loganul dizal are niste reprize superbe dupa 3000 de ture. intra-devar, dupa 3000rpm ii cade cuplul in baia de ulei, e nemaipomenita repriza...
cat despre caii chinezesti, uitati-va mai pe gunoiul ala de fisa si veti vedea ca 1.4-le de 109 cai e tot timpul cu 10-15cai peste loganul de 1.4 de la 2000 pana la 4500rpm. dupa care diferenta creste fara nici o sansa pt logan. apropo, masina e conceputa, construita si testata in europa, dupa standardele europene. vorbesc de ceed. decat sa va luati de puterea motorului la 6200rpm, mai bine v-ati lua de telescoape, garantia care de fapt nu e de 7 ani din bara-n bara si problemele pe partea electrica a ceed-ului, decat sa va legati de performante, siguranta si stabilitatea masinii, unde bate loganul de-l asculta cu urechea. si tineti cont ca fata de 1.4mp3 are 300 de kile in plus, care mai tempereaza caii aia in plus...din punctul meu de vedere, singurul logan care se compara cu ceed-ul e prestige-ul 1.6_16v, ala are ceva sanse la comparatie ca poti pune airbaguri laterale, are motorizare buna...bate clar la spatiu...in rest, 1.4mpi de la logan, ce are ala in plus fata de ceed decat un pret mai mic si-un portbagaj mai mare? si cam atat...in rest, pauza. hai acum sa nu fim prea patrioti ca devenbim penibili. eu n-as fi dat loganul 16v pe un ceed 1.4, dar cand e vorba daca sa-mi iau alta masina imi mai fuge privirea prin curte pe la kia...
![Radmasa](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/radmasa.gif)
Comment