If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Inca astept viteza maxima atinsa de cele 2 diesele (70 / 85) in diferite trepte de viteza, primele 4 ma intereseaza. La benzinar este 50/80/130/170, +/- 5 km/h.
@ Octavian - indiferent cum are etajata cutia nu poate sa suplineasca cele 2500 RPM mai putin la plaja de cuplu, imposibil.
5.0 TFSI are cuplu maxim de la 1500 RPM pana la 6250, probabil redline este la 6500-7000. Deci pe aproape toata turatia ai cuplu maxim, la diesel redline este pe la 5000 RPM iar acolo este mort de mult. Diferenta tot mare este, oricum ai privi problema .
dci 85 cp resoftat scoate 18.2 ...deci penibil de slab
stock probabil vreo 19
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
octaviane, iar m ai inteles gresit. te am rugat eu sa te sacrifici pentru mine ? poti sa te sacrifici pentru cine vrei tu sau pentru binele comunitatii logan club. mie sincer putin imi pasa cat scoate dci 85 pe 400m. si ideea e sa cronometram dci 85 stock pe 400 m nu linie intre 1.4 si dci 85.
@cristixp ai idee 16 v stock cat scoate. nu am gasit pe nicaieri. am gasit doar megane 1 break 1.6 16v 17s
@ Octavian - indiferent cum are etajata cutia nu poate sa suplineasca cele 2500 RPM mai putin la plaja de cuplu, imposibil.
5.0 TFSI are cuplu maxim de la 1500 RPM pana la 6250, probabil redline este la 6500-7000. Deci pe aproape toata turatia ai cuplu maxim, la diesel redline este pe la 5000 RPM iar acolo este mort de mult. .................
Daca are alte rapoarte conform regimului de lucru al motorului, cum poti sa faci comparatie intre ele la turatii??
Ia vezi in grafic ce cuplu constant vezi tu acolo la TSI 140 cp??
Ei dau o valoare de cuplu pe o plaja de turatii, dar cuplu ala NU e constant pe toata plaja de turatii declarata.
Conform carfolio, 1.4 TSI 122CP are cuplu maxim intre 1500 si 4000 RPM, daca ne uitam la grafic fix asta vedem, oscilatii minime intre 1500 si 4000. In plus, este evident ca daca ai cuplu maxim intre X si Y, pai e maxim, aproape constant. La fel si la RS6, ai aproape tot cuplul pe toata plaja de turatii, e aproape constant. Avand in vedere ca au rapoarte diferite (diesel vs benzina) NU e corect sa faci comparatii strict intre anumite turatii (1500-3000 de exemplu) dar per total merge de minune. Din moment ce benzinarul are 0-7000 toata turatia iar intre 1500 si 6250 e cuplu maxim (aproape tot cuplul, constant) eu cred ca e peste un diesel care are toata turatia 0-5000 dar cuplu maxim intre 1500 si 3750 RPM. Procentual, oricum ai privi, castiga net. Chiar nu vad care este problema la comparatia asta. La benzina ai aproape ~ 5000 RPM de cuplu maxim (din 7000 RPM toata turatia) pe cand la diesel ai ~ 2500 RPM cuplu maxim din 5000 RPM toata turatia. Mi se pare cat se poate de clara victoria benzinei.
Daca ai 150 NM cuplu maxim iar ei spun ca ai valoarea asta intre 1500 si 5000 RPM, pai o ai, ~ 150 NM in intervalul asta, constant. Graficul tau confirma asta .
In fine, din punctul meu de vedere discutia este incheiata. Astept insa raspunsul cu viteza de care e capabil motorul diesel in fiecare treapta de viteza, pentru ambele versiuni (70 / 85). Chiar nu este niciun posesor dornic sa impartaseasca asta ?
Last edited by Shakar; 25 February 2010, 17:24.
