Originally posted by Razzvan
View Post
Logan vs Logan 1/4 mile
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
[QUOTE=Bad_Wolf;121005]Cuplu la DCI este o falsa impresie de putere, e adevarat ca la panta un DCI este mai bun , ca trage mai bine pt. Ca are cuplu mic pe cand un MPI tb dus mai sus in ture sa traga la fel ....QUOTE]
Mai sa fie...Parca asa scrie in site-ul Dacia la date tehnice...Ca 1.4 MPI are 112 NM iar 1.5 DCI 160 NM. Ma insel eu? (Voi vedeti diferentele intre motoare? Ma refer si la NM si la Cp)
Unde sufletelul lui sa se mai duca in turatii, ca mai sus decat zice nenea Fabricantul, nu mai are!
Asadar...Tocmai aici apare diferenta. Intr-o panta, cu aceeasi sarcina nu are nici o sansa 1.4 fata de 1.5 (sa zicem doar...70 CP); aici isi spun cuvantul NM-ii
V-ati intrebat vreodata de ce motoarele de camioane sunt pe motorina si nu pe benzina? Tocmai ca NM fac diferenta! Este mult mai bun randamentul, eficienta la aceeasi cilindree, la motorul pe motorina fata de cel pe benzina (ma refer strict la "sarcina utila").
Precizez ca nu sunt nici impatimit benzina nici motorina.
Fiecare imi ofera anumite satisfactii specifice.
In concluzie...Nu faceti comparatii daca nu ati condus fiecare model, daca nu cunoasteti datele tehnice, daca nu aveti stilul de condus adaptat fiecarei motorizari.
Intelegeti ca fiecare motor iti ofera anumite placeri.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
In principiu nu sunt camioane pe benzina datorita consumului, desi daca cauti o sa vezi ca armata rusa avea camioane pe benzina...Si prin Romania mai sunt!Nu va grabiti sa credeti ca motoarele pe motorina au cuplu mai mare decat cele pe benzina!Spre exemplu sunt motoarele de BMW de 3l care au cuplu maxim dela 1300 RPM pana la 5500 RPM....Si sunt pe benzina!Ceea ce se observa de obicei e ca producatorii nu concep motoarele pe benzina pt. Cuplu mare datorita consumului si costurilor!Deci avantajul forte al motorinei este randamentul...Se invata la Fizica prin clasa a 6a!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Fiecare masina fie ea MPI sau DCI are plusurile si minusurile ei , poate si eu eram fan DCI daca aveam unul ....Dar vine cate un coleg forumist aka. Ovimiha care face cu sare si cu otet MPI-urile si zice ca el nu poate urca o panta cu MPI-u cu a 4-a si cu 60 km/h , ca nu trage (apropo azi cand am venit de la lucru m-a uitat am 2000 rpm in a-4-a si 60 la ora) ...DECI de aici rezulta ca DCI-ul e cel mai bun (nu mai punem la socoteala ca e remapat) si ca tot de aici rezulta ca pe 400 m (subiectul topicului) iara DCi este mai bun , fara sa recunoasca ca si un MPI daca treci de 4500 trage frumos ............ poate mai frumos ca un DCI (asta e parerea mea)
Cand am condus DCI-ul lui a fost pt. Prima data un logan diesel si remapat.... si am turat maxim 3500 rpm , deci turat la plaja apropiata de puterea maxima (acum ~ 83 cai) si nu am ramas deloc impresionat , am condus alte masini la care chiar se simtea cuplul si puterea .Last edited by Bad_Wolf; 23 May 2008, 14:50.sigpic
Comment
-
Originally posted by Razvan_DUB View PostIa stai putin..Te-ai dat cu un dci de 85 de cai cu pornire din panta, tu conducand un 1.4 mpi si l-ai facut? Nu te cred orice ai zice. Poate l-ai facut daca n-a schimbat cum trebuie soferul de pe dci
@77sky ... Ai fost tare la faza cu camioanele.
Comment
-
Viata bate filmul,
Romanii fac liniute cu Logan,
Si unii se cearta si care-i mai bun
HA HA HA HA HA
Mai oameni buni.
Nu vedeti unde duce discutia asta ???
Eu cred ca lu ala i s-a stins becul din cutie.
La celalalt cred ca nu are motorina de 100 alpine super cacao.
Avem niste masini care nu au fost niciodata proiectate pt. Asa ceva.
Nu au nici o veleitate sport.
Nici macar nu le-a trecut prin cap la proictanti ca o sa se faca liniute cu dulapul asta de masina.
