Logan vs. Kia Cee'd

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by doio77 View Post
    ... Parerea mea ca versiunea BEST de la ceed pe care nu poti pune nimic pe ea este facuta mai in "GRABA", va spun sincer...
    Probabil ca in fabrica de la Zilina cand se asambleaza un model Best, robotii sunt dati pe "fast forward".

    Servodirectia e muult mai usoara la kia, pe autostrada e chiar prea moale si prea fina, te tine un pic incordat - avantaj kia in oras si dacia afara.
    Eu conduc un Pro_cee'd, dar si un Logan si-ti pot spune ca situatia nu e deloc asa. La Kia am directie asistata electric, variabila, fiind foarte usoara la viteze mici si mult mai ferma la viteze superioare, ceea ce n-as putea spune despre directia de la Logan


    Legat de problemele ce au aparut la masina, probleme semnalate de multi posesori pe forumul Kia, va pot spune ca odata cu venirea gerului am inceput si eu sa aud zgomote provenite de la suspensia spate la care se adauga si cativa greierasi. Se pare ca nu-i prea place frigul.

    Comment


    • Originally posted by Seba View Post
      d-fens face misto de mine, ca am rasturnat un logan si unul l-am proptit intr-un sant nu se leaga de stabilitatea ceed-ului...
      Seba,nu-mi permit sa fac misto de tine,ce ti s-a intamplat tie se poate intampla oricui.Am vrut sa glumesc,imi cer scuze daca am deranjat cu ceva...
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • PORTBAGAJ - LOGAN
        PRET - LOGAN
        DESIGN - ProCee`d
        Motorizare - inca nu am condus decat benzinare de la KIA - si as merge pe 1.6 16v de LOGAN sau 1.5 DCi care e si economic dar galagios

        Despre fiabilitate inca nu se poate vorbi decat la LOGAN care e acceptabil (o sustin taximetristii din BUCURESTI cu peste 300K de KM) - si intradevar KIA cred ca are componente proiectate pentru utilizarea lor la tropice (asta e cand nu-ti testezi masina 147832897497823 de km prin tinuturile nordice)
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • Care este pretul de achizitie al unui Procee'd cu o motorizare sa sara de 110 CP.Ca altfel nu isi are rostul.Ai masina sport,coupe,dar d-abia daca prinde 100.
          sigpic

          Comment


          • Motor: Kia Cee’d 1.4 CVVT
            - Capacitate cilindrica (cmc): 1396
            - Cutie de viteze: 5M
            - Putere maxima(CP@RPM): 109@6200
            - Cuplu maxim (NM@RPM): 137@3500
            - Viteza max (km/h): 187
            - Acceleratie 0-100km/h (s): 11.6
            - Carburant: benzină
            - Standard emisie noxe: Euro 4
            - Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 7.6/5.2/6.1
            - Suspensie fata/spate: tip MacPherson / Multi-Link
            - Frane fata/spate: discuri ventilate / discuri
            - Capacitate rezervor (l): 53
            - Volum portbagaj (l): 340 / 1300
            Cuplul motorului e minuscul avand in vedere puterea de 109 cp, iar performantele dinamice lasa de dorit. Consumul e maricel chiar daca nici Loganul nu exceleaza la acest capitol. Cat despre confortul interior merita nota 10(este cu mult peste Logan). Daca mi-as da golanelul de 1.4 de care sunt fffff multumit cred k tot la Logan as ramane, poate motorul de 1.6 16v.

            Comment


            • @dfens: n-am spus-o cu rautate, nu m-am suparat, chiar am luat-o ca si gluma
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • @frantic Te cam bati cu morile de vant sincer.

                1. Aceasta comparatie este chiar inutila dupa cum s-a mai spus.
                2. S-au scis o gramada de posturi in necunostinta de cauza, sau din auzite, sau de la nu stiu ce prieten, etc.

