Sigur nu ai vazut bine.Cred ca erau 7 s
Logan vs Logan 1/4 mile
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Cel de 70 are un altfel de sunet parca =) nu troncane asa tare si are 7 cp in plus altceva nimic nou ;))
eu ma calmez octavian .. Defapt nu am de ce doar ca sunt multe comentarii facute fara rost , sunt de acord cu tine un 11 secunde , cam pe acolo iese.
eu clipurile alea le-am facut in oras nu am avut inca vreme in afara,dar o sa fac unu si bun,repet masina e stock nu e chipuita .. Doar dresata :PIts just a car ...
Comment
-
Vorba lui darkside :" citesc si plang" daca eu cu dci-ul remapat scot 0-100 pe bord in aproape 11.5 s, tu cu loganul tau stock 1.4 , dar "dresat" scoti in 11?Last edited by Razvan_DUB; 31 May 2008, 17:01.
Comment
-
Curiozitate
Imi place topicul acesta...Imi dovedeste cat de performante sunt masinile facute de Dacia,,,La cate incercari sunt supuse bietele de ele,,,ce demaraje,,,ce taieri de carburanti la turatii maxime,,,
Asa,,,sa nu uit,,,pe mine ma "roade" ceva,,,
Exista vreo diferenta de sprint (era sa zic,,,spritz) intre 1.5 DCi (70 CP) cu JH3 si 1.5 DCi (70 CP) daaar cu JR 5 si ambreiaj hidraulic?Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Scuze radule, te confundam....Eu unul cred ca nu faci in conditii adevarate acest sprint. Adica esti "ajutat": ori de vant din spate, ori de drum usor inclinat, ori ceasuri dereglate. Ramai si tu totusi la un 12 cinstit, ca asa te cred.
Am si eu 1.4 si am mai condus multe tot de 1.4. Oricat de "dresata" (apropo LOL) ar fi nu poate scoate performantele pe care le sustii tu.
Comment
-
Originally posted by iancucezar View PostScuze radule, te confundam....Eu unul cred ca nu faci in conditii adevarate acest sprint. Adica esti "ajutat": ori de vant din spate, ori de drum usor inclinat, ori ceasuri dereglate. Ramai si tu totusi la un 12 cinstit, ca asa te cred.
Am si eu 1.4 si am mai condus multe tot de 1.4. Oricat de "dresata" (apropo LOL) ar fi nu poate scoate performantele pe care le sustii tu.
fie 11.5 dar mai mult nu prea cred , acum poate ca conteaza daca mai e si o persoana cu mine in masina .. Daca am rezervoru plin .. Daca scot bancheta si roata de rezerva .. Habar nu am .. Dar la 1.4 se simte orice greutateIts just a car ...
Comment
-
Daaaa, la 1.4 trebuie sa-ti dai jos si pantofii cand bagi un sprint )))
La dci e bine ca poti sa ai si doi saci de cartofi si tot cam atata scoate.
Mai pun o data ce am scos eu 0-100/h.
Nu are legatura cu 0-100, am vrut sa vad unde taie turatia pe tr 2, deci daca te chinui scoti un ~11,5 sec.
Aici se vede ca aproape in sec 1 am plecat si in sec 13 sunt la 100. Dar am spus, nu asta era scopul.
Oricum, masuratorile astea sunt cam apa de ploaie, greu poti calcula si zecimile.Last edited by Octavian; 1 June 2008, 11:08.
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View PostOk, priceput.
Da' ce au diferit? Una e pe tiga alta pe cablu? (sch)...
Originally posted by raduprov View PostCel de 70 are un altfel de sunet parca =) nu troncane asa tare si are 7 cp in plus altceva nimic nou ;))...
Originally posted by 77sky View PostExista vreo diferenta de sprint (era sa zic,,,spritz) intre 1.5 DCi (70 CP) cu JH3 si 1.5 DCi (70 CP) daaar cu JR 5 si ambreiaj hidraulic?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Iam aratat cuiva care se pricepe cu motoarele(robert SGM) si a zis ca ce vorbiti voi aici e imposibil ....Daca un DCI de 70 cp face un benzinar 75 CP singura problema este soferul....Si timpii spus de voi sunt imposibili de scos....Nici macar pilotii nu pot scoate asa ceva....Deci nu are rost sa ma mai cert cu voi....Visati in continuare....Operator,moderator sau care mai vreti voi puteti sami stergeti contu....E si apropo SGM a zis ca se poate pune turbina pe 1.4 mpi si motorul va tine atata timp cat presiunea va fi reglata corect....
Comment
Comment