Albea Vs Symbol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    clio e pt frustrati? clio e pt oras, ca multi frustrati il cumpara doar ca nu scrie "dacia" pe el, asta e altceva. mie personal nu-mi place ca e inghesuit, dar daca n-ai 1m94 si peste 100 de kile, ar fi ok. mai ales ca pe majoritatea parintilor nostri nu-i vad mergand blana sau sportiv, ca sa poata merge ei la servici urmatorii 5 ani pana la pensie sau la cumparaturi sau ocazional la casa de la tara, merge...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      sunt si eu in asentimentul tau. si mie, dupa ce mi-am luat logan, multi ma intrebau, cu o voce parca dezamagita.... de ce ti-ai luat logan??? de ce nu ti-ai luat aveo?? sau albeea?? sau clio??? sau panda??? eu le raspundeam... dar loganul ce are??? ca la motorizari, spatiu si pret poate e mai bun decat cele enumerate mai sus. raspunsul lor era.... e romaneasca si dacia ramane tot dacia. chiar daca erau mai slab motorizate, poate cu aceleasi plasticuri ieftine si finisaje de doi bani, poate mai scumpe si fara nimic pe ele oamenii le preferau pt ca erau STRAINE.

      nu mai raspunde cu "quote" la ultimul post. foloseste "post reply".
      Last edited by Seba; 4 May 2009, 14:28.
      sigpic

      Comment


      • #18
        pana inainte de criza financiara loganul era best-buy, a aparut apoi sezonul de reduceri la renault, iar diferenta intre logan/sandero si clio e de 1500 de euro. 3000 pana la noul megane, o masina cu care loganul se compara doar prin prisma faptului ca are 4 roti. de fapt nici acolo, ca megane le are pe 16"
        problema e ca nu toti au acei 3000 de euro si de aia cei mai multi ne-am luat logan, ca e totusi cel mai ieftin de intretinut dintre low-costurile de pe piata.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Diferentele sunt atat de mici, incat un Noul Clio3 1.4 16V 100Cp este mai scump decat un Sandero Prestige 1.6 90CP cu 900 de Euro, pret de lista. Si este model 2009!
          Clio are in plus (pe langa cele 2 clase): 6 airbaguri, geamuri fata cu impuls, tapiterie mixt piele-textil, cheie briceag si toate cele pe care le avea inainte....

          Comment


          • #20
            spune pe clubsandero ca e mai bun clio3 decat sandero-ul, sa vezi reactie...hiroshima a fost pepsi degazificat pe langa ce-o sa iasa acolo.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Eu am un clio3 2006 si am fost uimit de ce ofera in acest sezon Noul clio3. Cred ca daca trag linia (cu toate ca varianta pe care o am in 3 usi nu se mai importa) este mai ieftin cu 2000 de euro, la ce ofera. Iar cei carora le place sa dea bani pe ceva mai prost si mai scump, sa dea cu bomba in propria ograda daca le place...

              Comment


              • #22
                Eu unu nu vad inteleapta niciuna din variante ...
                Daca tot nu vrea logan mai bine se uita si pe la un hyundai accent

                Comment


                • #23
                  Fiat are doua probleme in Romania: service si piesele de schimb.
                  Hyundai se pare ca vrea sa faca masini de calitate dar piesele de schimb sunt scumpe
                  Renault are masini in general dragute, cu multe accesorii la preturi de achizitie mici dar piese de schimb cam scumpe.
                  Fratilor cea mai buna masina este cea care se strica cat mai putin si asigura un confort cat de cat, dar in primul rand sa-ti placa cand te urci in ea, s-o conduci cu placere, sa nu-ti pese de ce zic altii despre ea.
                  ORICARE din variantele Fiat ALBEA, CLIO Symbol, Hyundai Accent, LOGAN este cam in aceeasi oala mare diferenta nu e intre ele. Asa e clasa omului sarac usor spre mediu.
                  Asa ca nu va mai dati cu capul de pereti care e mai buna!!!

                  Comment


                  • #24
                    daca ne uitam doar la gradul de protectie dintre clio si logan sau la dotari si tie ti se pare ca nu-i mare diferenta...daca pui climatronic pe logan, 6 airbaguri, oglinzi rabatabile elctric, nu crezi ca ajungi la 13000 de euro, unde megane sa ma ierti, dar face legea acum, ca masina noua pana in 15000. fiabilitatea meganului e deocamdata peste cea de la ceed, deci nu vad avantajul coreencei. stabilitate, confort, dotari, siguranta. sa nu uitam pt ce dai banii aia in plus cand iei megane sau logan...totusi, la 3000 de euro diferenta intre megane si logan prestige, daca iti permiti banii aia, loganul nu ar trebui sa fie nici macar pe lista de posibilitati. nu se pot compara decat ca spatiu, pret si costuri de intretinere. in rest, ne da megane un fum la loganurile noastre de nici nu-i adevarat...
                    si ca sa postez si eva ontopic, actualul renault symbol nu-i vreo masina deosebita, cum nici primul n-a fost, dar ma gandesc ca totusi renault are un nume de aparat, pe cand fiat trebuie sa scape de un anumit renume. diferenta de nuanta, daca vreti, dar cu albea, nu va bate symbol-ul. poate cu linea, dar aia concureaza din pacate pt ea noul megane. unde, cu riscul de ma repeta, parerea mea e ca megane-ul e best buy in momentul de fata.
                    Last edited by Seba; 28 September 2009, 01:29.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Daca albea e facuta in turcia,symbolul unde e?Germania?Trecand peste acest aspect dintre cele doua clar renaultu...chiar nu se compara.Mult mai fiabil si chiar mai dragut.Nu lua fiat.
                      Si Seba,sunt de acord cu tine,noul megane este daca nu cel mai bun best-buy este in primele 2...sa nu uitam de skoda octavia.Traiesc cu impresia ca este daca nu la fel de fiabila poate putin peste.Oricum,la design atat exterior cat si interior noul megane rupe norma.





