Logan Phase 2 Prestige 1,6 16v Vs Logan 1,5 Dci 85 Cai

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, e mai bun dci-ul de 85 de cai ca si 16v-ul. Miercuri ma intorceam de la Oradea si m-a facut un dci (rosu) de nu m-am vazut. Eu nu merg tare, dar dupa ce m-a luat, l-am urmarit un pic. Individul nu a avut nicio taina si a mers ata pana inainte de Arad (acolo ne-am "despartit" drumurile). Merg bine dieselurile asta noi si mai ales in a 3-a, daca o calci, cica te tine in scaun de nu-i adevarat. Cu toate astea, am inteles ca la consum se apropie totusi de benzinar (chiar sensibil egale in oras), ceea ce nu e pe placul meu, iar fiabilitatea e asemanatoare. Deci, prefer benzina si benzinarul meu (mai ieftin cu vreo 1500 euro decat dci-ul de 85 cp). AM ZIS...
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #32
      Inafara de problematica la injectoare si caii mai putini n-are treaba.
      Ce ai auzit de consum in oras, ai auzit foarte prost.
      Difera mult consumul, 6-7% dizalu si 9-11 % benzinaru (oras).
      Prin Bucuresti iese cam 6,5% , deci iti dai seama ca in orase mai mici, nu ia mai mult de 6%.
      Aasa ca lasati ce-i al dizalului sa fie al dizalului.

      Comment


      • #33
        m am dat cu diesel de 85 cai resoftat. avea 98 100 cai. l am facut greu dar l am facut. pe plat nu iti trebuie cuplu iti trebuie cai.

        la absolut toate capitolele cu start de pe loc cu start lansat cu start de care vrei tu nu m a facut. daca ii dau pana taie benzina nici in retrovizoare nu il vad. cand m a facut ala a fost vina mea are dreptate lumea pe aici. este imposibil ca un 85 cai sa faca un 105. nicaieri in lumea asta.

        fiabilitate la diesel ???????????????????? cred ca glumiti ??????? din 100 de dci uri logan de pe strada 80 scot fum si deja au probleme cu turbo si injectoarele. toti taximetristii se plang. dci meu de la firma nu a luat itp la noxe. si am bagat o gramada bani in turbo si schimbat injectoare de 2 ori. tata are un 16 v cu care ma dau si ii dau sangele pe nas. nu are absolut nimic la 100.000 km de forja totala. gram de fum nu scoate si teava e alba. in schimb dieselu mi a scos peri albi. o sa vedeti voi astia cu diesel ce insesamna se iesi cu el o data pe saptamana pe a2 sa il forjati ca sa nu se strice. ce e frate asta gluma proasta ? sa forjez ca sa nu ma lase turbina???? mai si miroase ca un hoit dieselu. bleah.
        Last edited by gaston_271; 26 June 2009, 13:21. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          la toate capitolele nu prea cred.cai putere te ajuta la viteza maxima.daca nu ai cuplu in treptele superioare te chinui mult.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #35
            ba chiar la toate capitolele. de la 80 la 120 de la 0 la 100 de la 0 la maxim. nu a avut nici o sansa. nu mai am nevoie de parerile altora pt ca eu stiu sa fac dci urile fara probleme si nu am nici o treaba cu ele. chiar si resoftate dar mai greu. dar daca imi resoftez si eu 16v si il duc in 120 cai devine deja violent. asa ca m am convins : sm 2 16v cu care nu am probleme cu dci urile

            tu ai 16 v. ar trebui sa cauti un prieten cu dci 85 sa te dai cu el sa vezi. e o joaca.
            Last edited by gaston_271; 26 June 2009, 13:45. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              Scuza-ma dar nu pot sa rezist ))....cum devine violent?
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #37
                )))))))))))))),voi vorbiti numai prostii pe cuvantul meu....))))))))))...
                Si tare si aia ca nu te-a facut decat un bmw seria 5...tu chiar crezi ca toti au chef sa mearga cu 180????...wow recent am fost si eu pe A2(cum eu am masina in service),cu un A3,si cu 130-140 mergeam,asta inseamna ca nu ajunge masina la 180??? ...funny
                Si nu o sa faci tu in veci un diesel remapat,la 100 de CP,cu 1.6 16v ),d-abia daca faci ala de 85...Ai grija ce spui,ca s-ar putea sa se ia cei cu diesel-uri pe aici de tine ..Pff..Basme,fabule etc..
                Aaa si ps:stii de ce iese fum negru? )))...
                Violent oricum loganul tau :P.
                Last edited by Pacco; 26 June 2009, 13:57.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  tu ai inceput threadul asta cu un post in care ai luat bataie de la un dci 85cp.pai daca era asa violent ,asa de potent cum de ai luat-o in goarna ma de la dci-ul ala?

