Supraincalzire Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru inceput poti verifica singur termostatul. Pornesti motorul si cand se ridica apa la 4 liniute verifici in fata la motor furtunul ala gros care intra in partea superioara in radiator; daca furtunul e cald termostatul e OK, daca e rece, inseamna ca termostatul e defect si nu deschide circuitul prin radiator. Schimbi termostatul singur, sau daca nu te descurci mergi intr-un service si te rezolva acolo. Daca termostatul lucreaza, atunci problema e mai grava si s-ar putea sa fie de la garnitura de chiulasa.

    Comment


    • #17
      Eu tare am o banuiala ca e doar vreo tresa de masa cu nabadai (duceti-va si in link-urile de la postul 8 si vedeti cam aceleasi probleme...)
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #18
        Originally posted by Ivan Marian View Post
        [...]Eu am avut un unchi [...]
        Cine vorbeste din auzite? Te'ai luat de seba si tu spui ca ai avut pe nush cine care nush ce.... Si eu am mers cu garnitura de chiulasa (ca asa ii zice) mai multe sute de km pocnita (puscata daca vrei) si nu a avut nici pe masa motorul.
        On-topic: daca ai probleme cu masa sare la 8 linii, temperatura anormala. La 6 se ridica daca GMV-ul nu cupleaza corespunzator. Vorbeste cu cineva care are cablu de diagnoza sau mergi in service. Dupa cativa kilometri vei afla temperatura reala si daca e cazul sau nu sa te panichezi.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Off topic: Tocmai ca cu chiulasa fisurata se poate merge mai mult. Cu garnitura de chiulasa fisurata este problema. Si depinde unde este fisura la garnitura. Daca fisura nu este in zona pe unde circula uleiul (gaurile alea nu mai stiu cum se numesc) se poate "forta" mersul asa cativa zeci de km. Daca ajunge apa(antigelul) in ulei nu se merge prea mult ca se caleaza motorul.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #20
            Originally posted by Ivan Marian View Post
            Seba de cate ori ai desfacut tu un motor de dacie?????
            Eu unul am desfacut un motor de nu stiu cate ori cu taicamiu si la mine si la neamuri si prieteni cu probleme diverse dar sigur cand se impusca chiuloasa nu mergi sute de km.
            probabil de mai putine ori decat tine, ce-i drept...ba mergi, depinde de gravitatea situatiei...

            Originally posted by Ivan Marian View Post
            Asa ceva no sa vezi in vecii vecilor.Poate respectivul tau prieten pierdea antigel prin alta parte si a zis ca este chiuloasa din necunostinta de cauza si aia daca se impusca indiferent pe unde se impusca motorul se duce in mai putin de 5 km.Asa cum zice si margelatu poate sa fie si problemele scrise de el:ventilator, pompa de apa....etc.....
            eu am vazut chiulasa, eu am dus-o la reparat...defectiunile mi le-au confirmat cei de service-ul opel si cei de la firma care a reparat chiulasa

            Originally posted by Ivan Marian View Post
            Eu vb aici din proprie experienta si nu din auzite
            .

            si eu la fel...

            Originally posted by Ivan Marian View Post
            Tu din ce punct de vedere vorbesti?????Din auzite sau din experieta ta personala??????
            ti-am raspuns mai sus...dac ca sa fie clar, inclin sa cred ca din experienta proprie, nu din auzite

            Originally posted by Ivan Marian View Post
            FII SINCER!!!!!Sau descriemi tu si mie te rog ce este o chiuloasa,ce reprezinta ea,ce rol are,si unde se situeaza garnitura de chiuloasa!!!!!
            blocul din aliaj de de aluminiu turnat, de deasupra cilindrilor, in care se afla galeriile de admisie si evacuare, supapele, axul/axele cu came, culbutorii, bujiile si injectoarele. are rol de a inchide cilindrul in partea de sus (formeaza camera de ardere), de racire si de alimentare a motorului precum si de evacuare a reziduriilor rezultate in urma arderii amestecului carburant. garnitura de chiulasa e pusa intre chiulasa si blocul motor (partea de sus a blocului, capul cilindrilor) si are rol de etansare a blocului motor cu chiulasa


