Cum mergeti cu Loganu'?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Jonivip
    eu merg cu 30km in oras si cu muzica la maxim asta asa sa ma observa lumea ...iar in afara localitatilor ii dau maxim ......astea sunt vietezele pe care le stiu 30 si maxim ...) )

    Comment


    • #77
      1.6 mpi, consum in oras cam 9,5-10, schimb la 3000, in afara cam 110-120, consum in exterior un pic peste 6. mediul pe comp de bord apare 8,7. majoritatea traficului insa e in oras.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #78
        MCV/1.5 DCI - am 2 zile deja cu ea... 200-si-vreo-10 km ... doar prin oras... plimbari treburi ...

        De mers, la rece merg lejer, cu accelerari line... si incerc sa n-o duc pana in 2500 ... dupa ce am 2 linii la temperatura o iau mai tare, si in cativa km deja simt ca ii dau in nas cand ii iau din acceleratie la 2500 ... rodaj domle`

        In rest, la "dum intins" (ce-o insemna drum intins in oras nujt) ... 1700-2000 viteza in fctie de trafic

        Comment


        • #79
          1,4 MPI 50 km
          11,7 arata consumu mediu, schimbat pe la 3000, vmax 90(nu am apucat sa ies din oras cu ea)

          Comment


          • #80
            Mai aici nu prea intereseaza consumul, e topic separat, ci cum mergeti cu masina, mai sportiv, mai domol, ceva ''competitii'', intamplari..pe cine ati mai ''luat'' la semafor sau la drum lung, etc...
            Eu acum ceva timp m-am pus cu un A Class (mercedes) 160 diesel si dupa 150 (pe bord) l-am vazut ca nu mai poate si l-am depasit triumfator ). Nu e bucuria prostului, a fost ceva fara pericole si ne-am simtit unul pe altul ca vrem sa vedem care pe care. Fara gesturi si comentarii, talpa eu - talpa el, dupa 2-3 km, amandoi ne-am linistit si am mers in treaba nostra.

            Comment


            • #81
              Originally posted by Octavian___28
              Mai aici nu prea intereseaza consumul, e topic separat, ci cum mergeti cu masina, mai sportiv, mai domol, ceva ''competitii'', intamplari..pe cine ati mai ''luat'' la semafor sau la drum lung, etc...
              dupa turatii si consum poti sa-ti dai seman cum merge lumea, adica "sport" sau "domol" . parerea mea ca loganu' nu-i masina de "incordat" pe la semafoare. din cand incand, dar numai daca te oftica unul rau de tot, hai, fie... retine insa ca motorul ala e gandit sa mearga in majoritatea timpului sau de viata la 3000-3500 rpm...ca sa fie clar, eu merg mai "domol"... cu mici exceptii . foarte rare, ce-i drept.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #82
                Din cand in cand e bine sa-i mai cureti injectoarele. Pe ce te bazezi cand spui ca e facut motorul sa mearga intr-un regim de 3000 maxim 3500 rot/min. Ca e 8 valve? Sau doar pt ca sa aibe viata mai lunga? Nu suchita daca il turezi la 4000-4500, doar ca mergi mai putini km cu el.
                Nu stiu sa fie vreun regim prestabilit de producator, doar pentru rodaj si cam atat. Cum ii dai, asa il ai...
                Cred ca daca am face o medie a turatiilor, la nicicare nu ne-ar iesi peste 3000-3300 rot/min. Asta nu inseamna ca nu l-ai dus de multe ori in 5000-5500.
                Eu la drum lung in duc des in 4000-4500 in trepte inferioare.

                Comment


                • #83
                  In oras bag a 2-a la maxim 2000 rot/min,a 3-a pe la 2500 si a 4-a si a 5-a(dk prind) peste 3000...cateodata si mai mult..in schimb in afara...sar de 3000...o km fugaresc dar nu are probleme merge super.......
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Pacco, banuiesc ca ai diesel.
                    Ups...acum am vazut, n-ai diesel Daca as merge asa cu 1.4 m-as ''damblagi'' de cap. E o gluma sa nu te superi. Imi place poza din avatar, ce dau la schimb pentru ea?

