Radiatorul Masinii Murdar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Este o obsesie dupa ce am curatat motorul am vazut muste si am zis ca nu este curat.Ce naiba nu sa mai vazut prin filme,documentare,reclame cum isi sterg aia radiatorul la Rolls Royce ca sa fie stralucitorCe sa mai zic de Lowrider

    P.s-Multumesc celor ce au dat sfaturi loganisti adevarati
    -Cei care au zis ca .......despre radiator nu sunteti loganisti
    vasile78-Scuze ma referem la radiator dar in meseria me de frigotehnist la radiator se mai spune si baterie dar -MEA CULPA
    Last edited by 77sky; 8 July 2012, 18:11. Reason: Inflatie de emoticonuri...

    Comment


    • #17
      Salutare, dar in cazul in care se sparg acele lamele din radiatorul de clima, masina are vreo problema, poate functiona in regula si fara o parte din lamele?
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Daca nu vei avea probleme cu temperatura prea mare a motorului (urmaresti gradajul sau daca se aprinde martorul specific) in perioada asta cat e cald, lasa-l asa.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #19
          Specific ca este vorba de radiatorul din fata ,adica cel de clima cel subtire cred. Aer conditionat inca merge , face destul de rece, doar sa nu am probleme cu asa ceva.

          Ce vreau eu sa stiu daca cineva sa mai lovit de problema asta? Ca sa stiu ce am de facut, trebuie sal schimb sau pot merge si asa in continuare monitorizand temperatura.

          Comment


          • #20
            merge si asa, daca nu tii neaparat sa-l schimbi si nu-i spart - atat timp cat inca e eficient ac-ul. cum ai reusit sa-l aduci asa? mers tare prin pietre?
            internal combustionizer

            Comment


            • #21
              eu am rezolvat aceasta problema simplu am mers in targ la vitan am luat plasa de aluminiu mai deasa si am montato pe interior si nu mai ajung insectele in radiator

              Comment


              • #22
                Te rog sa ma crezi ca nici eu nu pot sa zic exact ce sa intamplat. Uni zic ca de la pietre de pe drum sau pietris de la asfalt proaspat pus, alti zic ca de la jetu de apa de la spalatorie. Nici eu nu stiu. Chestia e ca am fost azi la service sa vad ce imi spune si pe garantie binenteles ca nu au cum sa o faca ca sunt factori externi, dar totusi cam mari gaurile alea din fagurele de la bara din fata incat sa patrunda si pietris. Asa ca mio zis ca sa merg asa cu ea pana crapa, ca de inlocuit costa ceva.

                Ati mai intalnit problema asta careva?

                @grecu george. Asta ma gandeam si eu sa fac, sa iau plasa din targ. dar proasta idee e ca a venit prea tarziu cand deja e busit radiatorul. Oricum mersi pt sfat.
                Last edited by Ionutsz; 9 July 2012, 19:28. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Ionutsz View Post

                  Ati mai intalnit problema asta careva?
                  indoite lamelele, da. zburate complet, de la pietris/jet de apa inca nu. dar orice e posibil.
                  internal combustionizer

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google