                Inainte sa-mi iau pro_cee'd-ul am avut un logan 1.4 mpi 75cp, il mai am si acum de altfel doar ca l-am dat parintilor, am vrut sa-l schim pe un sandero. La exterior mi-a placut, insa la interior era aceeasi treaba si daca mai tin minte la echiparea superioara ajungea undeva in jur de 11.000 euro. Pro_ceed-ul a fost 11.600 (rotunjit) si e departe si de sandero, si de logan, de fapt de toata gama Dacia. Nu zic ca loganul este masina rea. Nici poveste, doar am condus una 2 ani de zile fara nici o problema in schimb la competitivitate au ramas in urma. Sincer pe mine un facelift nu ma incalzeste cu nimic ata vreme cat la interior unde-i cel mai important, toate butoanele-s asezate anapoda si incomod.
                Nu puteti sa nu recunoasteti faptul ca sa dai caldura mai incaet sau mai tare sau sa schimbi directionarea aerului (in cazul in care nu ai invatat pe de rost pozitia fiecarei pictograme) trebuia sa te distragi de la condus. Un lucru minor dar care la o viteza de 80-100km/h poate insemna mult. Aici trebuia sa faca ceva cei de la byRenault.
                Nu era atat de greu si nu cred ca ar fi costat atat de mult sa mute butoanele de la geamurile electrice pe manerele usii, sau pe fata usii, sunt patru sarme si doua butoane ce naiba? Si exemplele pot continua. De aia eu am opta pt KIA.

                cee'd= created in europe with european design.
                Este o masina produsa in slovacia, proiectata in germania.

                La partea cu motorizarea cam multe posturi nefondate. Cum poti sa spui ca motorul de 1.4 de pe logan e mai sprinten ca cel de 1.4 de pe cee'd? Cati ati mers cu motorul ala schimband la 6000 rpm? Motorul ala deja la 4000 nu mai are vlaga in el urla degeaba si nu face nimc, pe cand asta la 6000 inca trage. Si multe alte chestii. Anyway un thread lung si fara rost. O comparatie fara rost. Comparatia ar trebui facuta intre Sandero si Cee'd HB, si nici atunci nu are rost. Drum bun si multi km fara incidente.
                Last edited by radoo; 20 January 2009, 02:37.


                Comment


                • Apai daca tu zici ca motoru de logan 1.4 dupa 4000 rpm nu mai trage inseamna ca habar-nai ce zici si ai avut 2 ani Logan de pomana. De exemplu eu merg cu Loganul si sigur nu sunt singurul care are talpa grea si ajunge in 6000 rpm daca este necesar, 3500-4000 rpm e putin e turatie de fatait prin oras, puterea maxima la logan este de 75 cai la 5500 rpm deci de ce sa nu folosesti maximul daca ii ai. Tu abia la 6200 rpm ai acei 109 cai frumosi, in schimb masina e ok per ansamblu , nu am condus cee'd de asta nu pot sa zic ceva concret dar mi se pare cam tras de par motorasul asta de 1.4 si 109 cai, am o intrebare tu o turezi pana la 6200 rpm ?
                  sigpic

                  Comment


                  • Da o turez pana in 6200. De ce sa nu o turez? Ce farmec are un motor de turatie daca nu-l turezi?

                    Tu zici ca la 5500 ai toti cei 75 de cai, deci acolo gata, de acolo stai, in schimb eu de la 5500 pana la 6200 ma duc. In fine iar ma repet: NU ARE ROST COMPARATIA !

                    Ce am vrut eu sa subliniez defapt a fost faptul ca macar la sandero puteau sa-l faca mai ergonomic, mai accesibil la comenzi si sa-l stilizeze la interior putin mai mult de cat au facut, iar la logan putea sa-i lipseasca faceliftul si sa-i faca nu styling interior de banii aia, ca si asa nu mai e masina de 5000 de euro cum s-au laudat.

                    Daca o sa am ocazia o sa postez si un filmulet sa vezi ca o turez la 6200.


