Logan 1,5 dci 85 cp vs opel astra classic 1,7 cdti 80 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu tind sa dau votul meu opelului...nu de alta dar pe mine ma facut o femeie cu un corsa de 1.7 diesel...normal pana la primul viraj....dar pe linie dreapta pur si simplu nu am avut ce face...si cum stim din date tehnice ca 1.5 de 85 cai scoate suta in 13 secunde...

    Dar cine stie poate sunt totusi egale...
    stie cineva cat scrie in carte la opel 0-100 ?
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #47
      in carte la opel da ca suta o face in 14,5 secunde !! deci?? astept pareri in continuare!!

      Comment


      • #48
        atunci e simplu..de la 0-100 e mai bun loganul . (punct)
        in ce priveste tinuta de drum,calitate in asamblari...etc cred ca e opelul in fata...
        tinuta de drum daca nu ma insel la opel e corectata revizuita de Lotus parca.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #49
          Da, opelul e exemplar la capitolul tinuta de drum...
          Subviratoriu mai ceva ca loganul.

          Comment


          • #50
            nu am condus...faza cu lotusul am vazut-o pe discovery....
            ce sa zic...fiin dieseluri sigur sunt grele pe fata ...
            eu am in familie 3 opeluri astra am condus decat astra f parca...ala din 92-93...
            cele din 2002-2003 nu le-am condus...
            cel condus de mine era 1.6 benzina...dar era lesinat rau de tot...presupun ca avea minim vreo 3-400000 km la bord...dar ful electric tot in el..faruri oglinzi ...tot-tot..
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #51
              Am avut si un opel Astra II Caravan 2007 17CDTI 80CP. Deci pot spune ca este mai slab ca loganul de 85Cp la demaraj, si ca stabilitatate fata de logan MCV (Cu logan berlina am mers maxim 15 km asa ca nu ma pot pronunta in privintza lui la stabilitate), in schimb la viteza bate loganul de 85Cp. Cred ca ar trebuii o alta cutie pentru logan. Cel putin cu Astra am prins 205Km/h, greu da a atins.

              Comment


              • #52
                va multumesc pentru pareri si astept in continuare si de la ceilalti!! numai bine!!

                Comment


                • #53
                  tractorase

                  Ambele masini sunt tractorase. Nu am condus decat Logan-ul meu de 85 de CP dar stiu clar ca nu e bun de liniute. Cutie lunga clar , aerodinamica slaba (la peste 120 km/h mananca tractorasul meu o gramada de motorina) dar nu de asta l-am luat .
                  Opel-ul nu imi inspira incredere prin motorul diesel (alea vechi Isuzu alea mai noi Fiat) si prin fabricatia in Polonia.
                  Nu pot sa zic ca ma dadeau banii afara din casa si la Opel stiam ca revizia e 500 RON la benzinar deci la diesel sigur e mai scumpa .
                  Motorul Opel ala de 80CP (sau 82 ) nu e supra-alimentat si de asta cred ca e mai lenes dar oricum nu de viteza imi e mie ci de consum , cuplu chestii din astea ca doar de aia am diesel.
                  Alta chestie Opel-ul are suspensii mai tari , materiale mai tari la interior si pozitie mai joasa (am multi prieteni cu Opel) si este facut clar pentru rular pe autostrada la viteze mari. Logan-ul in schimb e adaptat gropilor locale dar nu e asa de bazat pe autostrada (aerodinamica clar mai slaba).

                  Punctul final a fost pretul .. pentru 3000 de Euro in plus am preferat sa imi iau Logan (macar il platesc prin 2010 , 2011) ca masina urma sa o iau pe credit si asta inseamna costuri si mai mari.

                  Deci ca prestigiu .. toti colegii mei (sunt programator deci salariu relativ mare ) au zis ca Logan-ul e pentru prosti (eu le-am zis ca daca e sa o luam asa ar trebui toti sa mergem cu Porsche) si au in majoritate Opel Astra (H,G,F nu conteaza) , la nivelul meu de venituri si cheltuieli am preferat sa nu imi dedic inca 1 an , 2 din viata platii de rata la tractoras.

