Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unii dintre noi scot timpi mai buni decat pilotii de fabrica...E hai ca o luam de la capat, vreo 3 pagini au fost discutii legate de viteza reala si viteza afisata.
    Nu e imposibil sa scoti ~12,5 sec sau ~12 sau cat o fi sec la un 0-100 , atata timp cat real e defapt 0-93/h (poate 94).

    Poate ca nu toti reusesc sa scoata timpul asta si de asta li se pare imposibil si ''aranjate'' clipurile.

    PS: eu ce am dorit sa arat? ca scot timp mai bun decat ala de fabrica? NU.
    M-am dus pur si simplu pe un drum drept si i-am dat o proba. Clipul nu minte, daca atata a iesit, asta e, voi trageti concluziile, dar nu mai spuneti ca vrem sa demonstram eu stiu ce treburi.
    Last edited by Octavian; 15 June 2008, 10:36.

    Comment


    • A spus cineva ca vrem sa demostram ca suntem mai buni ca aia de la Teste ? eu am precizat cat am scos 0-100 (Pe ceas)
      sigpic

      Comment


      • Ceva pagini in urma CristiStreulea arata cat scoate un 0-130 cu dci-ul lui (82 cp sau 85 nu stiu). A scos in jur de 20-21 sec (nu mai tin minte)
        Am incercat si eu (atunci cand am probat 0-100) si mi-a iesit ~21 sec.
        Plecarea e dupa secunda 1 si la 130 e secunda ~22.

        E ok spun eu, a fost doar o sg incercare (atentie, nu e acelasi clip cu 0-100).
        Last edited by crististreulea; 21 June 2008, 09:24.

        Comment


        • Frumos frumos
          sigpic

          Comment


          • Deci poate si 1.4 sa ajunga la performantele unui dci remapat
            doar ca de la viteza asta in sus un dci se intinde groaznic de mult, am facut 1:08 pina la 155km/h
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • Aha...Adica dci-ul se intinde de la 130/h mult mai bine decat benzinaru de la 130 pana la superspeedu' de ~155.
              Ei...Asta nu cred ca mai incerc )

              PS: mie imi place cum se intinde dci la deal...zzzzzzzz, acolo ii place lui.

              Un lucru care l-am remarcat si acum (fost plecat in deleg) la dizal, se termina relativ repede demaraju' fulminant si tre sa ai grija cand bagi o depasire in forta, sunt situatii cand mai bine iti alegi tr 4 decat sa te bagi pe tr 3, desi tasnesti mai tare, risti sa se termine demaraju pe la jumatea depasirii (am patit-o de cateva ori cu 407-le de la lucru).
              Last edited by Octavian; 21 June 2008, 11:49.

              Comment


              • Octavian te contrazic aici,eu sincer sa fiu mai multa frica am sa fac o depasire cu un benzinar 1.4 decat cu dci-ul meu.
                Si depasiri nu fac in treapta a-III-a(adica nu ma consider in porsche sa fac reprize de accelerari pe distante asa scurte) decat foarte rar in rest treapta-4,prefer un condus mai prudent.

                Comment


                • Aici e in functie de situatie dar in general la benzina daca vrei o depasire mai rapida, se face cu treapta a 3a pana iti taie gazul daca e necesar!La diesel e normal sa faci cu a 4a ca ai cuplu plus ca rapoartele cutiei de viteze sunt altele!
                  LE: Cel mai bun exemplu il ai la o masina cu cutie automata, daca nu esti pe faza sau nu cunosti masina intri in panica in depasire!
                  Last edited by darksid3; 21 June 2008, 13:40.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Bine de exemplu la 60km/h daca ii dau treapta-III-a si bag picioarul in podea se duce prea bine inca(la fel ca si un benzinar),dar in general treapta-4 si de la 60km/h in sus si de la 80km/h(cand e distanta scurta),in rest cand stiu ca am vizibilitate in fata si spatiu e suficient si treapta -V la o depasire fara sa fie nevoie sa retrogradez.

                    Comment


                    • Bineinteles, aici depinde de situatie!Eu ma refeream la depasirile de urgenta cand trebuie sa calci masina pe coada!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Aaa, nu...Deci am spus clar cand am pomenit de dizal - ''demaraj fulminant'', deci clar o depasire o faci mai comod cu el decat cu benzinaru.

                        Doar ca in anumite situatii ti-ai dori ca demaraju ala (smucitura) sa dureze ceva mai mult, adica sa nu te trezesti cu el pe la ~3500 ca nu mai poate. In cazul benzinarului daca am ~80-90 nu-mi fac probleme de schimbat treapta intr-o depasire pana la ~120-130.

                        Dar e normal, mai ales la cei care conduc mai mult benzinaru (cazul meu), un pic de exercitiu si se remediaza problema.
                        Last edited by Octavian; 21 June 2008, 15:27.

                        Comment


                        • Originally posted by SUPERCAR View Post
                          Bine de exemplu la 60km/h daca ii dau treapta-III-a si bag picioarul in podea se duce prea bine inca(la fel ca si un benzinar)
                          La 60 km/h treapta 2 merge de minune ( benzina )...

                          Comment


                          • Razvan dai tu a-IIa la o depasire ... Da sa fii singur in masina

                            Comment


                            • Pai e tocmai invers ... Cand sunt cu greutate dau a 2'a ...

                              Comment


                              • Pai si la 80...Te plafonezi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google