cristianionut daca vrei argumente tehnice uitate la tehnologia folosita acun 15-20 de ani cand s-au fabricat cavourile golf 2 si 3 si apoi mai documenteaza-te si citeste mult ca sa poti face o comparatie intre cele 2 tehnologii de fabricatie, intre electronica de la momentul respectiv cu cea din zilele noastre iar daca vrei sa compari golf-ul 3 si Logan-ul este ca si cum ai compara o epava din 1600 construita cu barne din lemn si un iaht din fibra de carbon cu o electronica destul de avansata. Respect insa totusi placerea ta pentru masinile clasice, poate intr-o zi o sa devii un colectionar.
Dacia Logan Vs Golf 3 , Audi 80 , Opel Vectra An '96-2000
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by cristianionut View PostNu ati prezentat nici un argument tehnic, in favoarea loganului fata de un golf, oricare ar fi el.
....................
Deci chiar n-as vrea sa fiu in Golf, sicriu pe roti.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
crash test volkswagen golf mk2.Visita:http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=409045&highlight=antiguso
PS: si parca nici in Golf 3 n-as vrea sa fiu...
Asa ca mai usor cu minunile gemacht in Deutschland vechi, ca nu sunt tancuriLast edited by Octavian; 10 February 2010, 12:39.
Comment
-
Respect insa totusi placerea ta pentru masinile clasice, poate intr-o zi o sa devii un colectionar.
pai la o masina de circa 25 de ani, clar esti colectionar.Noroc ca revizia ma costa 100-150 de lei la masina.Ma uit in curte la Dacia lui tata care e din 76, tabla e varza dar motorul porneste la cheie....
cine anterior a spus ca o turbina costa 1000 de euro, este un pret orientativ.La mine la golf 4 turbina era KKK si ma costa schimbatul ei cu una noua + manopera =2000 de euro, dar am gasit un mecanic care a pus un garett (cu o mica modificare) si ma costat cu totul 700 de euro.Masina are 35 000 de km de atunci si merge in parametri, turbina veche era uzata, nu bulita.
referitor la porche romania, reprezentanta vw, am fost o data in trece pe acolo (cineva a vrut sa cumpere o masina iar eu am condus-o cu golful 2) si reprezentantul de la porche s-a uitat la masina ca la un gandac.Evident ca ei nu sunt ca reprezentantele de afara care repara orice model din gama produsa.Folosesc alte servisuri serioase.
pe viitor daca faceti referire la golful 2 al meu va rog sa il numiti "ibric", asa ii zic prieteni.
Comment
-
În condiţiile în care aş găsi un model de autoturism, din cele prezentate "vs" faţă de Logan, care a fost conservat foarte bine în condiţii de garaj şi cu kilometri puţini, aş întrăzni să-mi cumpăr aşa ceva, însă, dat fiind experienţele personale anterioare, prefer 100% un Logan, chiar şi secon hand.
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostRadu sigur era Vento si nu Audi?
Sunt 100% convins ca la un impact Logan/Golf2, Loganul va iesi mult mai putin sifonat decat un Golf 2. Am vazut un test pe 5'th Gear intre un Renault Modus (masina relativ compacta, nu ma pricep la clasificari) si un Volvo break, 740, nu le stiu, stiti voi din anii '80 modelul ala mare, patratos si break. Au facut o frontala la 60 km/h => coliziune de 120 km/h iar Volvo a iesit urat rau de tot pe cand Modusul era mult mai putin afectat, ca sa nu mai spun de habitaclu care era ok in afara de airbaguri.
in pozele atasate de mine erau din toamna , audi 80 si opel meriva
acum in iarna am vazut dar fara sa fac poze seat cu vw vento ..unde am vazut ce mult conteaza o masina noua si una veche,cum sunt ganditeIts just a car ...
Comment
-
baieti , eu cand am vrut sa-mi achizitionez masina am fost pt prima data la Dacia sa ma interesez despre un LOGAN Diesel (imi place sforaiala :P), urmand sa dau un avans substantial dar cand au inceput sa-mi calculeze modelul ales ma ajungea la 11.000 euro pret total ...
am pus mana pe cei 5.000 pe care ii aveam si mi-am luat masina din semnatura, in 8 luni am schimbat uleiul (total cu manopera - 300 RON ) si un bec pozitie spate (1.5 RON manopera asigarata de mine :P ) in rest .... sanatate !!:: VW Golf 4 1.9 T AXR cp :: 2002 :: 205/55 R16 91H :: Reflex Silver Metallic (LA7W) ::
Comment
-
cunosc pe cineva cu un golf 4 tdi de 130 si ceva de cai ( nu stiu sigur modelul ) cu aprox 170.000 km la bord si e cam varza...adica se duce in 170 max
depinde si de noroc.
oricum tot nu mi-am schimbat parerea despre sh, chiar mi-e scarba, saturat si nu stiu cum sa mai spun cand ii aud pe toti : `vai doamne ce masina am eu din 90 si nush cat, editii limitate si alte gogosi fierbinti si proaspete` .
da-o dreaqlui de treaba! ganditi-va un pic, doar un pic, merita sa iei transpiratiile germanilor ?" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Ieri si-a luat un amic de al meu,bmw 320 d,150 CP,131.000 km,a luat-o din iasi,respectivul din italia.Are numere de italia.Pur si simplu trage bine de tot.A dat 6000E,neimatriculata.Inmatricularea il costa 1800E.Arata bine masina,am intrat in ea,frumos intretinuta.La motor nu se auzea nimic,nu batea nimic...Cateodata imi pare rau ca am dat 9150 E pe Logan.sigpic
Comment
-
cumnatul meu a luat a6 2,5 tdi.moama ce misto!nou nout din 2002.cica avea 114 mii.arata bine nu pot sa zic.piele,automat,tembelizor ,gps,etc.cand la luat a schimbat imediat distributia si un set de caucioace.supa ce o facut distributia io picat pompa de injectie (5oo e la sh).a facut teste si de fapt limousina lui avea vreo 320 mii.a picat un telescop.ocazie cu care a descoperit ca discurile de frana sunt ovalizate si tocite(masina cu cv aut si se conduce mai mereu cu piciorul pe frana).a schimbat bucsaraie la ea.dupa un timp de cateva luni no mai mers geamurile electrice.nici de loc no mai vrut.reparatia foarte costisitoare.dupa aia o murit cd playeru cu tot cu magazie si gps.o facut poc in bord si gata.bani de reparat la astea nu mai are.sa va mai spun ce defecte au mai aparut?toate astea au aparut in decursul primului an de la cumparare.e adevarat ca daca dai 9000 e pe un kiss de 1,4 ...nu prea e in regula.nu sunt de acord nici eu cu sh.sunt si masini bune la sh dar asta e extrem de rar.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
masinile oricum sunt facute sa crape dupaun anumit timp sut gandite si calculate de mii de ori. nu motoarele sunt problema in ziua de azi. poti sa ii dai sangele pe nas la un motor cat vrei tu ca nu o sa te lase. cad anexele de pe masini: interior electrice bucsaraie pivori frane etc. crezi ca nu s ar putea face unele sa tina 500.000 km ? ba s ar putea f usor dar atunci moare si fabrica de foame si producatorii de piese si toti. ca masina rezista si rezista si nu se strica. capitalism = consum
Comment
-
Deja pentru mine astea devin povesti.Am 5-6 exemple in bloc,unii au sh-urile de 5 ani,toate diesel,si decat unu din ei a avut probleme,a schimbat turbina,din cauza ca are el un mers subturat.
PS:exemplul tau cu audi nu ma impresioneaza deloc.La BMW distributia e pe lant,deci ceea ce ai zis tu acolo se anuleaza,restul sunt povesti.Promit ca atunci cand va avea prima problema la motor,va voi spune,pana atunci,imi pare rau ca nu mi-am luat SH.sigpic
Comment
-
Originally posted by Tudor View Postcunosc pe cineva cu un golf 4 tdi de 130 si ceva de cai ( nu stiu sigur modelul ) cu aprox 170.000 km la bord si e cam varza...adica se duce in 170 max
depinde si de noroc.
oricum tot nu mi-am schimbat parerea despre sh, chiar mi-e scarba, saturat si nu stiu cum sa mai spun cand ii aud pe toti : `vai doamne ce masina am eu din 90 si nush cat, editii limitate si alte gogosi fierbinti si proaspete` .
da-o dreaqlui de treaba! ganditi-va un pic, doar un pic, merita sa iei transpiratiile germanilor ?
prefer salam de vara uscat decat parizer imbibat de apa ... e mai gustos si tine mai bine de "fuame"Last edited by DeeLiTe; 25 March 2010, 22:57.:: VW Golf 4 1.9 T AXR cp :: 2002 :: 205/55 R16 91H :: Reflex Silver Metallic (LA7W) ::
Comment
-
Cu sh e intradevar o loterie. Am logan, e bun, nu m-a lasat nimic la el, nu are rugina si are 5 ani, dar cateodata regret ca nu am luat in aceeasi bani la vremea respectiva o laguna 2. "Greseala" a fost in schimb reparata de tatal meu, care a avut tot logan, l-a dat si acum detine o laguna 3 luata sh din franta. Masina are 115000 si merge impecabil, a costat 11000 cu tot cu taxa si deja a rulat 15000km in tara fara probleme. E o placere sa ma plimb cu ea!
Deci parerea mea e ca sh-ul e o loterie in care unii risca si ori pierd, ori castiga si mai sunt unii care nu vor sa riste si cumpara masini noi. Alegerea e a fiecaruia. Dezavantajul mare fiind atunci cand cumperi o masina noua si dupa 2 ani te trezesti s-o vinzi. Pierzi enorm la pret.
P.S. Problemele masinilor sh de aici de pe forum, sunt pure povesti, parerea mea.
Comment
Comment