                    Comment


                    • Sicer nu prea ma incanta , oricum fiecare isi lauda masina, ideea e ca morotu asta dupa cum zice si un coleg forumist "Cuplul motorului e minuscul avand in vedere puterea de 109 cp, iar performantele dinamice lasa de dorit" .
                      In primul rand tu faci comparatie cu cel mai slab motor 1.4 75 cai vs. 1.4 109 cai frumosi care ii ai tu, fac si eu :
                      Date de producatori :
                      Cee'd 1.4 16v- Acceleratie 0-100km/h (s): 11.6
                      VS.
                      Logan 1.4 Accelerare 0 la 100 km/h (s) - 13"00
                      Logan 1.6 Accelerare 0 la 100 km/h (s) - 11"50
                      Logan 1.6 16.v Accelerare 0 la 100 km/h (s) - 10"20

                      Ei practic au mai scos niste caii frumosi ca o mai accelererzi tu inca 700 rpm fata de un 8v si inca 450 rpm fat de un 16v daca ma intelegi ce vreau sa zic.
                      _________________________________________

                      Si daca faci afirmatia ca " Tu zici ca la 5500 ai toti cei 75 de cai, deci acolo gata, de acolo stai, in schimb eu de la 5500 pana la 6200 ma duc" atunci de ce ai zis ca "Motorul ala deja la 4000 nu mai are vlaga in el urla degeaba si nu face nimc, pe cand asta la 6000 inca trage" ? .......ce sa inteleg cu Loganu mergeai finut 4000 max si cu ceed'u o calci la 6000
                      sigpic

                      Comment


                      • alo, colegii cu logan, ceed-ul ala pana la urma are mai multi cai decat un 1.6_16v de la renault, vreo 200 de kile in plus, 2 stele la euroncap...ceva esp-uri, full de airbaguri...lasati ca nu se limiteaza totul la 0-100km/h. iti garantez ca la depasiri ala bate si 1.6mpi-ul de la dacia, 1.6_16v se tine de el, eventual il bate o idee...nu zic de 1.6_16v de 124 de cai de la kia...plus ca la dotari, e clar peste logan, la finisaje la fel. acum cand kia are reduceri si dacia nu are, deja nu mai are rost comparatia intre clasa mica ce se vrea low-cost si o compacta premium cu 3000 de euro mai scumpa. kia e alta clasa, asta e. singura diferenta unde se merita un calcul atent e costul de intretinere al coorencei (garantia care nu prea e de 7 ani si piesele puntilor care cam lasa de dorit la kia)...in rest nu are ce discuta cu loganul, decat 1.4 de la kia cu 1.6_16v de la logan in termeni de peformante dinamice, ca-n rest e superioara, hai s-o recunoastem.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • @radoo:Are dreptate bad_wolf ai condus Logan degeaba.De la 4000 d-abia incepe sa traga bine.Eu am mers cu Cee'd 1.4 si cu Procee'd 1.4 si nu mi-as lua asa ceva.Tu ca sa ai putere trebuie sa o omori,sa o turezi ca naiba.Degeaba ai 109 CP,daca la 3000rot/min tu nu poti sa faci o depasire,daca nu schimbi esti mort(am simtit-o pe pielea mea).
                          Si cum adica ti-ai luat Kia pentru ca nu are Logan-ul butoanele puse pe usa,sau stiu eu,asezate in alta parte?Vrei sa zici ca,Kia e singura masina care are butoanele pozitionate ergonomic?
                          Logan-ul s-a vrut si este o masina pentru toata lumea,nu a fost facuta pentru a concura cu masini din alta clasa.Cee'd nu este din clasa Logan-ului.Accentul da.Cee'd este in clasa cu Golf-ul.Nu poti compara Logan cu Golf.Deci pentru mine Kia,este o masina pe care toata lumea care nu o prea cunoaste o lauda,pentru ca e ieftina si are de toate.Are si ea bubele ei.Daca nu ai condus alte masini mai bune,nu comenta la ceea ce am spus mai devreme.Si interiorul la Sandero este mult mai tineresc,si mai atragator decat PH1.Deci nu stiu la ce te astepti tu la o masina care costa nu 11.000E cat ai spus tu,ci 6400E.E acelasi interior.Daca dai 5000E nu iti da alt interior.Oricum o masina coupe,sport,care arata bine la exterior,si destul de agresiva,plange dupa cuplu si CP.Ce ai tu sub capota e doar ca sa mearga.
                          PS:inca ceva:
                          Originally posted by radoo View Post
                          Tu zici ca la 5500 ai toti cei 75 de cai, deci acolo gata, de acolo stai, in schimb eu de la 5500 pana la 6200 ma duc.
                          Nu sta,schimba treapta.E foarte simplu.
                          @Seba:da iti dau dreptate,este superioara,dar inferioara masinilor din clasa ei.Cee'd nu face parte din aceeasi clasa cu Logan-ul.E o diferenta enorma.E ca si cum am compara Cee'd cu Audi A4.Ce poti sa compari?
                          Last edited by Pacco; 20 January 2009, 16:06.
                          sigpic