                  ps ai zis am un..acum ai doua 16 v?
                  Last edited by margelatu; 26 June 2009, 14:05.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #39
                    un 16 de 120 cai este un motor prea violent pt logan. la asta ma refeream. oricum o sa imi sterg contu de pe forum ca numai aberatii aud pe aici. de ce nu se fac numai dieseluri daca sunt asa bune ????? 1,5 dci de 85 si gata. isi lua toata lumea dci ca era net superior si dadea praf in ochi la motoare cu 20 cai peste. eu recunosc ca la deal pe urcare ma face. dar la plat nici o sansa. numai aberatii pe aici. cred si eu ca se oftica dieselarii ca dau cu 1500 euro mai mult decat pe 16v si nu rezolva nimic.

                    daca am zis ca am un logan nu inseamna ca nu al si pe al doilea. am un logan prestige ph1 si un prestige ph2 al meu personal
                    Last edited by gaston_271; 26 June 2009, 14:10. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Lumea nu isi cumpara masina pentru liniute,sau ca sa il faca pe vecinu care are tot un logan dar alta motorizare...Majoritatea au alte treburi mai importante de facut.
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        off topic:cei care au dat banii pe dci nu l-au luat sigur pentru liniute si sa mearga 210 pe ceas ci pentru consumul pe care il are.daca mergi mult si preponderent in oras cumperi ceva care consuma putin.dci -ul de 85 cp e un compromis intre consum si performanta si costa mai mult , cum si 16v la benzinare e acelasi lucru dar costa fiind mai scump ca celelate benzinare.

                        ps :jocurile astea nfs,tdu si alte alea chiar au efecte asupra unora.
                        Last edited by margelatu; 26 June 2009, 14:31.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #42
                          Permite-mi sa nu te cred ca tu cu 1.6 16v standard faci un dci resoftat la 105 cp (sau 107 parca) cu 245 NM cuplu. Tu ai standard 105 cp si 148 NM. Daca o sa resoftezi 16v-le tau eu cred ca e posibil. Acum depinde si cum este invatata masina sa mearga, cine stie, atat un dci cat si 16v-le.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #43
                            gaston_271 nu te pune cu dci de 85cp remapat ca nu cred ca ai sanse!! de ce lumea isi ia mai nou masini diesel?? pt ca nu ai unde sa fugi !! viteza max pe autostrada e 130km/h si chiar si viteza asta e mortala!! si gaston in viata nu se rezuma totul la liniute curse etc. daca de 4-5 ori pe an apuci sa te mai superi pe cate unu si sa ii dai!! si 16V vs dci 85cp il face 16V pt ca este motor 16V!! dar daca dci asta este remapat cam greu il mai faci iti spun eu!! chit ca este o masina mai scumpa decat 16V dci cu 1500 de euro sa stii ca familia mea ca sa spun asa nu regreta banii da-ti pe masina !! sunt foarte multumiti de motoru asta!! ca puteam sa iau si 16V tocmai ca e mai ieftin dar dci au vrut asta au luat si sincer si mie imi place !! numai bine si scuzati offtopicu de la sfarsit!!

                            Comment


                            • #44
                              mai baieti hai ca l-am demontat pe baietelul asta.acum depinde si de piesa dintre volan si scaun in anumite situatii.e ca un butoi cu pulbere threadul asta.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #45
                                Inafara de cp si injectoare, dizalu are tot ce-i trebe.
                                Cp ii rezolvi din remapare (il duci la 105 cp, devine si dizalu violent, rupe asfaltu, la deal e racheta lu' Gagarin) , deci castigi vreo 2 sec la 100/h, deci te apropii detul de 1.6 16V.
                                Pe serpentine se misca foarte bine dizalu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google