Noul Sistem De Testare NCAP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul Sistem De Testare NCAP

    http://www.euroncap.com/Content-Web-...oving-car.aspx


    Ati vazut cum se testeaza mai nou masinile de NCAP ?
    ...se pare ca noile directive europene cer ca ESP-ul sa devina obligatoriu pe masini, la fel ca si ABS-ul (din ce am inteles, cei de la dacia au introdus pe Logan ph2 ABS-ul in serie, nu pentru ca ar fi vrut, ci pentru a devenit obligatoriu).


    Intrebarea e: exista vreo sansa ca ESP-ul sa apara, macar ca optional, in 2009 in gama dacia ?

  • #2
    Sa speram ca da, ar fi bine sa puna te ajuta si ESP-ul oricum cel mai sfant tot ABS-ul ramane

    Comment


    • #3
      Pai ramane sfant ABS-ul dar ESP-ul face cu totul altceva...sper ca sti
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        ESP (Electronic Stability Program) este unul din sistemele de siguranţă activă pentru automobile. Denumirea ESP este marcă înregistrată a Robert Bosch GMBH, alte companii utilizând acronime diferite, precum ESC (Electronic Stability Control), DSC (Dynamic Stability Control) sau TCS (Traction Control System)

        Functionare: Acesta are rolul de a asigura stabilitatea automobilelor în viraje, împiedicând derapajele prin frânarea selectivă şi independentă a roţilor, în funcţie de acceleraţia laterală a vehiculului şi de rotaţia volanului. În acelaşi timp poate fi redusă acceleraţia maşinii prin oprirea alimentării cu carburant a motorului, şoferul sesizând că pedala de acceleraţie nu mai funcţionează. Sistemul ESP, denumit de unii producători DSC, se bazează pe mai mulţi senzori care detectează diferenţele de viteză de rotaţie între roţile faţă şi spate precum şi deplasarea şasiului în lateral faţă de traiectoria impusă de sistemul de direcţie. Reacţia ESP este foarte promptă, de ordinul milisecundelor.

        Eficacitate: Funcţionarea ESP se face simţită în virajele abordate brusc, în momentele în care traiectoria vehicululul are tendinţa de a scăpa de sub control, în special pe suprafeţele cu aderenţă scăzută (zăpadă, asfalt ud)
        sigpic

        Comment


        • #5
          daca va avea loganul nostru chel de 6000si ceva euro si abs si esp imi iau unul maine

          Comment


          • #6
            romanul tot roman ramane.........

            nu mai da "quote" la ultimul post....
            Last edited by Seba; 20 February 2009, 12:31.

            Comment


            • #7
              Originally posted by seiko View Post
              daca va avea loganul nostru chel de 6000si ceva euro si abs si esp imi iau unul maine
              stai linistit ca daca o sa aibe asa ceva in serie, v-a sari si pretul peste 6999, asa ca nu mai vezi logan cu 6000 si ceva cat zici tu:P.
              Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

              Comment


              • #8
                poate o sa faca si masini mai bune decat loganul astia de la dacia...unii dintre noi asa credem
                1.2 TSI

                Comment


                • #9
                  @darksid3 da stiu ca ESP-ul face cu totul altceva decat ABS-ul dar spuneam na ca ABS-ul este mult mai important decat ESP-ul.

                  Comment


                  • #10
                    esp e util dar cred ca strictul necesar e abs +edb in serie .esp la logan e bun pentru ca e o masina destul de inalta si are o tira de probleme la stabilitate dar nu mai mult ca alte masini cu renume.logan mai are si dezavantajul greutatii fiind destul de usor.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #11
                      toate sitemel astea se duc dracului cand depasesti limita de aderenta a anvelopelor cu suprafata de rulare. cand masina fuge lateral, degeaba franezi in "carusel" rotile de-a randul, ca tot de duci la dracu (sant, pom, rapa, parapet). alea functioneza cand soferul e idiot dar totusi e la limita de aderenta; cum zicea un pilot de teste de la bmw: "cand ai depasit limita de aderenta, cauciucurile iti transmit «fraiere, descurca-te, noi am plecat sa bem o bere», atunci esp-ul e complet inutil". ideea e sa conduci o masina cu esp ca si pe una care n-are, sa nu te bazezi pe sitemele de siguranta. fizica are niste legi ce nu le poti invinge cu electronica.

