Dupa ce am vazut pe net au rezolvat problema cu testul Euro NCAP , a obtinut 4 stele. Acum ramane de analizat fiabilitatea , costurile de intretinere, finisajele , etc. In principiu totul depinde de gustul fiecaruia.
Logan MCV Vs. Hover CUV
Collapse
X
-
asta e o ..masina care arata bine si in interior si pe afara.la interior calitatea lasa mult de dorit.mai era ufo o copie pentru toyota rav 4 si tot asa frumos pana incepeai sa pui mana pe bord si ramaneai cu unele chestii in mana iar baietii care faceau testul recomandau sa ai la tine mereu un tub de glue.mie imi place la chinezi cum fac ei bordurile cu insertie de pele si de culori foarte stridente.la motoare e la fel ca la logan. adica motoare obosite de pe la altii .2,4 cu 138 cp e cam vechi.altii din 2000cc scot peste 140.renault koleos exemplu.da daca imi cumpar chestia asta oare unde fac revizia?
acum fiecare cu cei place.posibil ca daca stai sa te gandesti mai bine, dacia nu este cea mai buna alegere.fiecare vede altfel treaba.Last edited by margelatu; 21 January 2010, 21:09.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
mie chear imi place hover cei drept la aspect este deosebit fata de duster din pacate nu am citit nicaieri pareri sincere despre calitatea acestei masini ,cum se zice toti :::: propietarii sant multumiti, si eu ma si intreb daca ma chinui sa intretin un logan cum m-as chinui sa intretin un SUV ??? este adevarat motorizarea este mica pe duster dar asa ziceau carcotasii si de logan pana sa apara 16 v -ul avantajul lui duster dar si a lui hover este spatiul si nu intretinerea , calitativ sigur duster va da clasa Eu mai saracut sper macar la un schimb cu un logan break pe benzina .
Comment
-
Am luat Hoverul la inceputul lui dec. 2009 si sunt f. multumit de alegere.
Initial am vrut sa astept Dusterul, dar am prins oferta la lichidarile de stoc din 2008 si m-a ajuns cu tot cu TVA si taxa de prima inmatriculare la 13.500E, la care am avut bonus carligul de remorcare si primele 2 revizii gratuite (piese, consumabile, manopera).
Masina este aceasta:
Hover Tractiune 4x4
Finisare Luxury 10.900 EUR Super Luxury Pret 12.900 EUR (fara TVA)
Dimensiuni:
L - 4620; l - 1800; H - 1710
GENERAL
Motorizare Mitsubishi 4 cilindrii in linie, SOHC, 16supape
Combustibil Benzina fara plumb minCO93
Capacitate cilindrica [cmc] 2351
Putere maxima / turatie [Kw(CP) / rot/min] 98 (134) / 5250
Cuplu maxim / turatie [Nm / rot/min] 200 / 2500
Consum urban ( l / 100 km ) 14.6
Consum extraurban ( l / 100 km ) 9.1
Consum mixt ( l / 100 km ) 11.1
Cutie de viteze manuala 5+1 trepte
Norma de poluare / Emisia de dioxid de carbon - grame CO2/km Euro IV - E4 / 234g CO2 (g/km)
ECHIPAMENTE DE SIGURANTA
Sistem ABS + EBD Bosch 8.0
Dublu air-bag (sofer si pasager)
Coloana de directie deformabila la impact
Inchidere centralizata cu actionare din telecomanda si sistem de identifi care in parcare
Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime
Siguranta manuala pentru copii la usile din spate
Sistem ISO FIX de fi xare a scaunului pentru copil
Imobilizator electronic pornire
Proiectoare ceata
Aparatoare noroi fata / spate
Reglaj electric faruri
Turometru
ECHIPAMENTE FUNCTIONALE
Senzor parcare
Actionare electrica a geamurilor, fata - spate (automat fata)
Coloana directie reglabila pe verticala
Servodirectie
Oglinzi retrovizoare cu reglaj electric si incalzire
