Angel Eyes: Legal Sau Nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Atunci fac si eu revizia la Gugesti )
    sigpic
    Logan 1.4 Dynamic Blue

    Comment


    • #32
      Eu unul nu sunt de acord cu cei care isi pun folie fumurie pe stopurile spate,pt. ca daca pun frana sau dau semnal stanga sau dreapta nu prea se vede mai deloc ce intentii are respectiva masina.Mentionez ca nu sunt chior sau sa port cumva ochelari de vedere si vad foarte bine dar daca as fii GARCEA eu unul celor care au folie pe stopuri le-as lua taloanele masinii si ias pune sa le dea jos.
      Cu farurile angels sunt de acord atata timp cat bat la fel sau mai bine decat cele standard si nu incurca ceilalti participanti la trafic.

      Comment


      • #33
        angel-urile cu becuri stock bat ca ceapa degerata comparativ cu farurile de fabrica. xenoanele in angel sunt ok, dar numai pe faza scurta, ca pe lunga n-ai lupa si e deranjant pt ceilalti; la fel de deranjant ca un xenon in far standard.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          am fost azi pe la rar si am vb cu cineva de acolo si mi-a zis ca se pot monta fara nici o problema daca au omologare tuv cert

          Comment


          • #35
            suna f bine ce zici tu, numai ca nu sunt convins ca toate punctele ITP gandesc la fel...de ex dan.gutu spunea ca certificarea aia TUV e un fel de pistol cu apa
            sigpic
            Logan 1.4 Dynamic Blue

            Comment


            • #36
              salutare.avand in vedere ca la ITP se pozeaza masina si din fata si din spate cred ca vor fi ceva probleme daca ai stopuri clare si angel eyesuri.personal la ITP am fost pus sa dau jos stopurile clare si mi-au montat unele stock,au facut poza si gata.nu stiu ce sa mai zic daca sunt legale sau nu.bafta tuturor

              Comment


              • #37
                La ITP se fac poze doar din fata si la motor.Baieti buni aia daca au stat sa demonteze stopurile si apoi sa le monteze la loc.
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • #38
                  deci ma sfatuiti sa nu montez angel eyesurile decat daca am xenon.cu becurile standard sunt muci ?

                  Comment


                  • #39
                    O intrebare pentru cei care au idee si pentru dan.dutu in special:

                    Am primit in sfarsit coletul cu farurile si stopurile azi, dupa cei de la firma de curierat s-au incurcat in adrese ). Pe pachete sunt informatii in romana si numele firmei importatoare si distribuitoare. Spre surpriza mea, nu scrie nimic despre nici o certificare pe pachet si nici in interior nu am gasit vreo foaie pe care sa scrie ceva. In concluzie am dat un telefon la firma care e trecuta pe pachet sa intreb cum sa fac sa nu am probleme cu politia si cu ITP-ul. Mi s-a raspuns ca pachetul este prea nou si nu exista inca omologare pentru el. In consecinta mi s-a spus ca voi primi pe mail o declaratie de conformitate....si cam atat. S-au scuzat spunand ca au vandut pachetul fara probleme si nu s-au semnalat plangeri. As vrea sa stiu ce valoare are aceasta declaratie de conformitate. Multumesc
                    sigpic
                    Logan 1.4 Dynamic Blue

                    Comment


                    • #40
                      Cand o sa primesti omologarea sa o scanezi si sa o pui aici,sunt curios cum apare,ca nu am vazut pana acum.Cum sa dea RAR ul o omologare la ceva care nu este functional in totalitate,ma refer la reglajul pe inaltime la greutate.Va imbatati cu apa rece,mergeti fratilor asa cu ele,eu merg de aproape 3 ani prin toata tara si nu m-a intrebat nimeni de faruri sau de stopuri,iar ala la ITP sa demonstreze ca nu a venit masina asa din fabrica.Nu este nici un normativ de cum trebuie sa fie farul de Logan.Credeti ca la Golfurile care au faruri Dectane se pricepe vreun inspector ITP sau politist sa spuna ca nu sunt originale ?
                      LOGAN--> <--TOYOTA