Reason: Automerged Doublepost
Conform carfolio, 1.4 TSI 122CP are cuplu maxim intre 1500 si 4000 RPM, daca ne uitam la grafic fix asta vedem, oscilatii minime intre 1500 si 4000. In plus, este evident ca daca ai cuplu maxim intre X si Y, pai e maxim, aproape constant. La fel si la RS6, ai aproape tot cuplul pe toata plaja de turatii, e aproape constant. Avand in vedere ca au rapoarte diferite (diesel vs benzina) NU e corect sa faci comparatii strict intre anumite turatii (1500-3000 de exemplu) dar per total merge de minune. Din moment ce benzinarul are 0-7000 toata turatia iar intre 1500 si 6250 e cuplu maxim (aproape tot cuplul, constant) eu cred ca e peste un diesel care are toata turatia 0-5000 dar cuplu maxim intre 1500 si 3750 RPM. Procentual, oricum ai privi, castiga net. Chiar nu vad care este problema la comparatia asta. La benzina ai aproape ~ 5000 RPM de cuplu maxim (din 7000 RPM toata turatia) pe cand la diesel ai ~ 2500 RPM cuplu maxim din 5000 RPM toata turatia. Mi se pare cat se poate de clara victoria benzinei.
Daca ai 150 NM cuplu maxim iar ei spun ca ai valoarea asta intre 1500 si 5000 RPM, pai o ai, ~ 150 NM in intervalul asta, constant. Graficul tau confirma asta .
In fine, din punctul meu de vedere discutia este incheiata. Astept insa raspunsul cu viteza de care e capabil motorul diesel in fiecare treapta de viteza, pentru ambele versiuni (70 / 85). Chiar nu este niciun posesor dornic sa impartaseasca asta ?
perfect corect ceea ce ai zis. acum uite te la sectiunea motorizari benzina, sectiunea 1.6 16v, threadul 1.6 16v + jh3 postul nr 5. sper ca te ajuta
octaviane, iar m ai inteles gresit. te am rugat eu sa te sacrifici pentru mine ? poti sa te sacrifici pentru cine vrei tu sau pentru binele comunitatii logan club. mie sincer putin imi pasa cat scoate dci 85 pe 400m. si ideea e sa cronometram dci 85 stock pe 400 m nu linie intre 1.4 si dci 85.
@cristixp ai idee 16 v stock cat scoate. nu am gasit pe nicaieri. am gasit doar megane 1 break 1.6 16v 17s
16v stock undeva la 17.3s-17.5 ...am vazut si un 17.1
nu conteaza cuplul la liniute...conteaza caii ...
uitativa la un civic vti 1.6 - 160cp si are cuplu cat un 1.6 si un timp de 15.xx
Ganditi`va la chestia urmatoare,plecarea se face din 4000-5000 la alte masini si incepi imediat dupa plecare sa iti folosesti aproape majoritatea din caii de la aspirat,si pica tot timpul pe zone de cuplu mare si putere mare...
Last edited by Cristi_Xp; 25 February 2010, 17:49.
Reason: Automerged Doublepost
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
la logan dci 85 remapat si adus aproape in 105 stie cineva cat scaote pe 400 m ? intre dci 85 remapat si 16v stock cine castiga ? dar intre dci85 adus in 105 si 16v chipuit ?
ti-am scris mai sus ...bineinteles ca nu te-ai obosit sa citesti
16vul castiga in ambele cazuri, si 1.6 resoftat, nu stiu timpi de la un 1.6 stock ca tind sa cred ca si ala
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
pai am citit da nu stiam ca dci 85 resoftat inseamna 105 cai, pentru ca am vazut pe forum dci 85 resoftate si aduce la 92 95 98 cai. foarte putine am vazut de 105. si credeam ca referirea ta a fost facuta la alea mai slabe. acum am inteles desi mie imi vine greu sa cred ca 16v stock face dci 105, dar daca il face stock il face si chipuit logic
p.s. am citit cu atentie tot threadul
Last edited by alessandro; 28 February 2010, 11:23.
dci85 chipuit la 105 scoate mai slab decat 16v resoftat. fata de 16v stock nu stiu cum sta. eu cu 16v stock am scos best 17.28 pe 400m. am vazut clipuri cu dci softat si timpi de 17.2-17.4 pe 400m.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment