Noa bine
Logan vs Logan 1/4 mile
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Bad_Wolf View PostClar, 1.4 e castigatoruLast edited by Razvan_DUB; 29 May 2008, 15:22.
Comment
-
Bingo pentru
Razvan_DUB
Loganist de 5 stele
deci, 1.5dci 65 stoc vs 1.4mpi stoc am iesit de 2 ori in fata la aceleasi distante. deci in acel film rosu e dci si blu e mpi
1.5dci 65cai vs 1.5dci 65/70 unde tot eu am iesit in fata cam tot la aceasi distanta ca si in filmLast edited by crististreulea; 29 May 2008, 15:28.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
1.5dci 65 stoc vs 1.4mpi stoc am iesit de 2 ori in fata la aceleasi distante
deci ma repet din nou:
ovimiha spunea ceva de "si shoferul face diferentza acolo." cu mIRC cu tot.
mare adevar, xp si mareom au facut teste cu masinile lor, 1.6 16 si 1.6 8v ambele fiind remapate.
xp la volanul 1.6 8v i-a dat 1 masina la 16v... De vreo 3 ori daca am inteles bine.
xp la volanul 1.6 16v i-a dat autobuze la 8v... Tot de vreo 3 ori
deci e ceva adevar si cu piesa dintre volan si scaun.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Sunt foarte suparat.
La voi se pare ca totul e treaba de sofer. Mai slabiti-ma, sincer.
Asa de mult conteaza ca am impresia ca unii va credeti mai tari ca Schumacher, pe cuvant daca nu...''da-mi bre o masina de 35 cp cu pedale si prin maiestria mea il fac p-ala de 70 cp...''
Mie tot nu mi s-a raspuns.
Un dci 85 cp stock ''face'' un dci 65 cp remapat? Clasamentu' lu' peste, luam acelasi sofer.
Daca da, atunci un dci 65 remapat nu are cum sa faca nici macar un 1.4 stock. (ceea ce eu NU cred).
Cristi sunt convins ca ai facut cu destule 1.4 stock (cand era si a ta stock). Care a fost procentu' de izbanda?
O tot dati cu treaba de sofer (parca unii ar fi veniti de pe Marte).
Vreau sa vad un dci 65 cp stock care sa ma poata lua - accept sa-l puneti si pe Schumacher la volan, eu nefiind vreun ''artist'', dar sunt 100% convins ca il dovedesc.Last edited by Octavian; 29 May 2008, 18:27.
Comment
-
Octav, cand e vorba de motoare cu diferente de 15-20 cai putere intre ele indiferent ca e diesel sau benzina, soferul conteaza foarte mult!Deja e vorba de putere/greutate, rapoartele cutiei de viteze si multe altele!Uita-te de exemplu la masinile de F1 unde cam toate au 900 cai putere si totusi masina conteaza 70% dar sunt folosite alte artificii, de la aerodinamica pana la senzori pentru a mai castiga ceva zecimi de secunda!Acolo unde puterile motoarelor nu difera dacat cativa cai putere, soferul este important nu prin prisma ca e prea bun....ci prin prisma faptului ca poate fi mai putin bun decat oponentul!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Da dar in F1 nu au loc liniute ci sunt intreceri in adevaratul sens al cuvantului (adica mai sunt si curbe, unde soferul face diferenta). Pe 400 m nu iti trebuie prea multa maiestrie (doar viteza de reactie buna si sa stii cand sa schimbi viteza)...In rest nimic interesant..Asa ca hai sa nu o mai lungim, factorul dintre motor si volan e important, dar nu cel mai important.Daca stii ca la benzina tre sa o duci cat mai aproape de zona in care se intrerupe alimentarea( incazul 1.4 mpi undeva la 5800) si schimbi cat mai repede viteza nu inteleg care e problema...Iar pt cei care au dificultate in a pleca de pe loc corect faceti in felul urmator :4000 rpm si brusc dat drumul ambreiaj concomitent cu pedala acceleratie pana la fund. Nu aveti cum sa gresiti (decat daca chiar sunteti paraleli cu sofatul)Last edited by Cezar; 29 May 2008, 18:51.
Comment
-
Pe 400 m ori ai forta bruta ori esti maestru!Daca nu credeti dati-va cu cei care fac asta frecvent si o sa aveti mari surprize!Plus ca americanii cand au "inventat" drag-ul aveau masini cu einshpe sute de cai putere...iar acolo daca esti din topor nu faci altceva decat sa arzi cauciucurile aiurea....bashca ramai in urma de tot!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Aici as vrea sa te contrazic : cursa de 400 de m e cu atat mai usoara cu cat ai mai putini cai. De ce? Pt ca nu iti trebuie prea multa maiestrie ( nu prea conteaza daca rupi aderenta prea mult).. In schimb cand ai einshpe cai se schimba situatia (atunci intervine maiestria)...Si cred ca stii prea bine ca ai o masina puternica si stii ce se intampla daca nu stii sa pleci corespunzator de pe loc
Comment
Comment