                  Nu pot sa regret ca mi-am luat Logan ..o masina scumpa trebuie protejata dupa parerea mea , sa stea in curte sau in garaj sa nu fie forjata prin oras iar cu Logan-ul nu m-am stresat prea tare (nu am unde sa las masina asa ca o las in strada si au aparut zgarieturi de la binevoitori deja) , am mers cat am putut de atent .. dar nu m-am crizat la fiecare groapa .. cu alte cuvinte protejez masina dar nu o tin in brate .
                  Last edited by MihaiCL1981; 6 July 2009, 23:51.

                  Comment


                  • #54
                    sambo...conduc uzual un MCV 1.5 de 85 CP cu 160 - 170 pe autostrada.
                    Nu are absolut nici o problema (fac in general cam 2000km/luna pe autostrada)

                    Comment


                    • #55
                      vreau sa va spun ca am aflat din cunostinte o persoana care are astra 1,7 cdti nu stiu care este cel de 80 sau de 100 de cai si a recunoscut ca si-a luat-o de la un logan dci de 85cp la liniuta pe 400 m!!numai bine!!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by LOGANUTZU View Post
                        sa stiti ca nu am vrut sa supar pe nimeni dar am pus ceea ce s-a intamplat atata tot !! si seba ai dreptate cu 100>85 dar nu te supara pe mine ca eu repet spun ceea ce s-a intamplat nu mint!! si nu va mai suparati pe mine!! si acum hai sa revenim la topic cu 1,5 85 cp vs 1,7 80 cp!! si sambo ai si tu mare dreptate in ceea ce ai spus ca din viteza se moare!! numai bine!!

                        Astra 1.7 CDTI 100CP accelereaza de la 0 la 100 in 12,3 sec iar Loganul in 13 sec.
                        Acuma trage si tu concluziile.
                        Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                        Comment


                        • #57
                          soto ai dreptate cu datele tehnice dar diferenta este soferul!! dar hai sa fim on topic!!

                          Comment


                          • #58
                            un logan prestige/laureate dci 85 este o alegere m buna decat un opel astra classic 1,7 cdti 80 facut in polonia: pret de achizitie m mic, revizii m ieftine, optiuni asemanatoare (siguranta: abs + repartizare forta franare si pana la 4 airbag uri), spatiu interior mai mare si capacitate portbagaj m mare, conceptie ceva mai noua...

                            Comment


                            • #59
                              bani dati pe un opel astra cdti 80 cp nu prea isi au rostu cum a spus si vlad!!prestige,ambition sau laureate cu dci de 85 cp este o alegere ma inteleapta parerea mea din toate punctele de vedere pe care le-a postat tot vlad !! sunt persoane care isi iau opelu deoarece ii deranjeaza emblema de pe botul loganului!! fiecare cu fudulia sa dar lumea nu stie ca in loc de dacia la francezi este emblema renault s.a.m.d dar de asta e viata!! si iertati daca am fost off topic in ceea ce am scris aici!!

                              Comment


                              • #60
                                "loganutu" - le esti tare simpatic in comentarii;
                                * puncte proaste la logan: Cx de 0,36 (ca de SUV); stabilitate modesta datorita centrului de greutate ridicat; lista de optiuni f scurta; antifonare ce poate fi cu mult imbunatatita; actionare stergatoare doar din maneta (cand dai cu lichid de parbriz stergatoarele nu pornesc automat, ca la vechile daewoo uri); capacul de protectie al busonului de benzina nu poate fi blocat (oricine se poate juca cu acea "usita").... lista poate continua, dar nu imi mai amintesc acum toate detaliile...
                                per total, loganul e o masina bunuta, dar sunt multe lucruri ce ar putea fi imbunatatite!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google