Si va rog sa nu-mi sariti in cap ca eu am 1,4 BENZINAsigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
:I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:
Comment
-
Degeaba stai sa explici asta...Inevitabil discutiile aluneca spre latura sportiva cu toata ca saraca masina nu e pentru asa ceva!Am si eu o intrebare: Cati de aici au condus o masina de cel putin 250 cai?...Indiferent pe benzina sau motorina!Eu v-am mai spus...Daca ar intra pe aici "americanii" si ar mai sti si romana cred ca ne-ar rade si cu *****!Cu respect!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
-
Nou propulsor diesel, de 1.5 litri. Acesta dezvolta 85 CP si se distinge printrun cuplu maxim de 200 Nm la 1900 rot./min. Consumul de carburant este de numai 4,6 l/ 100 km pentru berlina si de 5,2 l/ 100 km pentru MCV (ciclu mixt). Presiune absoluta de supraalimentare a turbocompresorului de 2,3 bari, cu 0,4 bari mai mult fata de versiunea de 70 CP. Modelul Logan berlina accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 13 secunde (adica un castig de 2 secunde fata de versiunea 70 CP), iar Logan MCV reuseste acest lucru in 14,3 secunde (un castig de aproape 3,5 secunde fata de versiunea 70 CP).
Un cuplu de 200 Nm la 1900 rot/ min, din care 90% disponibil inca de la 1500 rot/ min, motorul 1.5 dCi /85 CP ofera gamei Logan reprize energice in toate situatiile. Noul motor este asociat unei cutii de viteze manuale cu 5 trepte, JR5, care a fost adaptata castigului de putere, pentru a putea exploata din plin cei 200 Nm ai cuplului.
Cred ca nu are rost sa fie comparat cu motorizarea de 1.4 chiar si remparata(poate fi si Aveo care este chiar foarte slab ca motorizare,nu mai zic de celelalte caracteristici ale aveolului)Last edited by DRIVERMAN; 23 May 2008, 15:08.
Comment
-
Originally posted by Razvan_DUB View Post@ Razzvan:Pai noi vorbeam aici de 1.4 mpi vs 1.5 dci...Asta inseamna ca erai total offtopic.
--------------------------------------------------------------
Accelerare 0 la 100 km/h (s) 13"00 1.4 8v
Accelerare 0 la 100 km/h (s) 13"00 1.5 dci 85cp
-----------------------------------------------------------
Accelerare 0-1000m cu start de pe loc(s) 34"90 1.4 mpi
Accelerare 0-1000m cu start de pe loc(s) 36" dci 85cp
-----------------------------------------------------------Last edited by Razzvan; 23 May 2008, 15:10.
Comment
-
Al dracului discutii, toate ajung inevitabil la diesel vs benzina. si nu numai din prisma performatelor, dar intotdeauna dieselarii ajung sa accepte viiteza si sprintul mai bun al benzinarului, apoi vin cu argumentul reprizelor la depasiri si consum.
la fel aia cu benzina, ca nici astia nu-s usa de biserica, toti au impresia ca daca tureaza o motocositoare in 20000rpm o sa tasneasca mai tare la depasiri decat tactorul. mai ales in panta, dupa 4500rpm
topicul e logan vs logan pe 400m, nu pe serpentine, nu cu masina plina de pepeni, nu cat consuma masina in aia 400m.Last edited by Seba; 23 May 2008, 15:59.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Razzvan View PostEra o comparatie doh .... Intre puterea unei aspirate vs un diesel supraalimentat ... DOH!
--------------------------------------------------------------
Accelerare 0 la 100 km/h (s) 13"00 1.4 8v
Accelerare 0 la 100 km/h (s) 13"00 1.5 dci 85cp
-----------------------------------------------------------
Accelerare 0-1000m cu start de pe loc(s) 34"90 1.4 mpi
Accelerare 0-1000m cu start de pe loc(s) 36" dci 85cp
-----------------------------------------------------------
Comment
-
Originally posted by Razzvan View PostEra o comparatie doh .... Intre puterea unei aspirate vs un diesel supraalimentat ... DOH!
--------------------------------------------------------------
Accelerare 0 la 100 km/h (s) 13"00 1.4 8v
Accelerare 0 la 100 km/h (s) 13"00 1.5 dci 85cp
-----------------------------------------------------------
Accelerare 0-1000m cu start de pe loc(s) 34"90 1.4 mpi
Accelerare 0-1000m cu start de pe loc(s) 36" dci 85cp
-----------------------------------------------------------
-------------------------
tot eu til spun, si am incheiat
------------------------
Chevrolet Aveo 4 usi 1.4i 16V 94CP Premium B4XB55C
Varianta pe benzina
motor
Putere maxima 94 cp
Cuplu maxim 130 nm - loganul 1,5 85 CP si se distinge printrun cuplu maxim de 200 Nm la 1900 rot./min
Capacitatea cilindrica 1399 cc
transmisie
Tip transmisie 5 viteze manuala
Tractiune fata
caroserie
Tip caroserie Sedan
Numar usi 4 usi
Numar locuri 5 locuri
pret
Pret DDP** 11.460 €
* fara taxe, ** cu taxe incluse
-------------------------------
si pretul e destul de mare
in concluzie - În cei 400 de metri___________speram sa bagi a-2-a pana termina 85ul cursa
stiu ca sunt off topic dar spre linistea lui razvan ca tot sa ratacit paci
Last edited by DRIVERMAN; 23 May 2008, 16:20.
Comment
-
Comment