aprinderea luminilor din senzor, Cine are , sa ne zica si noua ce si cum a facut!!!
            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

            Comment


            • #36
              Si iar ma repet ca pe autostrada daca mergeam cu 130 la ora era un soare de iti lua ochii fara pic de nor pe cer si ca sa te pomenesti cu parbrizul mat dintr-o data din cauza unuia din fata ta care isi spala parbrizul la accea viteza nici nu iti doresc asa ceva.
              Iar ca am oprit de la 130 la 30 in 2 secunde....Poate nu a fost asa dar oricum am calcat frana si am cautat sa mentin directia ca sa nu o iau pe aratura.
              Oricum atat eu cat si colegul meu ne-am speriat de nea luat dracu pe amandoi si ne-am revenit cu greu dupa aia,,,,dar noroc cu experienta mea si reactia mea ,ca altul sincer ((incepator sa zicem)) nu stiu daca iesea teafar din asta!
              Respect si toate cele bune....Si asteptam un raspuns de la Tuti!!!
              Last edited by crististreulea; 5 January 2010, 09:55.

              Comment


              • #37
                nu mai vorbiti prostii asta care nu stiti despre masina lu` mcd.
                functia asta e mai mult pt. aia care dorm la volan , si tin mainile la "10" si "14".

                Comment


                • #38
                  senzorul de ploaie este util in unele cazuri, dar dupa cum spunea darksid3 si vyp75, cand il ai montat pe masina, o sa-l tii pe off.
                  sora mea are pe peugeot 207 senzor lumina si ploaie, le tine pe off desi mie mi se pare stupid. asa ca mi-a explicat ca s-a trezit in situatia de a avea farurile stinse in ungaria, infractiune in aceasta tara. in plus, farurile aprise pe timp de zi mai ales in afara orasului e binevenit. deja sunt offtopic.
                  senzorul de ploaie te scoate din minti atunci cand ai parbrizul plin de praf si iti ajung cativa stropi de apa din diverse motive, pornesc stergatoarele si iti murdaresc intr-un mod oribil parbrizul si totodata iti reduce vizibilitatea drastic. asa ca trebuie sa dai si la sprituitoare daca vrei sa vezi ceva.
                  sansele sa patesti asta sunt mult mai mari decat situatia de pe autostrada la 130km/h fara vizibilitate. eu zic ca in acel moment, reducerea vitezei brusc pana la 30-40km/h e cea mai mare greseala, cresc sansele cu 90% de a producere un accident. asta din cauza ca cel din spatele tau oricum nu pastreaza distanta de siguranta unde nici tu nu ai pastrat distanta si te-ai ales cu un dus gratis. partea cu 2 secunde timp de reactie... ala nu mai este timp de reactie. esti in aceasi situatie si daca pornesc stargatoarele si iti mazgalesc parbrizul, tot va trebui sa dai la sprituitoare ca sa cureti.
                  in romania nu avem inca strazi curate ca sa zici ca nici dupa 4-5 zile nu o sa ai praf pe parbriz ca sa dai oricand drumul la stergatoare aproape pe uscat si sa zici ca nu se zgarie parbrizul sau ca o sa-l mazgalesti cu maglavais.
                  functia senzorului de apa e binevenita oricum daca iti tii curat parbrizul tot timpul, in west fiind mai curat pe strazi n-ai sa gasesti parbrizul murdar cu praf doar in 4-5 zile.
                  deci da, si eu as monta acel senzor pentru un pret acceptabil. chiar daca ulterior il tin pe off.
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #39
                    aha , te`am prins , deci il pui doar ca sa`l ai ca optiune

                    Comment


                    • #40
                      In fata mea era un Audi si avea cel putin 50 de metri in fata mea.
                      Eu zic ca este o distanta mai mult decat rezonabila.
                      Iar eu cred ca nimeni nu merge mai departe cu 130 la ora fara sa vada absolut nimic in fata lui.Eu vedeam prin parbriz(ca sa ma intelegeti) exact cum vezi printr-o folie de nailon,din aia de pus la solare.
                      Iar ca ma lovea unul din spate era spaga lui nu a mea si ca poate au fost mai multe secunde la mijloc pana m-am dezmeticit dar alea au fost pline de adrenalina.
                      Daca vreti sa experimentati ce am patit eu stingeti luminile noaptea cand mergeti cu viteza pe o sosea neiluminata si incercati sa mentineti directia cat mai mult fara a pune frana cat mai repede.
                      Sa zicem ca va pica sistemul de lumini in mers pe autostrada dintr-o data ,ce faceti?
                      Cum reactionati?

                      Comment


                      • #41
                        Vin si eu cu o completare . Pe langa avantajul de a nu mai trage de maneta intruna cand ploua si temporizatorul nu e eficient in pozitia1 si prea eficient in pozitia 2 , are si 1 mare dezavantaj: Cand temperatura scade sub 0 grade si parbrizul este inghetat (dimineata) o sa aveti surpriza sa porneasca cand puneti contactul si sa va rupa lamelele stergatoarelor si sa va zgarie parbrizul.Mie mi sa intamplat la masina de servici .De atunci sta linistit pe OFF pana la primavara.

                        Comment


                        • #42
                          eu chiar nu il vad util,e o fita!fiecare cu parerea lui...nu mai pot da din maneta acum,peste 10 ani cine stie ce senzori mai vrem,poate ne conectam cu masina ca in Avatar(care ati vazut filmul)....de ce nu va luati mercedes daca aveti nevoie de toate astea?intreb,nu dau cu paru!

                          Comment


                          • #43
                            offtopic:
                            @ivan marian: 130km/h inseamna 36m/s. distanta aia de 50m intre masini cred ca e, evident, insuficienta.
                            ontopic: eu am facut naveta tm-ar 2 ani cu megane2 si espace3 cu senzor de ploaie, pur si simplu l-am urat din tot sufletul. vorba unui coleg de mai devreme, in 10% din cazuri e util, in rest, o mini-fantezie cu electronica optica.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              Daca Loganistul vrea senzori, vrea si gata, nu il intereseaza la ce sunt buni! Insusi numele thread-ului si numele senzorilor explica la ce sunt buni,"SENZORI DE PLOAIE", nu de "senzori de spraysmac" de la ala din fata, nu de "senzori de noroi", nu de senzori "de mazga"... Se numesc "senzori de ploaie" si la asta este util, la ce va trebuie voua nu este inclus in utilitatea senzorilor astora...

                              Comment


                              • #45
                                Dar cand dai vara de o ploaie mocaneasca si mergi toata ziua in trafic prin oras,o fi bun senzorul ala?
                                Sau cum a nins zilele astea toata ziua si dadeai mereu de maneta cand pe pozitia 1 sau 2 tot timpul sau pe off la semafor ca nu mai ningea abundent si scartaia stergatorul,iar dupa ce iti luai viteza trebuia sa dai iar de maneta aia si tot asa mai departe?
                                Normal ca o sa il tii pe Off cand este cazul si il dai pe On cand ai nevoie de el in astfel de situatii.
                                Tuti ne lasi cu ochii in ploaie si zapada? Zi-ne si noua un pret!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google