Doua Tobe Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doua Tobe Pe Logan

    salutare loganisti.am si eu o intrebare: vreau sa imi trag la loganul meu al doilea traseu pentru evacuare si sa ii pun 2 finale sport-cate una pe fiecare parte.intrebarea mea este: e nevoie de ceva de la rar pentru al doilea traseu? adica daca ma opreste vreun gabor, poate sa se ia de faptul ca am 2 tobe in loc de una??
    ast parerile voastre.
    multumesc anticipat

    Nu mai scrie mirc.
    Last edited by Cezar; 4 March 2009, 11:38.
    http://www.loganclub.ro/forum/masinu...an-t22792.html

  • #2
    De luat te poate lua si cu una sport daca e mai incuiat un pic la minete.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      Daca vrei tobe pe ambele parti iti recomand 2finale semi sport borla.Se va auzi placut,infundat si nu vei deranja pe nimeni.La pilot in pitesti traseu stanga-dreapta+2finale semi sport+tipsuri costa in jur de 850lei,manopera este inclusa in pret.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • #4
        Din cate stiam si eu, pentru marirea performantei la motor este ideal ca fiecare cilindru sa aiba evacuare separata ( si nimic care sa ingreuneze evacuarea gazelor: catalizator, etc ).Daca se leaga impreuna evacuarea celor 4 cilindri exista o influenta reciproca a gazelor arse.
        De acea la unele masini deja din fabrica au 2 tobe, una pentru 2 cilindri. Conteaza si care cu care cilindru sunt conectati la evacuare.
        Deci scopul ar fi nu ,,zgomotul ,, ci ,,performantele,, ( dar nu se poate una fara alta ) mai bune ale motorului ; de atras atentia sigur cred ca o vei atrage daca zgomotul este prea mare si s-ar putea sa ai probleme.

        Comment


        • #5
          Din motorul de logan nu stiu ce performante obti din evacuare oricum mai mult de 5cp(si aia trasi de par) si ceva Nm- la cuplu nu cred ca scoti.Cred ca omu se referea doar la finale, pentru sound si design.Nu se merita evacuare cap coada fara catalizator,diametru marit al tevii,serpisori si alte artificii daca nu ai modificat ceva in motor deoarece nu o sa mai ai cuplu la turatii mici din cauza evacuarii directe.castigul de putere o sa fie undeva dupa 4500rpm.Despre evacuare pe fiecare cilindru nu stiu ce sa zic...doar ca nu cred a fi posibil sa faci asa ceva pe logan.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • #6
            problema e ca la motor nu prea ai ce sa ii faci ... deci astea cam sunt singurele chestii.
            admisie,evacuare,soft...eventual came.
            2 tobe pe logan...in stilul ciobanesc se poate pune o continuare de la o toba la cealalta...profi se face cum au spus colegii mai sus
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Se mai poate comprima si chiulasa,se cunoaste calumea diferenta dar gasesti cam greu meseriasul care stie sa o faca,in caz ca il gasesti o iti zica un pret de mai bn o lasi asa)
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #8
                o rectificare de chiulasa cu 0,25mm creste rata de compresie suficient cat sa nu-ti intre supapele in piston si sa simti ceva putere. costa 60 ron; scump, nu? iar evacuarea la logan, in afara de cazul ca va dati la rally/liniute, lasati-o asa, ca e foarte bine dimensionata. pt sount puneti tobe sport si cam atat. 5 cai din 75 nu castigi numai cu evacuare, nici in cel mai fain vis al celor de la borla. filtru, cip, evacuare, catalizator jos, maxim 8-10 cai.
                Last edited by Seba; 19 February 2009, 13:10.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  cam ce putere sa o sa simti
                  1: dupa 2 tobe = ???
                  2: dupa marirea compresiei = ???
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Seba cam cu cat ar creste puterea daca ii rad 2 zecimi juma (exemplu la un 1.6 8V acum si resoftat) ?
                    Scuze pt off topic.
                    9! 9! 9!
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Seba View Post
                      o rectificare de chiulasa cu 0,25mm creste rata de compresie suficient cat sa nu-ti intre supapele in piston si sa simti ceva putere. costa 60 ron; scump, nu? iar evacuarea la logan, in afara de cazul ca va dati la rally/liniute, lasati-o asa, ca e foarte bine dimensionata. pt sount puneti tobe sport si cam atat. 5 cai din 75 nu castigi numai cu evacuare, nici in cel mai fain vis al celor de la borla. filtru, cip, evacuare, catalizator jos, maxim 8-10 cai.
                      Seba rectificarea costa 60ron?si manopera demontat-montat chiulasa? Stiu cazuri in București unde manopera+rectificare au ajuns la 900lei.tocmai de aia am scris ca,costa mult.Asa e cineva in pitesti care ia pentru rectificare+manopera de demontat montat chiulasa in jur de 350lei.Preturile difera de la un oras la altu..Merge luat si 0.5mm dar esti cam la limita.0.25 ar fi perfect.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • #12
                        e bine sa faci asta undeva la sat...acolo scapi cu manopera de 50 lei
                        de la 2 tobe ati ajuns la rectificari de chiulase )
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          @deluxe si eu4yas: nu mai retin exact, am verificat pe cateva site-uri posibila crestere de putere dupa raschetarea chiulasei, am vorbit cu mecanici, cu oameni ce merg la raliuri, mai toti au spus ca e e ceva in genul chip-tuning-ului. apropo, chiptuning nu e necesar dupa rectificarea chiulasei. castigi cam 5-6 cai in aproximarea unora. din tobe poti sa pui si triple, ca nu se castiga mai mult de 1-2 cai putere. doar zgomot si senzatia ca mergi mai tare din cauza zgomotului. oricum, cresterea reala de 2 cai din evacuare insemana s-o schimbi toata, sa scoti catalizatorul, atunci da, poate scoti 2-3 cai lesinati. filtrul ala sport sau de care-o fi, iar, in afara de zgomot, nema cai. maxim 1 si ala obosit. se castiga 10 cai la motoare care pornesc de la 400 la prima strigare. la 75 de cai, socotiti si voi. in cel mai fericit caz, 1...
                          daca vreti cai mai multi, dati bani multi, mai ales la benzinare aspirate...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            @seba: te completez... (shasee) cai... frumosii
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              fratilor, curiozitaea mea nu era daca e mai puternica sau nu.doar de design si sound, normal.intrebarea era: daca imi pun si a 2-a teava de evacuare pe dreapta, o sa am probleme cu RAR? nu vreau sa le pun neaparat sa urle.doar de design
                              multzam
                              Last edited by Cezar; 4 March 2009, 11:38.
                              http://www.loganclub.ro/forum/masinu...an-t22792.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google