Cum mergeti cu Loganu'?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salutari tuturor.... am si eu un golanas rosu 1.4 MPI, am 55.000 km, in afara de un bec ars nu am avut nici o problema, pana acu, cand lichidul de racire implicit si motorul nu mai ajung la temperatura nominala de lucru. de fapt cam cum sta treaba... prin oras (Bucuresti) se incalzeste bine, uneori mai porneste si ventilatorul de pe radiator, dar in afara, chiar daca ies cu el incalzit deja, se raceste... indicatorul de temperatura scade de la 4 liniute la 2. desigur, cu cat merg mai repede cu atat se raceste mai bine, am incercat o data sa-l tin mai turat prin afara, pe la 4000 asa, si nu s-a incalzit, deci cel mai bine e sa stau pe loc .
    Sunt aproape convins ca e de la termostat, sau orice are el acolo pt a inchide circulatia lichidului de racire prin radiator.
    A mai avut cineva problema asta? Poate sa mai fie de la altceva? Sper sa nu.

    In rest ca sa fiu si ON TOPIC:
    Consumu e pe undeva pe la 6.9-7.1 in bucuresti, mers deloc sportiv, si cu multa rabdare, nu subturata, cu schimbatul treptelor la 2800-3000 rpm.
    in afara o tin pe la 100-120.... cel mai mic consum a fost de 4.7 l/100 km, drum Vaslui Bucuresti, mers cu 95 in afara si cu 60 in localitate.

    Numa bine, si confort in spatele covrigului...
    Don't touch! Never ever steal
    Unless you're in for the kill

    Comment


    • #62
      Originally posted by golanu
      Salutari tuturor.... am si eu un golanas rosu 1.4 MPI, am 55.000 km, in afara de un bec ars nu am avut nici o problema, pana acu, cand lichidul de racire implicit si motorul nu mai ajung la temperatura nominala de lucru. de fapt cam cum sta treaba... prin oras (Bucuresti) se incalzeste bine, uneori mai porneste si ventilatorul de pe radiator, dar in afara, chiar daca ies cu el incalzit deja, se raceste... indicatorul de temperatura scade de la 4 liniute la 2. desigur, cu cat merg mai repede cu atat se raceste mai bine, am incercat o data sa-l tin mai turat prin afara, pe la 4000 asa, si nu s-a incalzit, deci cel mai bine e sa stau pe loc .
      Sunt aproape convins ca e de la termostat, sau orice are el acolo pt a inchide circulatia lichidului de racire prin radiator.
      A mai avut cineva problema asta? Poate sa mai fie de la altceva? Sper sa nu.

      In rest ca sa fiu si ON TOPIC:
      Consumu e pe undeva pe la 6.9-7.1 in bucuresti, mers deloc sportiv, si cu multa rabdare, nu subturata, cu schimbatul treptelor la 2800-3000 rpm.
      in afara o tin pe la 100-120.... cel mai mic consum a fost de 4.7 l/100 km, drum Vaslui Bucuresti, mers cu 95 in afara si cu 60 in localitate.

      Numa bine, si confort in spatele covrigului...

      bun consum ai scos pt 1,4
      "cromul este placerea mea"
      "cui nu-i place , valea"

      Comment


      • #63
        Se poate si mai putin daca vrei

        Eu am mers in oras cu maxim 60 km/h si schimbat vitezele pe undeva pe la 2200-2400 maxim si mi-a iesit un consum cu metoda la plin ( la 300 km in oras a consumat 18,4 l).
        Un logan de 1.4/75 cp
        Last edited by gheorghej; 18 October 2007, 13:59.

        Comment


        • #64
          Cand sunt singur in masina merg destul tare: 140 - 150 in afara (pe unde merge); cand am alte persoane in masina nu depasesc 130 km/h

          In oras nu are rost sa vb pentru ca stiti cum se circula in B

          Comment


          • #65
            Acum ati luat-o cu consumul, e topic separat )
            Dimineata asta traseu Resita-Arad (cam 150 km) am venit mai grabit sa ajung la lucru, 120-140 (in localitati 80-90..). Lucru interesant, la 5000rot/min auzi cum urla motoru', dar cand treci de 5000 (la 5300-5500) nu mai face urat, efectiv se diminueaza foarte mult zgomotu, la 5000 parca intra in rezonanta.
            Apropo de consum: cam 7,5 mi-a iesit