                      Comment


                      • #41
                        Am primit declaratia de la firma distribuitoare si arata cam asa:

                        PS: Dane, tu mergi cu ele asa de 3 ani insa diferenta dintre noi este ca tu esti inspector ITP si eu nu ))))
                        Last edited by stresu; 12 February 2009, 17:35.
                        sigpic
                        Logan 1.4 Dynamic Blue

                        Comment


                        • #42
                          Nu poate nimeni sa isi dea cu parerea daca documentul asta e bun la ceva sau nu?
                          sigpic
                          Logan 1.4 Dynamic Blue

                          Comment


                          • #43
                            Nu .Acel document nu valoreaza 2 lei. Poata decit sa asigure garantia produsului. Dar ce vreau sa spun in continuare cred ca va lamuri intr-o oarecare masura pe multi care sint interesati si pe multi care isi dau cu presupusul in necunostinta de cauza.
                            Pe data de 21-01-09 mi s-a expirat lisingul la masina si a trebuit sa o inscriu pe numele meu. Cu ocazia asta a trebuit sa ajung la RAR sI cum a mea masina are modificari incepind de la tapiterie,faruri ,stopuri, 2 culori,jante,si culminind cu sistemul de frinare m-am luat cu miinile de par. Vreau sa spun ca am fost programat la 8 dimineata ,iar pe la 9.30 plecam de acolo(respins doar pentru jante necorespunzatoare). Am schimbat jantele la un prieten, si in aceeasi zi ,pina la ora 15 aveam toate actele in regula. Ce vreau sa spun este ca s-au uitat foarte atent la certificatul de comformitate al geamurilor fumurii,m-a pus s-a ridic si geamul portierei de pe fata sus si dupa aceea a inceput sa pozeze masina(mai exact aveau o camera video conectata la un calculator). Nu am fost intrebat de nicio omologare a farurilor sau stopurilor sau a modificarilor de la frine pentru care intrasem in polemici cu foarte multi.Masina a fost pozata din fata si laleralul soferului,deci farurile se vad sigur in poza, si nu cred ca cineva ar fi fost nebun sa lase masina sa treaca daca ar fi fost ceva ilegal.Cu ocazia asta mi-a trecut si a doua culoare in carte(albastru+gri).

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by stresu View Post
                              Am primit declaratia de la firma distribuitoare si arata cam asa:

                              PS: Dane, tu mergi cu ele asa de 3 ani insa diferenta dintre noi este ca tu esti inspector ITP si eu nu ))))
                              Vorba lui Paul hartia nu are nici o valoare,este doar praf in ochi,nici pentru garantie nu este buna.Cati dintre voi v-ati dus cu farurile inapoi pe motiv ca intra apa in ele ? Mai mult ca sigur la 99.9 % intra apa in ele. Eu nu vad nici o viza RAR pe hartie.Vazand aceasta hartie mi-a venit o idee,daca sunteti opriti in trafic, spuneti ca ati fost pacaliti de comerciant,acesta neavand voie sa vanda produse auto fara certificarea RAR.In cel mai rau caz primiti un avertisment cu promisiunea ca va duceti la cel mai apropiat service si le schimbati. Nu va vine sa credeti dar si laveta de sters geamul trebuie certificata daca este folosita pentru uz auto.Crezi ca,daca sunt oprit la Timisoara,il doare pe ala inima ca sunt eu inspector ITP,mai rau ma jupoaie,zice ca stiam legea.
                              LOGAN--> <--TOYOTA

                              Comment


                              • #45
                                dan gutu tu ai xenon la angel eyes ? sau bec standard .. daca ai bec standard spune`mi si mie daca esti multumit de ele.. si daca poti circula noaptea pe drumuri neiluminate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google