Oglinzi retrovizoare rabatabile
Degivrare luneta
Temporizator stergator parbriz, reglabil
Stergator / spalator luneta, temporizat
Husa acoperire compartiment bagaje
Sistem de franare cu discuri fata / spate
Anvelope 235 / 65 R17
Roata rezerva normala
Jante aliaj aluminiu
ECHIPAMENTE CONFORT
Radio CD -Magazie 6 CD-uri in cotiera centrala
Radio, DVD Player, SD Card - x
Scaune fata incalzite electric - x
Sistem aer conditionat automat
Senzor temperatura exterioara
Senzor de ploaie - x
Senzor de lumini - x
Parasolare cu oglinda de curtoazie, iluminate
Reglaj iluminare tablou bord
Oglinda interioara antirefl exie
Cotiera fata
Suport de pahare pentru locurile din spate
Suport pahare
Pachet fumatori
Display VFD integrat
Grila cromata
Finisare interioara velur (panouri interioare usi, scaune) - am piele
Finisare interioara piele (panouri interioare usi, scaune) - x
Volan imbracat in piele
Trapa pavilion cu actionare electrica (Webasto) - x
Geamuri spate cu tenta fumurie
Reglaj electric scaun sofer - x
Reglaj manual scaun sofer
Bancheta rabatabila 1/3 - 2/3
Fixare ISO FIX pentru scaun copil
Eleron spate
Priza 12V pentru accesorii, in consola fata si in portbagaj
Plafoniera centrala cu iluminare separata pentru sofer si pasager, cu suport pentru ochelari
Plafoniera spate
Lampa portbagaj
Lampi usi fata / spate
Bare suport portbagaj exterior
Lumini interioare cu temporizare
Trusa de prim ajutor, stingator, triunghi reflectorizant (+24 Euro)
Garanţie 3 ani sau 100.000 km (mecanic), 5 ani coroziune, 2 ani electric.
x - nu are in dotare modelul meu.
Masina e produsa in China cu componente originale (din vest) sau sub licenta.
De ex. caroseria a fost preluata de la Isuzu Axiom care s-a comercializat in SUA intre 2001-2005, dupa care s-a produs de GWM din 2006.
- injectie, abs, ebd - Bosh
- baterie Varta
- anvelope Goodyear
- electronica Siemens
- electric Phillips
- motor (produs de) Mitsubishi
etc.
Singurul aspect unde lasa de dorit - calitatea unor plastice din bord - de la aerisitoare. In rest, pana acum, chiar nu am ce sa-i reprosez.
Si oricum, la cat costa, nu am de ce sa fac mofturi...
Reviziile costa ~ 100E (piese, consumabile, manopera), cea cu schimb de distributie ~ 300E.
Am montat si instalatia GPL - Tomasetto STAG 300+ cu rezervor totoidal de 47l, aproape 38l incarcata la max., in locul rotii de rezerva.
Cost total cu montaj - 3.200 RON.
Nu se simte nicio diferenta fata de mersul pe benzina - "trage" la drum, la fel de bine.
Consum pe GPL, pe E85 la viteza 120 - 140 Km/h ~ 9l/100km, in oras 15l/100km. Acum depinde si de stilul de condus si de traseu.
Sunt multumit de cum se comporta pe sosea - stabilitate, confort, suspensii, acceleratie etc, dar mai incantat de cum se misca in offroad cu reductorul cuplat... ai impresia ca este un mic tanculet care poate trece peste orice.
Am facut un test si cu Dusterul 4x4 diesel 110cp si mi-a placut cum se comporta mai ales pe offroad - trage bine si suspensia absoarbe foarte bine denivelearie.
Ce nu mi-a placut - nu prea ai senzatia ca esti intr-un SUV (inaltimea/spatiu), dotarile cam slabute si calitatea materialelor.
In general e o masina decenta, care consider ca merita in varianta testata de mine - pentru cei care nu sunt cu pretentii mari .... ML, Q, WV... astea sunt alta clasa.
Pun si cateva poze mai vechi.Attached Files
Comment
-
Comment
Comment