            Comment


            • #66
              Originally posted by Octavian___28
              Acum ati luat-o cu consumul, e topic separat )
              Dimineata asta traseu Resita-Arad (cam 150 km) am venit mai grabit sa ajung la lucru, 120-140 (in localitati 80-90..). Lucru interesant, la 5000rot/min auzi cum urla motoru', dar cand treci de 5000 (la 5300-5500) nu mai face urat, efectiv se diminueaza foarte mult zgomotu, la 5000 parca intra in rezonanta.
              Apropo de consum: cam 7,5 mi-a iesit
              probabil ca se echilibreaza motorul cine stie
              si la mine ste zgomotos de la 120 sipana la 140 dupa aia nu se maiaude asa tare
              nu stiu care este explicatia
              "cromul este placerea mea"
              "cui nu-i place , valea"

              Comment


              • #67
                Eu cred ca e vorba de evacuare, de galerie, cap-coada. Si toba finala mi se pare cam auirea, cam subdimensionata pentru motor. Pai la Skoda de 1.2 era mai mare toba....
                Ma gandesc ca daca ii pui alte tobe, nu ar mai intra asa in rezonanta (si mie si la toti la 110-120 face un pic de zgomot ...mai tare in habitaclu)
                Si desigur..o antifonare mai buna era de prisos, ma bate gandu sa o fac eu (pe interior)

                Comment


                • #68
                  Originally posted by BRUTUSANF
                  probabil ca se echilibreaza motorul cine stie
                  si la mine ste zgomotos de la 120 sipana la 140 dupa aia nu se maiaude asa tare
                  nu stiu care este explicatia
                  Ai spart zidul fonic
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by D-FENS
                    Ai spart zidul fonic
                    mda, se poate nu m-am gandit
                    "cromul este placerea mea"
                    "cui nu-i place , valea"

                    Comment


                    • #70
                      Lasa, ''zidu'' asta fonic personal o sa-l rezolv sa nu se mai auda (asa cum am taiat tabla in spate la difuri). Dau toata mocheta jos si pun antifon. Sa vad pe baietii de la service ca-mi spun ca pierd garantia cand eu am facut un lucru bun la masina...
                      Masina mea cea draga, pt care din cand in cand devin paranoic... ) noroc ca-mi si revin

                      Comment


                      • #71
                        Cum mergeti cu Loganu'

                        eu am loganul din mai. am 10000, ma apropii de prima revizie, dar primii 1000 de km nu am depasit 3000 de ture cu ea fie in oras sau afara. dar scrie si in cartea ei la sectiunea rodaj sa nu depasesti 3500 de rotatii sau 120km/h inultima treapta de viteza. sper sa-ti fi fost de ajutor si sa te bucuri de masina ta.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by cioby
                          eu am loganul din mai. am 10000, ma apropii de prima revizie, dar primii 1000 de km nu am depasit 3000 de ture cu ea fie in oras sau afara. dar scrie si in cartea ei la sectiunea rodaj sa nu depasesti 3500 de rotatii sau 120km/h inultima treapta de viteza. sper sa-ti fi fost de ajutor si sa te bucuri de masina ta.
                          bine ai venit pe forum ,da este bine sa mergi cu ea ca la carte pana la 1000 de fapt la 3000 ar fi cel mai bine
                          pune si tu masina la "my ride" si te asteptam la intalnire duminca la 10 la casa poporului in parcare

                          scuze pt off topic ,sper sa intelegeti ca trebuie sa-i adun
                          "cromul este placerea mea"
                          "cui nu-i place , valea"

                          Comment


                          • #73
                            Eu in prima mie am si bagat 5000 in ea .... Nu prea des desigur...asa..de cateva ori... )

                            Comment


                            • #74
                              Eu am stat potolit pana la 3000 km desi ma manca rau in talpa,dupa aia i-am dat talpa...Viteza preferata este 110 km/h,cred eu ca e cea mai economica.
                              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by D-FENS
                                Eu am stat potolit pana la 3000 km desi ma manca rau in talpa,dupa aia i-am dat talpa...Viteza preferata este 110 km/h,cred eu ca e cea mai economica.
                                da asta este ,si eu tot pe la aceeasi viteza merg si stai si mai relaxat
                                "cromul este placerea mea"
                                "cui nu-i place , valea"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google