Aditivi benzina, aditivi ulei. Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Boris, ramai la o poza si n-o mai tot schimba )
    Am auzit si eu de la mesteri ca din cand in cand ( o data la trei-patru plinuri) sa ii mai bagi cate un aditiv de motorina.
    Eu ce am vazut la un amic cu dci a fost ca dupa un timp de folosire, nu mai scotea fum la forja, sau scotea mult mai putin.

    Comment


    • #32
      Din cate vad sunt pareri pro si contra despre aditivi. pana la urma care e cea mai buna solutie? Sa folosim sau nu?

      Comment


      • #33
        Pai...sa ma gandesc...NU

        Comment


        • #34
          O singura data am folosit un "injection cleaner" pe la 20 ron flaconul. Avem pe atunci cam 15k km. Mai nou, folosesc un drum in afara localitatii si il tin in 5000 rpm mai multisor (15-20 km), ca se curata singur - motor+esapament.
          Personal, aditivii nu ii recomand DELOC pentru motoare noi. Poate pe la 150k - 200k km, daca este nevoie neaparat.
          GL-22-TOF

          Comment


          • #35
            Ca sa stai linistit eu zic sa te limitezi la folosirea de combustibili si uleiuri de calitate.Nu sunt impotriva aditivilor,dar daca masina merge bine,e noua sau aproape noua de ce sa ma scarpin ca maimuta?
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • #36
              Masina nu are nevoie de asemenea "tratamente", de supraturare daca nu e nevoie...
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Off topic: Pai ce tratamente? Ca de la dealer am primit recomandarea... Din cate stiu, regimul de putere maxima a motorului de 1,4 (K7J) este undeva in jur de 55000 rpm. Asa-i? Atunci, de ce vi se pare un tratament "dur"? Doar nu merg asa continuu, doar 1-2% din distanta totala...
                GL-22-TOF

                Comment


                • #38
                  Si ce treaba are asta cu regimul extraurban? Puterea maxima e acolo ca sa schimbi vitezele in zona aia sau cand ai nevoie sa accelerezi de la turatia aia.
                  Mersul supraturat o perioada indelungata numai bine nu ii face motorului, dar in fine, fiecare face ce vrea...
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Mai oameni buni, de ce aditivi mai aveti nevoie cand benzina si motorina sunt ca apa si li s-au adaugat tot felul de dracovenii sintetice pentru a pastra performanta si totodata a reduce emisiile de CO2. N-aveti pe ce da banii?. Pai daca bagi bezina de CO95 la o D1300 si ii dai forja, zici ca e o pushtoaica de 18 ani si e excitata peste normal! Eu zic sa va astamparati cu aruncatul banilor pe aditivi si alte dracovenii, bagati bezina/motorina care se impaca cu motorul vostru, schimbati ce aveti de schimbat la masina, in rest dati-i talpa si cam atat. Un aditiv in plus nu face altceva decat sa amplifice arderea si sa reduca rezistenta motorului. Eu mi-am schimbat filtrul de motorina (am avut un pitic pe creier cu asta!) si dupa ce l-am taiat, mecanicul mi-a spus sa il mai puteam tine cel putin 10-15mii km, in conditiile in care tractorul meu e folosit atat urban cat si extraurban in conditii aproape de extreme.

                    Comment


                    • #40
                      curs injectie benzina

                      Nu stiu daca ajuta la ceva dar poate ne da vreo idee si mai ales nu stiu daca am postat bine
                      omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

                      Comment


                      • #41
                        Eu am pus aditiv de benzina si nu s-a simtit deloc, ori sunt eu nesimtit ori cei ce fac reclama ?

                        Comment


                        • #42
                          Unchiul meu care lucreaza de 14 ani la Man in Germania m-a invatat ca o data pe luna, sau la 2 luni cand ies la drum lung, dupa ce incalzesc bine motorul, sa ii dau 50-100 km forja. Zice ca e cel mai bun tratament. Cat despre aditivi, nu mi-a recomandat desi sunt tentat sa bag pentru remedierea problemei cu martorul aprins la bord pt sistemul de depoluare a aerului (motorasul portocaliu).

                          Comment


                          • #43
                            Schimba tu benzinaria si implicit tipul de benzina; si da, aia cu forja 50km e o solutie buna.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by padrefloryn View Post
                              Eu am pus aditiv de benzina si nu s-a simtit deloc, ori sunt eu nesimtit ori cei ce fac reclama ?
                              Combustibilii care ies pe portile firmelor producatoare sunt deja aditivati conform unor norme si standarde bine stabilite.
                              Aditivii (ptr. Combustibili) existenti in comert nu pot decit sa modifice componenta chimica a combustibililor, care prin ardere pot marii substantial gradul de noxe evacuate, si pot face mai mult rau motoarelor neuzate.Deci aceasta este valabil la motoarele neuzate.
                              Aditivii de orice natura sunt pentru motoare uzate, ajutindu-le mai mult sau mai putin sa functioneze in parametrii normali, cu eliminare de noxe scazuta.
                              Acelasi lucru se intimpla si cu aditivii pentru ulei care, datorita componentei lor "preiau" micile jocuri, pe linga alte caracteristici chimice .

                              passion 1.5 DCi

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Octavian___30 View Post
                                Uite de ce spuneam eu ca cel mai bine e sa bagi in motor un ulei bun si sa nu punem aditivi (gen DuraLube in special). Ce vedeti sunt citate de pe alte forumuri (daca le cautati le gasiti si voi, nu dau nume aici):

                                ''Eu am bagat Dura Lube intr-un Cielo la 110.000 km.
                                La 120.000 i-am facut segmentare !
                                Incepuse sa consume ulei rau de tot !
                                Eu nu as mai baga a doua oara asa ceva in motor ''

                                ''Si eu am bagat Dura Lube intr-un Mercedes la 1000 km dupa segmentare/bucsare, adica la schimbul de ulei de dupa rodaj...
                                La 3000 km a trebuit sa-i fac segmentare din nou...
                                Nu mai reuseam sa o pornesc la rece!
                                Nici eu nu as mai baga a doua oara asa ceva in motor... ''

                                ''nu recomand la nimeni dura lube...
                                am bagat in cielo la 46000km si pe la 65000 s-a intamplat ceva pe la axa cu came... A trebuit schimbata... La service mi s-a spus ca aditivul a ingrosat uleiul..Bla..Blaa... In general uleiurile sunt aditivate si nu mai suporta ceva aditional...
                                asa ca aveti grija ce faceti !!! ''

                                ''Sa nu incercati chestia aia ca un unchi de al meu a pus intrun grand cheroke l si acuma ii mananca 200ml de ulei de la bucuresti la timisoara. ''

                                ''Invatati din ce am patit eu si nu repetati greseala! Nici nu credeti ce sentiment nasol e sa ai masina (luata cu credit) si sa afli ca e praf motorul... ''

                                ...Si se poate continua. Sunt pareri de la oameni care au folosit aditi de astia ''minune''. Deci ganditi-va de doua ori cand optati pt un aditiv la un motor nou mai ales!
                                Am postat si aici pt. Ca e bine de stiut. FARA aditivi de ulei sau motor.
                                dar de ce nu ai scos si pe cei care lauda DURALUBE?
                                eu am un prieten care si-a adus o autoutilitara Ford din OLANDA si la primul schim de ulei a bagat un flacon de duralube si ulei valvoline cu care a mers 26000 km fiind si diesel.In prezent masina are 240000 de km,merge perfect si atrwecut noxele cu brio,dar nu a bagat niciodata motorina SH.Multumit a bagat si la al 2-lea schimb
                                CT-97-VIPsigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google