Sfaturi Toba Finala Sport Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi Toba Finala Sport Logan

    As vrea sa-mi spuneti si mie ce sa fac cu toba la logan.........?
    Spun asta pt ca am un prieten care e maestru in confectionare tobe, repara caroserii si multe altele....se ocupa cu metalul de obicei.......bun, el mi-a facut o toba sport foarte misto, dar am o problema.....am un logan 1.6 16v si cand i-am scos finala ca sa vad cum se aude fara.....stupoare, se auzea la fel.....dupa care prietenul meu mi-a spus ca am catalizator din ceramica sau ceva legat de ceremica, nu mai retin exact. Mi-a spus ca degeaba mi-a facut toba ca o sa se auda la fel pt ca acel catalizator nu da voie gazului care vine pe esapament sa vina cu forta deci sunetul la fel ca si cu toba stock. Eu va intreb acum (pe cei care poate ati intampinat asemenea probleme) ce trebuie sa fac in asa fel incat sa nu renunt la catalizator sau sa am probleme? As vrea sa-mi pun toba dar sa nu fie numai de aspect, sa aduca si un ton diferit masinii si aici ma refer la un sunet mai infundat si gros (ceva de genul motoarelor de motocicleta care stau la ralanti). Astept sfaturile voastre si sugestiile. Cu mare respect [...]
    "Only God can judge me"

  • #2
    prietenul tau abereaza
    normal o toba sport ar trebui sa sune mai tare decat suna masina fara toba ...
    daca vrei sa sune mai tare e destul sa dai intermediara jos , nu catalizatorul .Daca dai jos si catalizatorul,si nu ai o toba de doamne ajuta o sa sune ca dracu.Been there ...done that ,si aveam toba sport...nu home made
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3

      Comment


      • #4
        orice toba, sport sau amortizoare, s ecalculeaza, se dimensioneaza. nu se face dupa ureche. rezultatul e ala de l-ai patit tu cum zicea si xp, scoti intermediara si suna cu totul altfel. eu doar am scos finala si urla ca dracu
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          ai scos toba finala si se auzea ca dracu? la mine nu se auzea tare nici la 4000 rpm, nush cum de se auzea la tine....oricum, toba intermediara e dupa catalizator spre cea finala, nu? bafta!

          nu mai raspunde cu "quote" la ultimul post!
          Last edited by Seba; 3 March 2009, 11:47.
          "Only God can judge me"

          Comment


          • #6
            da, urla mai tare decat ma asteptam eu. si da, toba intermediara e cea imediat dupa catalizator. la 4000 era ca o vaca ce sta sa explodeze fara toba. apropo, nici teava nu i-am pus, era evacuarea sub masina. cand incepea sa intre in rezonanta tot curul masinii, sa te tii drace mers in concediu. am zis ca nu mai dau toba jos sub masina in veci. evacuarea tre sa se termine in afara masinii, nu sub ea. ca iti face masaj la cur de "incet" ce se aude. daca vrei zgomot, pune un cartus gol pe post de finala si-o sa ai scandal. apropo, taxa de recuperare a talonului de la RAR cred ca e 100 ron
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              nu se aude prea tare ...trebuie data jos intermediara ,aia amortizeaza cel mai mult .
              100 ron si vreo 3-4 mil amenda )
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Va recomand eu teava de inox de 60 din catalizator pana in coada. In loc de tobe sau de toba finala faci o detenta (un soi de toba mica, intermediara). Se aude super, dar e grav rau. Meri la borla si aia o sa iti dea mai multe optiuni.
                Numai de bine
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Eu nu recomand teava din catalizator pana in spate,si mai ales de 60.A avut un prieten pe logan 1.4 teava de 50 din catalizator pana in spate suna grav de tot dar la ture mici nu mai avea cuplu.Daca vrei sunet infundat e de ajuns o finala sport din inox.Si acu o intrebare pentru cei care au sau au avut catalizatoru scos si finala sport.se schimba zgomotul finalei daca scoti catalizatoru?ma refer daca suna mai tare.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • #10
                    da, suna mai tare fara catalizator. apropo, ala de-o montat galerie de 50 (subaru wrx 2.0 turbo are 60, parca) pe logan 1.4mpi, ce fel de calcule o facut inainte!?
                    e normal ca la o galeria larga sa n-ai cuplu jos in ture mici. eu v-as sugera la astia cu idei de tuning din nidforspid, intai sa va documentati un pic inainte de a face modificari, ca uite unde se ajunge, sa nu traga masina. si nu va lasati prostiti cu 10 cai din tobe, 5 cai din filtru, 30 decai din chiptuning, ca nu tot ce zboara se mananca. de exemplu, avioanele...nu va lasati prostiti, atat am de spus.
                    ps: am verificat prin calcule din 3-4 surse diferite de informatie si ghici ce? galeria de logan chiar e bine dimensionata. al darcului ei, ingineri francezi proiectanti de motoare, cum au nimerit-o. si au facut-o fara tobe sport, asta e ceea ce ma intriga cel mai mult. nu vise pare ciudat defel? mie mi-a ridicat ceva semne de intrebare intamplarea asta...
                    Last edited by Seba; 3 March 2009, 19:47.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      pai daca tot spuneti ca daca vreau sunet sa ii pun o toba sport......vin si eu si va intreb.....daca pun o toba sport din inox fara sa scot catalizatorul, nu dauu banii degeaba?
                      adik din moment ce fara sa scoti catalizatorul sau intermediara nu ai niciun rezultat, nu o las eu mai bine pe cea stock cu un tip si gata? cu cel mai mare respect pt toti loganistii! :P

                      pai daca tot spuneti ca daca vreau sunet sa ii pun o toba sport......vin si eu si va intreb.....daca pun o toba sport din inox fara sa scot catalizatorul, nu dauu banii degeaba?
                      adik din moment ce fara sa scoti catalizatorul sau intermediara nu ai niciun rezultat, nu o las eu mai bine pe cea stock cu un tip si gata? cu cel mai mare respect pt toti loganistii! :P
                      Last edited by floman; 6 March 2009, 17:59. Reason: Automerged Doublepost
                      "Only God can judge me"

                      Comment


                      • #12
                        Pune o finala sport de inox si ai sa vezi rezultatele.Poti alege dintre o multime de tobe incepand cu 1mil(doar tipsu il are de inox si corpu din tabla)..si la preturi mai ridicate pana unde te tine buzunaru
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • #13
                          Salut,
                          Am si eu o nelamurire si poate ma ajutati voi. Care este nivelul de zgomot maxim pentru un Logan PH1 1.4 MPI (al meu)? Va intreb deoarece am fost oprit de vreo cateva ori de acelasi politist, la centura de la Domnesti, deoarece toba mea e prea zgomotoasa. De ridicat talonul nu a facut-o pana acum, poate si datorita faptului ca l-am intrebat direct: "Cati decibeli sunt admisi, legal, pentru modelul meu de masina?" Tipul o tot tine cu codul rutier unde e trecut ca nivelul de zgomot nu trebuie sa treaca de nivelul maxim admis. Ok, care e acest nivel in sensul intervalului valorilor intre care trebuie sa ma/sa ne situam. Situatia e destul de naspa, dupa parerea mea, pentru ca de la anul cand amenzile vor fi cat vor fi si mai ales ca suntem lasati, noi soferii, la discretia politistilor.
                          Din cate am citit trebuiesc doua valori sa fie luate in considerare, la mers in gol [relanti] si in conditii de mers, masuratori facute pe la 2800 rpm din cate am inteles.
                          Last edited by ady_p; 11 December 2013, 13:28.
                          sigpic
                          Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google