bai sincer ma impresionat deci acum o sa-mi iau ``palme`` ptr asta dar parca se infige mai bine ca tuaregul prietenului meu ori mi-se pare ori chiar asa e...
Logan vs Logan 1/4 mile
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
poate s-a gandit ca tu si cu el va completati... si in medie iese la 90 ... sunteti 2 jumatati )
Comment
-
Originally posted by Octavian___28SUPERCAR...la vara... Vreau sa ajung si la Mare
http://www.youtube.com/watch?v=a4ssGAg1QOM
Comment
-
Originally posted by Octavian___28Am ajuns acasa. Nu am apucat sa filmez pt. ca a mea e ''creatza'' nu mai discutam. Opel Twin Sport 1.4 16V, am facut concurs cu el pana dupa TM spre AR. La demaraj (tr 2 si tr 3) l-am luat, inimaginabil!(de mai multe ori, fara ''pardon'') Pacat ca nu am avut mai multe maini sa si pornesc camera. La tr 4 pana la 140-145 fara probleme, dupa 150/h s-a dus...nu departe dar s-a dus. Mentionez ca eu am avut urmatoarele (si nu mint pt ca nu am motive, sunt f nervos): 2 persoane (prietena + fratele= 120 kg + 2 saci varza in porbagaj(53 kg)=173 kg in plus...Tipu era singur si nestingherit. Nu am facut belele, sa nu credeti ca am periclitat vreo viata sau am creat emotii (prea mari)Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
-
normal ca e mare... dar luand in calcul viteza 190 pe ceas si masina plina e super... la 4800 am auzit ca-i taie gazu automat ... dar daca era singur in masina dadea ceasu peste cap
Comment
-
eh, greutatea din masina conteaza dar mult mai putin decat ati crede, in principiu la demaraj foarte mult dar la vmax...mult prea putin, daca va ganditi, greutate mai mare inseamna masina mai joasa adica un coeficient aerodinamic mai bun, eh chestiile astea se anuleaza deci...same vmaxscz de offtopic
Comment
-
oarecum ... nu cred ca se lasa chiar asa de mult (vezi citroenurile din `9x - mama ce adevarate sunt ... cu suspensia aia ... garda la sol intre ~7 si ~30 cm) ...
Comment
-
Originally posted by CLCeh, greutatea din masina conteaza dar mult mai putin decat ati crede, in principiu la demaraj foarte mult dar la vmax...mult prea putin, daca va ganditi, greutate mai mare inseamna masina mai joasa adica un coeficient aerodinamic mai bun, eh chestiile astea se anuleaza deci...same vmaxscz de offtopic
Comment
-
Originally posted by SookyCu loganu meu 1.5 dci chipuit am facut urmatoarele masina: Daewoo tico,Opel Astra Caravan 1.7dti,Nova GT,Cielo Executiv(era bomba),Skoda Octavia 2 1.9tdi,Logan 1.4mpi,logan 1.5 dci stock,Renault clio 1.2..si nu mai stiu..Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment