Logan 1,5 dci 85 cp vs opel astra classic 1,7 cdti 80 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    motorul de 133 cai o sa fie pe benzina. aici era vorba de tractoare. deci nu are nici un farmec ce ai scris

    Originally posted by darksid3 View Post
    Cum adica are tractiunea pe lant?)))

    distributia no...am gresit si eu putin
    Last edited by B 83 RMJ; 3 May 2009, 14:58.
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #17
      asa este e cam puturos 1,7 cdti asta !! nu stiu cum e cu aerodinamicitatea dar in cartea tehnica viteza max este cu 4-5 km/h mai mare ca la logan!! si cred ca nu se duce mult peste logan la viteza maxima !! si oricum loganu pana la viteza aia max care o are in cartea tehnica ajunge usurel dar opelu cum zice si pacco e puturos si tragi de el mult si bine ca sa ajungi la vit. max!! a si daca ati facut vreo intrecere cu acest opel spuneti ce ati facut cu el!!

      Comment


      • #18
        Am prins eu un opel 1.7 dti pe autostrada ..am trecut de el si sa suparat...a durat ceva timp pana sa ma prinda dar cand ma ajuns eu aveam cam 180 pe ceas si a trecut pe langa mine.Am dci de 65 cp remapat.

        Comment


        • #19
          Astra 1.7 cdti e putoare, l-am facut pe unul de avea ochii ca melcii cand l-am depasit cu un Fiesta 1.4 tdci (68CP), l-am lasat sa treaca la 140 km/h si l-am "impins" pana la 170 km/h dupa care si-a dat duhul si se uita la mine cum trec pe langa el...
          Si Fiesta are 1135 kg la gol....
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #20
            @alindrgn - ai mare dreptate ! E o mare diferenta intre motoarele Opel si cele Renault. Numai ca diferenta asta se aplica la propulsoarele pe benzina. Pentru ca dieselurile de la Opel nu sunt facute de Opel. In cazul de fata vorbim de un motor Issuzu care o fi el mai puturos in varianta de 80 cp, insa din punctul de vedere al fiabilitatii si-a dovedit de foarte mult timp valoarea. Pe vremea cand aceste motoare incepeau sa echipeze Opel, ma tem ca cei de la Renault nu prea stiau de turbo-diesel ... (scuze daca ma insel, insa oricum japonezii l-au folosit cu mult inainte de a ajunge in Europa). Oricum este un motor incercat si destul de versatil. Exista o varianta pe Corsa care atinge si 125 cp iar Astra H acelasi motor are 100 cp...

            Si acum referitor la comparatia propusa. Confortul interior, felul in care masina sta pe sosea la viteze mari sunt net superioare la Astra Classic. Poate la o liniuta sa il intreci cu dci -ul, insa Astra sta mult mai bine pe asfalt. Vorbim de o masina care s-a produs initial in Germania pentru germani si care din ratiuni de piata acum se produce in Polonia (cred ca asta e ultimul an de fabricatie) si nu de un model low -cost. Deci prin urmare chiar daca 1.5 dci 85 cp e mai sprinten (nu e cazul masinii mele care este un MCV), mie unul mi-ar fi teama sa il conduc la drum lung cu viteza la care as conduce un Astra.

            Comment


            • #21
              Cu un dci 85 cp dovedesti fara probleme un Opel d-ala.
              Se intinde bine la viteza, dar nu trage bine.

              Comment


              • #22
                Clar un Logan de 85 cp face un Opel de 80 cp.La viteza maxima nu stiu ce sa zic, cred ca sunt cam la egalitate.