                      Originally posted by tdan08 View Post
                      EXTRAS DE PE SITEUL TOPGEAR

                      FIAT ALBEA
                      Se produce in Turcia. Asta e cam cel mai interesant lucru pe care ti-l putem spune despre ea.
                      Vertictul nostru E un model depasit, si moral si tehnologic. Oamenii interesanti de la Fiat au masini mult mai tentante decat asta.
                      Confort
                      Este foarte greu sa gasesti o pozitie comoda la volan cu aceste scaune. Cei de pe bancheta din spate stau cam ca intr-un Logan.
                      6/20
                      Performante
                      Motoarele de pe Albea te vor duce de la A la Bea, dar asta nu inseamna ca vei simti ceva distractie pe drum. Asta daca nu intentionezi cumva sa cobori niste trepte cu ea.
                      7/20
                      Cool
                      Alta masina despre care care n-are sens sa vorbim la categoria asta. Ce-ar fi sa punem pur si simplu o liniuta aici de-acum inainte?
                      7/20
                      Calitate
                      Italienii au evoluat mult la capitolul calitate, dar Albea e o masina de o generatie un pic mai veche. Raportul calitate pret nu e rau deloc, dar asta inseamna ca daca pretul e mic, atunci si calitatea va fi undeva destul de jos.
                      6/20
                      Manevrabilitate
                      Daca o fortezi sa faca slalom, dovedeste o directie usurica, dupa care subvireaza si nici nu prea vrea sa accelereze. Daca o umpli cu oameni sau cu bagaje, va fi si mai greu de controlat. Dar astea sunt doar observatiile nostre, iar noi vrem sportivitate.
                      7/20
                      Functionalitate
                      La cati bani dai pe ea, primesti prea multa functionalitate. Zau asa.
                      9/20
                      Cheltuielile de functionare
                      Nu e scump sa o intretii, iar reviziile nu sunt costisitoare, deci nu ramane decat sa speri ca nu se va strica

                      RENAULT SYMBOL
                      Nu, nu este vorba despre Clio Simbol. Sau cel putin asa ne zic cei de la Renault.
                      Vertictul nostru O masina despre care nu se pot spune prea multe. Nu stiu daca schimbarea se refera doar la nume, sau exista si altceva in plus.
                      Confort
                      Renault stie sa faca masini confortabile, dar nu a fost cazul si cu acest model. Scaunele sunt putin cam incomode, iar cei de pe bancheta din spate vor avea probleme daca sunt inalti.
                      10/20
                      Performante
                      Motoarele sunt aceleasi, deci nimic notabil. Nu poti sa ii pui motorul de pe Clio Sport, deci nu stiu ce performante ai putea sa obtii.
                      11/20
                      Cool
                      Cea mai buna gluma din seara asta.
                      7/20
                      Calitate
                      Calitatea lasa de dorit, asta pentru ca plasticele sunt neplacute, mai ales daca arata ieftin. Bordul este interesant restilizat, cu o lumina placuta.
                      10/20
                      Manevrabilitate
                      Acesta nu este punctul forte al lui Simbol. Directia este una usoara, poate chiar mai lina decat ar trebui.
                      10/20
                      Functionalitate
                      Da, se poate spune si asa. Simbol este destul de practic, daca privim masina in ansamblul ei. Portbagajul nu e cel mai mare, dar ofera spatiu suficient pentru bagajele unei familii.
                      13/20
                      Cheltuielile de functionare
                      Nu e greu sa intretii un Renault. Cu atat mai putin daca alegi un motor pe motorina.
                      Last edited by PCH; 30 October 2009, 09:40.

                      Comment


                      • #26
                        Pana la ora asta nu a luat nimic. Sa vedem ce se intampla pana la urma.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #27
                          Renault Symbol fara discutii.

                          Comment


                          • #28
                            As opta ptr Albea.Imi place sistemul lor multijet.

                            Comment


                            • #29
                              Iti recomand Renault Clio ....de Albea ma lovesc zilnic in service si are destul de multe probleme si nu are nici un aspect prea placut...asta e parerea mea
                              @Vily pisica - nu exista multijet pe albea ....multijet au doar motoarele diesel de la Fiat ....
                              In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Noul Symbol 1.4 1.6 V = 98 CP are o singura mare problema si enervanta - bobinele de inductie care se tot ard si sunt scumpe. In rest are un motor performant 98 CP

                                Modelul 1.2 16 =75 CP este OK ca masina de oras si pentru batranei care circula cu 90-100 km/h nu te ajuta in depasiri. Aici seamana cu LOGAN si SANDERO, te rogi de ele sa depaseasca o caruta lesinata (Dacia 1310)

                                Ar mai fi Q7, X5 ...... dar sa le lasam pentru alti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google