Supraincalzire Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supraincalzire Motor

    de ceva timp creste temperatura apei in conditii de frig nu vara acum iarna se duce la 6 liniute si creste apa in vas de ce?

  • #2
    apa e normal sa creasca in bol deoarece la caldura se dilata, vezi sa nu ai probleme cu termostatul sau cu senzorul de temperatura. ar fi bine sa fie una din asta si sa nu ai probleme pe la garnitura de chiuluasa
    da fuga la service si pune-o pe tester
    Last edited by gogoasha69; 8 February 2009, 19:25. Reason: edit
    sigpic

    Comment


    • #3
      multumesc mai astept ceva opinii si apoi la serv
      Last edited by Seba; 11 February 2009, 10:46.

      Comment


      • #4
        In primul rand: nu mai da Quote la ultimul mesaj.
        In al doilea: ce culori au lichidul de racire si uleiul? Cumva spumat uleiul?
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #5
          lichidul are culoarea usor maronie, la ulei nu m-am uitat
          ca nu trebuie sa scriu la quote nu am stiut sun nou pe aici mai am de invatat dar la inceput toti suntem la fel

          Comment


          • #6
            Poate e garnitura de chiuloasa...
            niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

            Comment


            • #7
              ete e garnitura, termostatul s-ar putea sa fie
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • #8
                S-ar putea sa nu fie nici termostatul. Depinde ce intelege el prin cresterea nivelului lichidului de racire (refuleaza din vas, creste mai mult de maxim?)
                Uite un topic: http://www.loganclub.ro/forum/proble...ighlight=linii
                Si inca unul: http://www.loganclub.ro/forum/2_lini...ighlight=linii
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #9
                  Fratilor cred ca voi nu stiti ca daca se impusca garnitura de la chiuloasa nu mai mergi nici 5 km cu masina pt. ca se caleaza motorul.
                  Temperatura apei creste foarte rapid si daca nu tragi imediat pe dreapta si sa opresti motorul ai toate sansele sa CALEZI motorul.
                  Stiu asta din proprie experienta si de la alti carora li sa intamplat asa ceva la vechile dacii 1310,dar principiul ramane accelasi si la motorul de logan indiferent care ar fi ala..
                  Asa ca mai degraba sa dus termostatul si implicit crescand temperatura apei creste si nivelul in vasul de expansiune pt. ca apa din motor nu mai este circulata si prin radiator,apa facandusi circuitul doar prin blocul motor...sau poate termostatul lucreza ceva mai putin si mai permite trecerea apei de iti creste si nivelul in vas .
                  Asa ca Thunderica dute la service si rezolva problema ca nu este de gluma!!!

                  Comment


                  • #10
                    poate fi si pompa de apa sau gmv(ventilatorul).sunt mai multe cauze .trebe verificat pas cu pas de doctor.antigelul oricum se schimba la culoare dupa un anumit timp devine galben spre maroniu.iar cresterea nivelului e normala in timpul functionari.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #11
                      poti sa mergi sute de km cu chiulasa fisurata, nu moare motorul in 5km, depinde de cat de mare si in ce zona e fisura. am un coleg de servici care-a mers 4 luni cu consum de antifgel mai mare decat consumul de motorina, a facut 2500km pana s-o repare. asta nu inseamna ca asa trebuie procedat...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Seba de cate ori ai desfacut tu un motor de dacie?????
                        Eu unul am desfacut un motor de nu stiu cate ori cu taicamiu si la mine si la neamuri si prieteni cu probleme diverse dar sigur cand se impusca chiuloasa nu mergi sute de km.
                        Asa ceva no sa vezi in vecii vecilor.Poate respectivul tau prieten pierdea antigel prin alta parte si a zis ca este chiuloasa din necunostinta de cauza si aia daca se impusca indiferent pe unde se impusca motorul se duce in mai putin de 5 km.Asa cum zice si margelatu poate sa fie si problemele scrise de el:ventilator, pompa de apa....etc.....
                        Eu vb aici din proprie experienta si nu din auzite.
                        Tu din ce punct de vedere vorbesti?????Din auzite sau din experieta ta personala??????
                        FII SINCER!!!!!Sau descriemi tu si mie te rog ce este o chiuloasa,ce reprezinta ea,ce rol are,si unde se situeaza garnitura de chiuloasa!!!!!

                        Si nu cred ca prietenului tau iar fi convenit din punct de vedere material sa bage zeci sau peste o suta de litri de antigel cat a consumat el asa de dragul unei garnituri care costa o nimica toata pe langa consumul de antigel propriu zis>>>GREU DE CREZUT ASA CEVA....
                        Last edited by Ivan Marian; 9 February 2009, 14:42. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Unde e situata garnitura de chiuloasa, intrebari aberante...sau crezi ca nu stie? Nu contest experienta ta,dar se poate merge mult cu garnitura fisurata, cel putin la dacie, zice bine Seba, depinde unde se fisureaza si cat de mare e. Asta eu o spun din propria experienta cu Dacia, ca si in cazul care zice Seba, imi arunca apa pe esapament. Scuze oftopic...
                          niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                          Comment


                          • #14
                            prietene ivan vad ca te ataci tare eu am avut o dacie 1310 pe injectie(CLi) cu, care am mers cu garnitura ciupita in 10 parti timp de 400 de km drum facut bucuresti-suceava si dupa ce am ajuns la service a schimbat garnitura si masina a mers perfect
                            laureate 1.5l, albastru marin

                            Comment


                            • #15
                              Nu ma atac chiar deloc ca nu am de ce.
                              Dar il bagati de tot in ceata pe thunderica.
                              Iar cu ea ciupita poti sa mai mergi dar nu si impuscata (adica strapunsa de tot).
                              Eu am avut un unchi care a shimbat vreo 5 garnituri la 30 de km,dar poate aveti si voi dreptate si ma insel eu...ce sa mai zic...toata treaba este sa se rezolve problema lui Thunderica si sa ne zica si noua ce problema a avut!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google