                    Comment


                    • #85
                      @octavian_28: din ce stiu de la altii, nefiind specialist in mecanica motoarelor, astea se cam folosesc in jurul punctului de intersectie al curbei de cuplu cu cea de putere si cea de consum specific. acolo au randament maxim (la logan 1.6 mpi asta ar veni pe la 4000-cuplu si putere si pe la 2800-3000 curba de consum specific).am citit in manualul unui ford escort si chiar se specifica la un moment dat ca ei recomanda, pentru o viata lunga si fara probleme a motorului, sa nu se depaseasca in mod constant 3500rpm (si cam seamana motorul ala cu ce avem noi pe golane). clar, vrei sa mergi mai mult, mergi mai lejer. ma intreb, o fi chiar constant produsul turatii * ore de functionare?care sunteti mecanici motoristi, hai cu explicatii! serios, motorul asta e generatie '98, e facut "low-cost", are pana si evacuarea si cutia alese pt un mers "decent", n-are role pe culbutori, n-are 16 supape, n-are camasi de otel la cilindrii...parerea mea e ca nu-i un motor pt turatii mari in mod uzual. ziceai ca il urci des la 4000-4500 in trepte inferioare...nu ti se pare ca dupa 4500 parca "nu mai vrea" ? poate e doar o senzatie, dar mi se pare ca dupa 4000 incepe sa se intinda greoi (dupa 4500 pe curba de cuplu urmeaza o panta destul de abrupta). despre curatatul injectoarelor, cam o data/luna (asta ar veni cam la 1500-2000 km) ii mai dau si eu 10-15km cu 4000-4500 rpm dupa care, hai inapoi la 3000-3500 unde mai pui ca stabilitatea ligheanului incepe sa lase de dorit la peste 130-140, daca nu-i un pic incarcat.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #86
                        Ai vorbit corect
                        Eu n-am sperante sa ma tina o vesnicie motorul asta (cum am vazut la taxiuri Solenza cu 300000 la bord fara reparatii...). N-am ce-i face, cand vad ca nu trage in depasiri, trebuyie sa-i dau in freza 4000-4500. Daca ai un ulei bun in motor, nu ii scurtezi cu prea mult viata. Unde e placerea de a conduce daca mergi in regimuri de 2500-3500 )

                        PS: auzi da' asta cu ''ligheanu'' de unde ai luat-o?

                        Comment


                        • #87
                          @octavian_28:mi-am adus aminte, tu ai 1.4;la ala trebuie sa-i dai un pic mai mult talpa decat la 1.6-le meu (nu-i mare diferenta, dar 16Nm se simt totusi in favoarea lu' 1.6). daca nu faci depasiri mai mult sau mai putin "riscante", nu e nevoie de trepte inferioare si talpa grea nici eu nu ma astept sa ma tina 300000(ar insemna in ritmul meu, ca masina sa ajunga la 15 ani;ma gandesc ca nu va fi cazul). dar nici sa faca "figuri" dupa 4-5 ani (cand probabil o sa vreau s-o "marit") n-as vrea...acu' nu vreau sa fiu rau, dar noi, loganistii(inclusiv eu) vrem si "placere", si "condus sportiv" si consum mic, si stabilitate, la o masina de familie, cu un pret care reflecta oarecum capacitatile masiniidupa cum ziceam, nu cred ca-i facuta pt altceva decat un mers "corect" si de asta trebuia sa fim constienti si sinceri cu noi insine cand am cumparat-o (idiferent ca n-am avut bani de altceva sau ca voiam musai masina noua) in ce scop o luam si la ce ne asteptam de la ea. de aia s-au inventat test-drive-urile si/sau masinile identice ale prietenilor.pe langa motor, la o utilizare normala, scutesti ambreiaje, pivoti, bucse, planetare,tamburi, discuri, rulmenti, etc si creste si siguranta deplasarii. "ligheanul" l-am auzit pe la alti utilizatori de logan (unii ii zic "frigider", "sifonier", "cada", "cazan"). mie personal imi place "camion" sau "iaht" ca are 2m patrati de parbriz, cat o vela de ambarcatiune usoara, de unde si coeficientul aerodinamic de exceptiesi se si balangane cand bate vantul tare dintr-o parte, sau cand "sare" valurile din asfaltul patriei
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #88
                            Da, adevarul e ca vrem multe de la masina asta. Oricum ofera destule.
                            Apropo de diferenta intre 1.4 si 1.6..hooo, nu-i mica, nici mare, dar ESTE. Se simt caii aia in plus (si cuplu) la o depasire sau la un drum in panta.
                            Eu cu 1.4 e clar ca trebuie sa o turez mai mult ca sa imi iasa treburile cum vreau )
                            Eu i-am pus numele dupa culoare, asa o strig: Cometa! Hai cu tata, hai...

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Octavian___28
                              ...Eu i-am pus numele dupa culoare, asa o strig: Cometa! Hai cu tata, hai...
                              foart probabil voi fi offtopic, dar...eu lu frantuzoaica dinaintea golanului ii ziceam "vasile". lu' asta-i zic "ilie", ca nevasta-mea m-a frecat la cap s-o ducem la popa si am dus-o la biserica "Sf. Ilie" in ziua de Sf. Ilie (bineanteles, pura intamplare, ca eu habar n-aveam de coincidentele astea la vremea respectiva) si dupa aia tot concediul de anul trecut a mers loganu' numa' pe ploaie
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #90
                                ) Esti tare. Parca vad: ''ma duc cu Ilie sa iau niste apa minerala''.
                                Gata, am terminat cu offtopicu' ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google