Senzor Turatie Roata Fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor Turatie Roata Fata

    salut, ma intereseaza un senzor pt turatie roata stanga fata logan mcv 1.5 dci... unde as putea sa gasesc si cam cat costa.

  • #2
    Senzor pentru turatie sau pentru ABS ?
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • #3
      cred ca de ala zice de la abs ca altul nu mai e acolo..pai la reprezentanta.se poate sa astepti dupa el .
      Last edited by margelatu; 12 February 2009, 14:00.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        Pai si ce face senzorul ala de turatie?????Ce rol are???

        Comment


        • #5
          Originally posted by dan.gutu View Post
          Senzor pentru turatie sau pentru ABS ?
          Se numeste senzor pentru turatie si face parte din sistemul ABS ...

          @Ivan .. reduce consumul ... eu asa zic ... tu ce parere ai ?
          Last edited by Razzvan; 12 February 2009, 14:50.

          Comment


          • #6
            off top:pentru ivan:Sistemul ABS este compus dintr-o unitate centrala (asa zisul calculator de ABS) cate un senzor pe fiecare roata in parte care are rolul de a sesiza oprirea rotii, si cate o electrovalva pe fiecare conducta de frana ce duce la fiecare roata in parte. In momentul in care franezi brusc si rotile tind sa se blocheze, senzorii de pe roti sesizeaza daca vreo roata s-a blocat si actioneaza electrovalva taind pentru scurt timp presiunea si redand aderenta la roata. De aici tremuratul pedalei fiinca la o franare la viteza ceva mai mare sistemul intra in functiune in mod repetat. Sistemul este conceput astfel ca fiecare roata sa franeze separat. Daca se intampla sa franezi brusc si in momentul ala ai o roata pe asfalt uscat, una pe asfalt ud, alta pe gheatza si una pe zapada, sistemul ABS va comanda forta de franare pentru fiecare roata independent de celelate ajutandute sa ai CONTROL ASUPRA MASINII IN TIMPUL FRANARII DE URGENTA SI O FRANARE PRIN ROSTOGOLIRE PE CEA MAI SCURTA DISTANTA POSIBILA. Cuoscut fiind faptul ca franarea prin rostogolire e mai eficienta decat cea cu rotile blocate. Mai trebuie spus ca sitemele ABS sunt concepute astfel incat sa se autodiagnosticheze singure, de exemplu daca in timpul mersului senzorii ii raporteaza diferente mari de turatie intre roti timp indelungat sau un senzor nu raporteaza nimic un anume timp, sistemul se autodiagnosticheaza defect, iese din functiune, se aprinde un bec in bord ce te anunta asta si te trece pe frana clasica.
            razzvan da rau mai esti.
            Last edited by margelatu; 12 February 2009, 14:57.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #7
              Mersi mult baieti pt.informatii..Partea cu abs-ul ce rol are o stiam si cu senzorul pe fiecare roata ,dar nu stiam ca se numeste senzor de turatie....Aurel nu a mentionat ce fel de senzor este si pt. ce serveste....
              Dar Razvan la ce sa reduca consumul????

              Comment


              • #8
                cred ca se poate continua la Martor ABS aprins.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  am observat martorul din bord aprins, la un test de frana pe asfalt uscat, blocheaza numai roata stanga fata si daca scot senzorul de la roata se stinge si martorul din bord. cred ca acest martor este defect din cauza rularii pe suprafete acoperite cu apa si noroi. Am incercat la reprezentanta Bosch prin telefon dar numarul de pe site-ul BOSCH este gresit si cred ca au o alta locatie.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google