Salutari tuturor.... am si eu un golanas rosu 1.4 MPI, am 55.000 km, in afara de un bec ars nu am avut nici o problema, pana acu, cand lichidul de racire implicit si motorul nu mai ajung la temperatura nominala de lucru. de fapt cam cum sta treaba... prin oras (Bucuresti) se incalzeste bine, uneori mai porneste si ventilatorul de pe radiator, dar in afara, chiar daca ies cu el incalzit deja, se raceste... indicatorul de temperatura scade de la 4 liniute la 2. desigur, cu cat merg mai repede cu atat se raceste mai bine, am incercat o data sa-l tin mai turat prin afara, pe la 4000 asa, si nu s-a incalzit, deci cel mai bine e sa stau pe loc .
Sunt aproape convins ca e de la termostat, sau orice are el acolo pt a inchide circulatia lichidului de racire prin radiator.
A mai avut cineva problema asta? Poate sa mai fie de la altceva? Sper sa nu.
In rest ca sa fiu si ON TOPIC:
Consumu e pe undeva pe la 6.9-7.1 in bucuresti, mers deloc sportiv, si cu multa rabdare, nu subturata, cu schimbatul treptelor la 2800-3000 rpm.
in afara o tin pe la 100-120.... cel mai mic consum a fost de 4.7 l/100 km, drum Vaslui Bucuresti, mers cu 95 in afara si cu 60 in localitate.
Numa bine, si confort in spatele covrigului...
Sunt aproape convins ca e de la termostat, sau orice are el acolo pt a inchide circulatia lichidului de racire prin radiator.
A mai avut cineva problema asta? Poate sa mai fie de la altceva? Sper sa nu.
In rest ca sa fiu si ON TOPIC:
Consumu e pe undeva pe la 6.9-7.1 in bucuresti, mers deloc sportiv, si cu multa rabdare, nu subturata, cu schimbatul treptelor la 2800-3000 rpm.
in afara o tin pe la 100-120.... cel mai mic consum a fost de 4.7 l/100 km, drum Vaslui Bucuresti, mers cu 95 in afara si cu 60 in localitate.
Numa bine, si confort in spatele covrigului...
Comment