Am un logan prestige 1,6 16 supape cu 6000km la bord. Ieri ma intorceam de la giurgiu, pe drumul national spre Bucuresti. Mergeam pe banda de langa axul drumului, aveam cam 110 kmh in treapta a 5 a. Imi apare in fata un Logan tot phase 2 1,5 dci cu i ul rosu. deci de 85 cai. dau 2 3 flashuri sa se dea la o parte si nimic. mergea cu aprox 100 kmh. dau treapta a 4 a si il mai fleshuiesc de 2 3 ori. atunci a accelerat (nu am de unde sa stiu in ce treapta era) dar eu eram intr a 4 a si cu pedala la blana nu am putut sa ma tin dupa el. s a distantat f mult. 150 200 m de mine. la 160 inca se distanta si nu am putut sa ma tin dupa el. am dat pana la refuz unde taie benzina si nimic. am si filtru sport k&n. va rog sa va da ti cu parerea. eu : no comment
Logan Phase 2 Prestige 1,6 16v Vs Logan 1,5 Dci 85 Cai
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
masina era noua cred. sclipea toata si avea numere rosii. nu cred ca era umblat la motor. am facut pe a2 liniuta cu octavia 1 tdi de 101 cai si nu a avut nici o sansa. de pe loc si lansat. l am facut de 2 ori. intre ele este o dif de 20 cai. chiar daca avea un mic avantaj ca a accelerat inainte trebuia sa il prind nu ? da s a dus fara drept de replica. nu stiu in ce treapta era
Comment
-
Diesel-ul nu este infect... este chiar foarte potent motorul acela. 85 la diesel lansat este cam 95 de benzina lansat.
Problema ta a fost ca nu ai schimbat viteza intr-a 5-a si ai lasat-o sa ajunga la 6000 rpm fara sa faci nimik...
Poate ca n-ai fost pe faza. Poti sa ai Ferrari daca mergi in treapta I-a la 10000 rpm te face si-un 1,4MPI de logan :P
Toate cele bune...Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
Treaba e ca, dieselul a fost pe "terenul" lui....adica cuplul ala mai mare rezultat din faptul ca are o turbina il ajuta foarte mult la reprize...tu ai marele avantaj la sprint, adica plecarea de la zero km....in mers, dci-ul 85 de cai are reprizele mai bune, exact situatia pe care ai descris-o...si chiar daca are numere rosii, nu e o garantie ca omu' nu avea un chip tuning care ii mai adauga vre-o 20 de cai in plus si vre-o 40 Nm (adica tot 105cai ca si al tau dar 240 Nm)...adica ajunge la o putere similara cu a benzinarului tau dar cu un cuplu substantial mai mare....avantajele fiind si in situatia asta doar de partea lui. Parerea mea e sa nu mai pui la suflet...oricum nu are rost sa te astepti la vre-un motor care sa sparga gura targului...e cel mai puternic motor dintr-un segment low cost, deci...In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Nu-l mai vedea in retrovizoare sau unde?)))....nu spun ca o fi mare motor sportiv dci-ul de 85...dar efectiv, a fost situatia in favoarea dieselarului...poate nici omu' nu a stors bine puterea din 16v si normal ca dci-ul s-a tot dusIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
am mers cu a 4 a pana taie benzina si i am dat a 5 a. nu sunt chiar atat de prost. faza e ca nu stiu in ce treapta era el. daca era intr a 4 a logic. eu trebuia sa ii dau a 3 a. la liniuta de la 0 sau la reprize am facut 1,5 dci de 85. dar la 100 kmh rulam cu a 3 a. faza e ca 16v asta cere ture multe. si daca ii dai cred ca prost sa fii sa nu faci la absolut orice capitol dci ul. daca intradevar era chipuit nu se mai pot compara caii egali pt ca dci are cuplu. oricum cred ca a fost greseala mea ca nu am dat a 3 a. am un prieten cu dci 85 si o sa il scot un pic pana la lehliu sa vad exact care e combinatia. o sa fac mai multe incercari. dupa ce am un rezultat va spun.
Comment
-
Ce tot vorbiti mai? Sa-i dea a III-a la 110 km/h? si sa-l ajunga pe dieselar la 15000 rpm??? si abia atunci sa-i dea a IV-a? Chiar nimeni de pe aici nu mai stie ce relatie este intre treptele de viteza si viteza de deplasare? Daca vrei sa ai viteza tot mai mare trebe sa urci in trepte superioare, nu sa cobori in trepte inferioare.
Daca era a 5-a si vroia span, dadea a 4-a la blana si schimba cand ajungea la 5000-5200 rpm intr-a 5-a, si de acolo blana cat te tine inima sa bagi in ea. Dar corect, se poate sa te fi facut oricum, o apasat primu, era lansat si probabil si-un chiptunning, so...Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
am facut depasiri cu a 3 a la 110 120. stiu 100 la 100 sigur ca ia 130 cu a 3 a. am testat eu.
eu zic ca este imposibil ca un 1,5 dci 85 sa faca 1,6 16v la absolut nici un capitol.Last edited by gaston_271; 21 June 2009, 19:48.
Comment
-
Daca zice ca a ajuns la 160 si i-a taiat benzina, inseamna ca nu i-a dat a V-a la timp.
Pe proba facuta si la mine la diesel tot la 160 intr-a IV imi taie alimentarea.
In treapta a V-a am 180km/h la 4000 rpm si este stoc si nu trece mai departe. Poate daca ii fac un chip va ajunge si intr-a V-a la 4500 rpm ceea ce inseamna peste 200 km/h reali.Last edited by dani030669; 21 June 2009, 19:50.sigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
Comment