                Comment


                • #23
                  grija sa nu prindeti un opel de-ala cu cutie scurta (s-au facut si d-alea de au cutie ca de benzinar, ca va da ala de sughitati cu tot cu ai 5 cai in plus de la dacia). il bateti insa la drum intins dar din scurt te arde de nu te vezi, cel putin la depasiri, pleaca mai bine ca loganul stock de 85 de cai.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    seba cu depasirile de ce e mai bun?? cum zicea pacco ca este puturos atunci cum sa fie bun in depasiri! poate asa brusc sa-i dai si sa se duca !! dar daca ii dai si la logan e mai bun loganu dupa parerea mea !!

                    Comment


                    • #25
                      @loganutzu: stai linistit ca ai facut o alegere buna cand ai cumparat masina. Nu ai de ce sa te simti cu nimic inferior...
                      Insa trebuie sa tii cont ca nu e masina de alergat ( are rezultate modeste, iar pe 1000m este chiar si sub un 1.4 ca timp).
                      Consuma putin, are reprize bune. Incearca sa te rezumi la asta.

                      Comment


                      • #26
                        @loganutzu: am zis ca te face ala cu cutie scurta. oricum, sunt putine din alea, in timisoara stiu doar unul. de 70 sau 75 de cai si sta la egal cu loganul de 85.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          seba ai dreptate si ms si pt sfaturi cezar ca am ales o masina buna!! si seba pe 400 m care crezi castiga?? a si opelul cu 1,7 cdti are 80 cp la care loganu cu 1,5 are cai mai multi adica 85 cp ceea ce inseamna ca ii este superior loganu dupa parerea mea la motor mai mic mai multi cai putere!!
                          Last edited by LOGANUTZU; 4 May 2009, 09:50.

                          Comment


                          • #28
                            ca tehnologie, da, e mai ok loganul. nu stiu pe 400 cum sta, ca nu m-am dat la concurs cu opelul. am mers de cateva ori cu el (e al unui coleg de servici) si comparativ cu un dci85 parca e mai sprinten pe primele 4trepte . in trafic, au fost cateva situatii cand trebuia sa las gazul la depasiri cand ma bagam dupa loganuri. cand am condus dci85 chiar nu ma gandeam la comparatie, dar ca senzatie cel putin, opelul ala depaseste mai bine. nu stiu cum se intinde la viteza, ca nu am avut unde sa-i dam talpa asa grav...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Sunt motoare de generatie diferita.
                              Unul este cu injectie directa ( opel), altul e common rail ( logan).
                              Cel al opelului are 16 v, sursa aici..
                              Motorul opelului este invechit, si nu are cu ce se lauda....e cu mult depasit de generatiile actuale ( te poti uita chiar in ograda lor).

                              Erata: acum am vazut ca e vb de cdti, nu dti. Deci ambele sunt common rail. Si doar opelul are 16 v.
                              Last edited by Cezar; 4 May 2009, 10:13.

                              Comment


                              • #30
                                seba zici ca e mai bun in depasiri opelu?? deci motoru e mai vechi decat cel de pe logan !! si ai zis ca e bun in depasiri!! deci odata era unu smecher cu un opel cu o blonda in masina si se dadea smecher ce sa zic !! si intrecea pe toti taia calea etc. tata s-a enervat si s-a dus dupa el si cand s-a bagat in depasire tata cu loganu el a inceput sa accelereze cu talpa la fund deoarece incepuse sa scoata un pic fum cum scoate orice diesel dupa aia miam dat seama ca el accelerea cu talpa la fund !! vreau sa spun ca era astra GTC cu motoru de 1,7 cdti de 100 de cai deci avea cu 15 cai mai multi si aveam 150 in depasire si nu avut sanse sa ne ia si l-am intrecut am ajuns foarte repede la 160 si pe urma a lasato tata ca intram in localitate!! deci daca l-a facut pe ala de 100 de cai pe ala de 80 automat il face in depasiri!!! si repet ceea ceea ce spun a fost real si l-a facut loganu!! ce crezi seba acum despre opel in depasiri??si taicamiu nu avea pedala la fund ca l-am intrebat credema si masina mea nu scotea pic de fum!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google