            Originally posted by Ivan Marian View Post
            Si nu cred ca prietenului tau iar fi convenit din punct de vedere material sa bage zeci sau peste o suta de litri de antigel cat a consumat el asa de dragul unei garnituri care costa o nimica toata pe langa consumul de antigel propriu zis>>>GREU DE CREZUT ASA CEVA....
            am exagerat cand am spus ca ii consuma mai mult antigel decat motorina, credeam ca e evidenta exagerarea; omul baga saptamanal 5-6 litrii de apa distilata in motor. si cum defectiunea n-a fost garnitura de chiulasa, ci chiulasa fisurata in sine, ghiduri de supape gripate din cauza antigelului, scaune de supape decalibrate si camera unui injector crapata, cred ca stiu despre ce e vorba. apropo, motorul in cauza e un motor 1.7dti de opel astra g, motor ce functioneaza si azi, dupa 10 luni de la reparatie. surprinzator, nu?
            [/QUOTE]
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Deci am ghicit ce ai vrut sa spui.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #22
                Frate Seba esti tare rau.Tot respectul.Dar esti de acord cu mine ca sunt si soferi care nu stiu ce este aia o BUJIE!!!!
                Este.....??????
                Iar tu andy sa stii ca am vazut garniturile alea cu ochii mei ,adica cele defecte.
                Iar daca esti asa meserias fa si tu un scenariu si zine ce se intampla sau ce rol are garnitura aia.

                Cred ca asteapta un raspuns de la tine si Cristi....care vad ca stie si el ce rol are garnitura aia.
                Last edited by Ivan Marian; 11 February 2009, 19:52. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Off topic: Seba am recitit ce ai scris cu rosu si ai o greseala: chiuloase sunt si din alte materiale nu numai din aliaj de aluminiu. Sunt si din fonta.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Ivan Marian View Post
                    Iar daca esti asa meserias fa si tu un scenariu si zine ce se intampla sau ce rol are garnitura aia.
                    In primul rand te rog sa nu te apuci sa faci un mic scandal.
                    In al doilea nu am ce sa demonstrez, eu nu sunt "meserias".
                    In al treilea nu prea imi dau seama ce scenariu sa fac??? O fi de la greselile de ortografie...
                    Cristi... nu cred ca asteapta un raspuns de la mine, iar ce face o garnitura de CHIULASA (ti-am mai spus ca asa se numeste <<CHIULÁSĂ s.f. 1. Piesă care închide cilindrii unui motor cu ardere internă < fr. culasse]. >>) nu face altceva decat: sa asigure etanseitatea camerei de ardere, cat si a prelua partial dilatarile neuniforme ale materialului chiulasei si a blocului motor. O fi ok? Nu o fi... nu am de unde sa stiu
                    Numai de bine
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      In primul rand nu fac nici un scandal ci discutam .
                      SCENARIU ...adica sa imi spui ce se intampla daca se duce garnitura,adica care ar fi efectele sale si nu ma refeream la greselile tale de ortografie ca nu sunt PRUTEANU.
                      Iar ce definitie mi-ai dat cred ca ai gasit-o pe DEX ONLINE....
                      Toate cele bune si tie si te rog nu o lua ca pe o ofensa ca nu am avut asa ceva de gand.....iar eu ma repet din nou ca nu vorbesc din auzite asa cum ai insinuat tu(CINE VB DIN AUZITE).......
                      Iar eu ma adresasem lui Seba mai sus caruia ii multumesc inca o data pt raspunsul dat.....si nu tie care te-ai bagat si ma luasei cam tare

                      Comment


                      • #26
                        alo, terminati cu cearta! ivan (sau marian, ca nu m-am prins care e numele mic si care e cel de familie), aici nu-i concurs de cunostiinte tehnice. de cateva posturi bune ne-am contrazis pt o chiulasa fisurata in loc sa-i dam omului un raspuns.
                        apropo de contraziceri, cristi si andy as inclina sa cred ca stiu ce vorbesc, nu de alta dar ii stiu de mult mai multa vreme decat ii stii tu pana acum nu au dat-o in gard...asa ca hai sa lasam orgoliile deoparte, sa revenim la subiect.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Aseara ma contraziceam cu colegul de apartament care are tot logan si l-a condus pe al meu ca eu bausem...si zicea ca se supraincalzeste al meu ca sta numai la 4 liniute :| ca al lui sta la maxim 2...care e varianta optima? Eu stiam ca la jumate,adica 4 liniute.
                          1 point 6 litre 8 vsigpic

                          Comment


                          • #28
                            La Dci se intampla sa stea la 2 linii dar putin ii mai trebuie sa atinga 4...la benzina musai sa stea la 4 linii
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              4 liniute este optimul. Daca prietenul are benzinar are o problema la termostat. Daca are diesel nu ma pronunt pentru ca am inteles ca unele stau cu temperatura la limita dintre 2 si 4 liniute.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #30
                                E la fel masina ca a mea , 1.6 8v deci da ... bezinara.
                                Hehe ce bine ma simt acum ca am avut dreptate cand i-am zis ca tre sa stea la 4 linii
                                1 point 6 litre 8 vsigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google