                      nu va inteleg de ce va cramponati toti ca loganul e inalt si de aia e instabil. aveo cum e? albea? linea? 206 sedan? octavia? nu va luati ca e inalta masina, conteaza garda la sol. cabina e goala pe dinauntru, nu faptul ca are habitaclul inalt il face instabil, ci garda la sol mai mare decat la un golf, de exemplu. a, e subvirator, da, aia e adevarat. pt ca e motor fata-tractiune fata, subvirarea e o caracteristica a acestor masini.
                      Last edited by Seba; 20 February 2009, 12:42.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Mai ales ca la masinile stabile si dotate cu sistemele astea de siguranta activa nu prea simti masina si tendintele ei de limitare si deja cand te trezesti ca nu mai ai ce face...apai chiar nu mai ai ce face...n-ai ce sa mai redresezi...nimic
                        Eu de exemplu la Corvette daca faceam o depasire din scurt si apasam acceleratia mai tare simteam tendinta de derapaj puntea spate DUPA ce-mi afisa pe CB "Traction control activated"...si aia era cu semnul exclamarii, deci ma avertiza ca e grav
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bunicuta View Post
                          Intrebarea e: exista vreo sansa ca ESP-ul sa apara, macar ca optional, in 2009 in gama dacia ?
                          Din 2009 in mod cert nu ai sa vezi ESP pe logan si pot sa pun pariu ca nici din 2010.
                          Nici macar cele din gama Renault nu au ESP pe toate motorizarile indiferent de echipare.

                          Comment


                          • #14
                            esp -ul pe logan nu cred ca o sa fie asa curand.lam subliniat mai sus ca la stabilitate loganul nu sta chiar asa de prost . sunt si masini cred mai instabile ca loganul dar nu s-a facut asa mare scandal.loganul e o masina de mers de la a la b pe :drumurile: noastre.cine vrea sa se dea tare are nevoie de altceva.la logan abs-u zic ca e suficient daca se conduce in limite decente.
                            Last edited by margelatu; 20 February 2009, 13:31.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #15
                              O mai fi vreo natie in afara de romani care vor si masina ieftina si cu toate sistemele posibile ? Eventual sa stie sa faca si mancare , si un s-x o--l cand se plictiseste soferul la drum . Normal ca va creste pretul , si ala costa bani . Sau nu va creste si se va reduce calitatea altor piese sau vor disparea unele . La chestiile care tin de siguranta mai mult sau mai putin ar trebui sa zicem Doamne ajuta in loc 'se scumpeste '. Voi ati auzit pe cineva sa-si ia o masina pt ca are 5 stele NCAP ? Ca are 4 - 6 ,18 baloane sau ca are cortina , pt genunchi , pt cap ? Normal , la astea e si pretul pe masura dar nici pe aia nu i-am auzit sa-si ia masina pt altceva in afara de brand sau putere . Eu pe nimeni dar aud in 100 % din cazuri : are 105 cp . Sau 150 sau 240 sau.........daca s-ar putea fara baloane , fara centuri , fara abs , fara ......dar cu 3000 cai stock . Stiu pe cineva , nu e multumit de XC 90 cu motor 2400 si 150 cp , vrea Coyota Landcruiser cu motor de 4500 . Cand il intrebi ce zice ? Are motor de 4500 cm . Iti dai seama . Atat . Siguranta ? Canci . Eu , cand mi-am luat cealalta masina ce m-a interesat : oglinzi incalzite , proiectoare , torpedou racit ( un rahat ) , cotirera .....motor peste 105 cp.....prostii . Asta-i gandirea noastra , tipica , am avut zeci de ani doar martoage si e normal sa ne dorim acum avioane .

                              Margelatu , altii nu fac gura pt ca sau sunt mandri ca au masina straina sau sunt constienti ca la un anumit nivel de pret nu poti emite prea mari pretentii .

                              Loganul ce este ? O masina care te duce de la a la c prin b . Adica o masina decenta , de familie ca tot zice toata lumea asta .
                              Scuze daca am jignit pe cineva . Nu asta a fost intentia .
                              Last edited by FLORIN77; 20 February 2009, 15:04.
                              B -X X - DDF x 2

                              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google