                          Comment


                          • Da este mai "buna" din anumite puncte de vedere dar la banii aia ........ costuri intretinere + revizii mai bine un ph2 1.6 16v .
                            Am facut o exemplificare cu timpii 0-100 , dar nu asta e un punct decisiv in a alege o masina, degeaba ai 109 cai frumosi daca ii ai la o turatie mare , vorba lui Pacco eu deja am schimbat viteza

                            PS: Hai sa vedem cat te costa prima revizie , pe mine ma costat 230 ron vinerea trecuta, iti atesez factura daca ai nelamuriri

                            Hai noroc !
                            sigpic

                            Comment


                            • Cei care citesc acest topic si vad diferitele pareri legate de motorul de 1,4 109 CP de la Kia ar putea ramane cu impresia gresita ca acest motor e chiar unul lesinat. Eu nu pot sa arat contrariul decat printr-o demonstratie pe viu. Daca e cineva din zona (Campia Turzii/Turda) pot sa-i fac o demonstratie ca acest motor trage foarte bine incepand inca de la 3000 rpm.
                              Desigur, nu trebuie sa te astepti ca masina sa tasneasca ca o racheta, dar nici sa spui ca la 3000 rpm e lesinata....

                              Comment


                              • Domnilor chiar nu intelegem ca fiecare isi cumpara masina pe care si-o doreste? Degeaba spunem noi ca nu merita o masina pentru ca are revizii scumpe, daca cel care o cumpara isi permite acele revizii. Dupa cum tot inutil sa spui ca Loganul este mai bun pentru ca are portbagaj, daca cel care prefera Kia nu are nevoie de portbagaj. Am avut si eu Logan de 1.4 inainte de a avea diesel. La munte vara cu aerul conditionat pornit mi se parea un chin. Si nu e vorba de Valea Prahovei sau mai stiu eu ce zone montane de pe la noi peste care treci si gata. Cine a mers cu Loganul de 1.4 o zi intreaga numai prin munti pe calduri de peste 30 de grade, pe autostrada, stie limitele masinii asteia. Abia se taraie chiar si la turatii mari. Vezi cum zboara pe langa tine unii cu masini vechi de 10 ani. . Motorul suna pur si simplu "gatuit". Eu unul m-am saturat de textul asta incurajat de bosii de la Dacia, conform caruia Loganul merge daca stii sa-l conduci. Cu alte cuvinte pentru masina asta iti trebuie cursuri speciale iar pentru alte marci, nu. Cum naiba altele motorizari chiar si de la Dacia merg si daca nu stii sa le conduci si daca nu le turezi de le ia dracu la 5000 de ture ? Sigur, daca vrem gasim avantajele Loganului si comparandu-l cu Audi. Insa pur si simplu nu e cazul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google