If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Va salut ! Am o intrebare la care orice idee e bine venita. In afara de antidemarajul electronic si un sistem de alarma ce altceva se mai poate face la un logan pe benzina sa nu poata porni. Ca exemplu, la motoarele cu carburator se poate scoate rotorul distribuitor din delcou etc. N-am mai avut masina pe injectie si de aici si nedumerirea. Repet orice idee e binevenita.
Va multumesc.
Sunt alarme care fac asa ceva. Cele care au pornire din telecomanda, daca pleci de pe loc si nu ai bagat cheia in contact iti taie alimentarea si nu o mai pornesti decat cu cheia originala in contact.
Sunt alarme care fac asa ceva. Cele care au pornire din telecomanda, daca pleci de pe loc si nu ai bagat cheia in contact iti taie alimentarea si nu o mai pornesti decat cu cheia originala in contact.
Habar nu am daca am voie sa dau nume de alarme. Dar majoritatea alarmelor ce au functia de ti-am zis-o mai sus fac treaba asta. Eu nu am asa ceva pe masina, are un coleg de serviciu si nu e cine stie ce brand. De fapt, pana la el nici nu mai auzisem de firma aia, dar alarma isi face rezonabil treaba.
sunt alarme care taie alimentarea cu tensiune a electromotorului si daca se incearca pornirea chiar si cu cheia masinii(presupunand ca a fost furata propietarului), nu porneste motorul si se declanseaza alarma.eu am o astfel de alarma cu pager marca THUNDER.
Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
Andreea Trifu
[QUOTE=margelatu;254292]eu zic sa iei cu volanul ca e cel mai sigur.asa facea mr bean.cumperi un sistem viper si ar trebui sa fie suficient pe un logan
sistemul antifurt pe care il are masina este arhisuficient
pentru o protectie antivandalisn este necesara si o alarma
in rest masina nu va putea fi miscata din locul ei decit cu platforma si orcum daca treaba este facuta de profesionisti orsice sistem antifurt aftermarket [sau care nu este integrat in electronica masini] este strict frectie la picior de lemn nici macar nu-i va incetini
restul sistemelor sunt pentru amatori si cei care merg la plezneala [uiti masina deschisa cheia in contact , un geam intredeschis]
din pacate loganul este una din cele mai furate masini din ro , sunt multe cererea de piese este mare ,
cea mai buna protectie este parcarea intrun loc in care nu se poate avea acesul cu o platforma cit mai aproape de alta masina, de un perete sau pom
de obicai se fura masini din locuri cit mai slab iluminate si care permit un acees larg
in rest pazitiva cheile
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment