Dacia Logan Vs Golf 3 , Audi 80 , Opel Vectra An '96-2000

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu prefer o masina noua, fie ea chiar si dintr-o clasa inferioara, ca Logan.
    Last edited by Seba; 10 February 2010, 16:42. Reason: Automerged Doublepost
    http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

    Comment


    • #62
      Originally posted by PCH View Post
      puteam cumpara de la inceput o soba din 1997-2002 si aia e,am ales Loganul pentru ca este categorit cea mai buna varianta la raportul calitate-pret...eu vreau sa ma urc in ea,sa ii dau cheie si sa ma duca oriunde fara emotii....ce vreti mai mult???

      As vrea sa aud replica asta, peste ceva timp,4-5 ani, dar ma tem ca nu va fi asa. Intre timp pregateste ceva ceara, ca sa mai bagi pe la colturi.

      Comment


      • #63
        Hai ca esti culmea. Exista posesori de asemenea masini cu peste 200 000 km. Ia legatura cu dansii.
        Pana una alta lasa mistoul, ca umblii cu cavoul dupa tine ( golful 2). Unii dintre noi au mai avut asa ceva, si stiu cu ce se mananca troacele astea.
        De seria 4 a golfului nu spun nimic, pt ca a fost o masina reusita...dar golful 2, dupa 20 de ani de munca, ca orice baba: multe riduri, si curg basinile din ea. Sa fii atent la semilonjeroane, ca acolo prinde rugina cel mai bine.
        Last edited by Cezar; 8 February 2010, 23:26.

        Comment


        • #64
          golful 2 la vremea lui a fost masina buna .. la fel si golf 1 cred ca ..
          cum zicea si cezar .. golful 4 a fost si e masina buna reusita
          cred ca e mai reusit ca golful 5
          Its just a car ...

          Comment


          • #65
            Originally posted by cristianionut View Post
            As vrea sa aud replica asta, peste ceva timp,4-5 ani, dar ma tem ca nu va fi asa. Intre timp pregateste ceva ceara, ca sa mai bagi pe la colturi.
            Masina mea se incadreaza la categoria 4-5 ani, nu i-am bagat ceara ca devine mai grea, ii dau cheie si pornesc si la -25 de grade. Lamurit?
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #66
              cine a zis ca loganul nu porneste la -25 de grade si ca este o masina proasta???? eu cred ca se inseala amarnic, loganul chiar este o masina buna ( performante, dotari , calitate - pret) dovada sant si exporturile masive ( sa speram ca peste cativa ani vom vedea club logan it , d , fr , h, ...etc). si da eu cand miam luat prima si actuala masina am avut in vedere si achizitionarea unui logan dar pasiunea pt italience a fost mai mare !!!! sper ca pe viitor sa imi iau un logan , si nu exista comparatie intre un logan nou si un golf 3, astra din 2000, sau orice alta vechitura !!! eu consider ca si actuala mea masina alfa romeo din 2001 este o vechitura , dar na din pasiune ii iert orice!!!! va salut cu mult respect !!!!
              Last edited by Seba; 10 February 2010, 16:44. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #67
                Nu ati prezentat nici un argument tehnic, in favoarea loganului fata de un golf, oricare ar fi el.
                Eu va dau un argument care niciunul nu il puteti demonta:
                Golful are o longevitate mult mai mare ca Loganu, vorbesc aici de durata de viata a unei masini.
                Va urez drum bun...

                Referitor la golful 2 (din 1986, cu 375 000km la bord) care e in proprietatea mea are pe ea urmatoarele dotari:
                -aer conditionat (fara ambreiaj)
                -scaune incalzite electric,
                -turbina la diesel cu o putere 72 CP la un motor 1.6,
                -trapa, cu deschidere manuala.
                Deci e un cavou care unele dotari nici acum nu se regasesc la Logan.

                Comment


                • #68
                  pt cristianionut!! parerea mea e ca loganul este o masina cinstita (daca intelegi ce zic) si motorizarile sant destul de fiabile (tinand cont ca sant de provenienta renault) . uite un ex : ce parere ai avut despre solenta la momentul lansarii? sincer eu am avut o parere proasta dar cu toate astea am ajuns sa o indragesc si uite ca si dupa atatia ani isi pastreaza pretul( oare a fost proasta ca masina???). si mai toti proprietari sant multumiti de ele (deci este o masina ok) , ee asa este si cu loganul , o uram unii din noi dar in timp ea isi va arata si partea buna (fiabilitatea , care este impartita mai conteaza si cum sant intretinute , dar adevarul este undeva la mijloc am vazut 1.4 cu 250000km si 1.5 dci de 65 cp cu 350000 km , si credema mergeau foartee binee, oare sant proaste???) si acum sa vedem ,urmatorul argument decat sa imi iau un golf 3 cu 1.8 8v si 90 de cai (daca mai sant) care vezi Doamne are 4 butoane in plus pe bord si sute, sute de km , si care in 4 ani de romanica cedeaza fizic si psihic ,mai degraba imi iau un lgn 1.6 8v tot de 90 cp (credema asta ii are pe toti 90 )dar care are dotari strict necesare !! oare cum naiba francezi in 96 faceau 1.6 8v cu 90 cp si nemtii faceau 1.8 8v tot cu 90 cp?? sti care este baiul exceptand bmw si mercedes pana in 2000 celelalta marci germane erau monotonee (noroc cu da silva care lea mai imbunatatit design la vw ca altfel tot gogosi faceau),! aaa si sa ma anunti si pe mine cand vw o sa scoata dintrun motor de 2.0 cm aspirant nu turbo ,200cp !!! scuzama pt ce am scris dar cand vad ca uni ridica in slavi vw iau foc , fiindca pana in 2000 nu au iesit cu nimic in evidenta, DE ISTORIE NUMAI ZIC !!! cu respect dacul!!!

                  Comment


                  • #69
                    Nu exista anumite dotari pe Logan pentru simplul motiv ca se vrea o masina low-cost.Ce e asa de greu de inteles?S-a mai discutat pe tema asta de o mie si una de ori,iar deja m-am saturat de atatea aberatii.
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Cine lauda masinile straine Sh in principiu nemtesti nu vrea sa realizeze ca fierul e firer si se strica. Este o chestiune de timp pina sa cada ceva la ea. Daca la Dacia o oglinda cu degivrare si reglaj electric costa 240 de lei si ti-o poti permite, o turbina de Golf costa 1000 de euro si vei sta cu masina pe butuci ca sa cumperi piesa.

                      Am un amic care are un V o l v o S 40 parca de 15 ani. A bagat in masina (inclusiv cu 2 accidente) 8.000 de euro. Masina a luat-o cu 8.500 de euro.

                      Mai am si experienta mea cu un F i a t P a n d a din 2005 masina luata de noua cu aproape 8.000 e euro. Media pe an de piese stricate si reviziile de rigoare a fost in jur de 800 de euro. Evident, lumea "buna" va zice ca nu e masina buna. De curiozitate am citit pe forum la marcile nemtesti ce probleme au ei. Daca la B m w un computer de injectie costa 4.000 de euro la fiat costa 1.000 de euro, iar oamenii (nu putini la numar) cu calculatoare stricate isi smulgeau parul din cap. Sa nu mai vorbim de P o r s c h e R o m a n i a ce tepe da.

                      Parerea mea e ca daca ai putini bani merita Dacia. Daca banii te dau afara nu mai iei nici Sh si nici Dacia, ci ceva exotic.

                      Merita sa zicem un mic 4x4 gen Suzuki S a m u r a i sau J i m n i daca vrei offroad second. Pentru ca acolo mai repede sau mai tirziu il indoi si oricum garantia cade daca tu il rupi in santuri. Oricum e altceva.

                      PS Cine zice ca are masina SH cu 200.000km la bord si ca nu a bagat nici un ban in ea minte. Il mai credeam daca zicea ca are o Cobra din 1979 si are un milion de km. Insa nu masini fabricate dupa '90.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by cristianionut View Post
                        Nu ati prezentat nici un argument tehnic, in favoarea loganului fata de un golf, oricare ar fi el.
                        Eu va dau un argument care niciunul nu il puteti demonta:
                        Golful are o longevitate mult mai mare ca Loganu, vorbesc aici de durata de viata a unei masini.
                        Va urez drum bun...

                        Referitor la golful 2 (din 1986, cu 375 000km la bord) care e in proprietatea mea are pe ea urmatoarele dotari:
                        -aer conditionat (fara ambreiaj)
                        -scaune incalzite electric,
                        -turbina la diesel cu o putere 72 CP la un motor 1.6,
                        -trapa, cu deschidere manuala.
                        Deci e un cavou care unele dotari nici acum nu se regasesc la Logan.
                        Nu are rost sa compari un Golf 2 cu un Logan. Sincer, Loganul este mult mai frumos decat Golful 2, pentru mine Golfurile 2 sunt niste masini monotone si atat, ma refer la marea majoritate, ca mai vad unul aranjat, facut frumusel da. Loganul a fost gandit pentru un segment de piata, Golful la fel (la vremea lui). La siguranta sunt sigur ca Golful este o masina mult mai nesigura decat un Logan, asta e clar, este veche. Ce, turbina e un mare accesoriu? 1.5 dci de pe Logan are si 85 cp la o cilindree de 1.5 cu turbo! Trapa? Pentru mine un Laureate este deja dotat. Cate Prestige vezi tu in trafic pentru ca sa fie cerere asa mare pentru trape? Scaune incalzite se pot monta si deja o dam in polemici. Optiunile pe mine ma lasa rece, mai ales daca vad foarte multe butoane sa vezi in timp cum cad senzorii si alte alea (stiu persoane cu masini mai "de top" din 19xx si foarte multe optiuni nu mai functioneaza). Loganul este o masina decenta si foarte corecta la banii pe care ii dai. Mie unul mi-ar placea o Dacie 1300, un Sport 1410 (in stari mai bune), un BMW intretinut, chiar un Golf 1 in stare buna si in 2 usi, arata foarte bine pentru ca este simpla si multe alte masini, insa ne limitam la ce ne putem permite sa intretinem, nu ne lafaim cu ce nu putem avea. Daca ai un Golf 2 care intr-adevar sa functioneze totul pe el si sa arate cat mai bine felicitarile mele, dar sa nu spui de Logan ca nu este la fel de fiabil ca un Golf din 1986, aici gresesti, Dacia nu mai este ce a fost. Ca i-au ajutat Renault este partea a 2-a dar tot Dacia ii spun romanii.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #72
                          O trasca de 24 de ani, nu masina premium, vrei sa spui ca-i masina e mai buna ca o masina de 6-0 ani?
                          Hai da-o..

                          Eu am inteles inversunarea catre aceasta masina autohtona, dar unii sunt pe alta lume.
                          Succese nesperate.


                          L.E: "Golful are o longevitate mult mai mare ca Loganu, vorbesc aici de durata de viata a unei masini"- ramane de vazut cum se comporta un golf 5 peste 20 de ani comparativ cu un logan. Eu cred ca ambele vor fi la cos. Ce nu intelegi dumneata, este ca toate sunt la fel de proaste. Se fac masini de "consum".
                          Asa ca degeaba compari masini din 86 cu masini din 2004.
                          Putem aduce in discutie masini gandite f bine: de ex: Defender, nu troace de golf 2, dar vom fi pe langa subiect.
                          Nu ma intelege gresit, a fost o masina buna, dar si-a trait viata.
                          Last edited by Cezar; 10 February 2010, 00:33. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #73
                            dacia din 86 era cea mai tare masina !!! avea clima ,abs , servo, airbaguri frontale + laterale...
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #74
                              curand am vazut un accident dintre un vw vento clar ca e din 1993 aproximativ si un seat leon 2006 cam asa , anul de fabricatie
                              pasagerii din leon s-au ales cu o sperietura si masina facuta praf doar la capota .. insa vento era praf DE TOT incepand de la numarul de inmatriculare din fata pana la cel din spate
                              hai sa va arat doua poze , diferente dintre o masina mai noua si una veche la impact

                              cam asa arata un audi care s-a trantit in opel (cel cu opelul a taiat calea )
                              Attached Files
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • #75
                                Radu sigur era Vento si nu Audi?

                                Sunt 100% convins ca la un impact Logan/Golf2, Loganul va iesi mult mai putin sifonat decat un Golf 2. Am vazut un test pe 5'th Gear intre un Renault Modus (masina relativ compacta, nu ma pricep la clasificari) si un Volvo break, 740, nu le stiu, stiti voi din anii '80 modelul ala mare, patratos si break. Au facut o frontala la 60 km/h => coliziune de 120 km/h iar Volvo a iesit urat rau de tot pe cand Modusul era mult mai putin afectat, ca sa nu mai spun de habitaclu care era ok in afara de airbaguri.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google