Logan Phase 2 Prestige 1,6 16v Vs Logan 1,5 Dci 85 Cai

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eu unu nu spun ca 1.4 e mai bun...si oricum din datele oficiale reiese ca ambele prind suta in acelasi timp desi nu e ceva extraordinar si nici nu-ti iei masina care prinde suta musai mai repede, dupa sunt totusi 10 cai in plus si cuplu mai mare si rapoarte mai bune etc. Ca sa nu mai zic ca ambele incarcate, e clar care e mai lesinata ...Cred ca cel mai bine e sa revenim la topic...1.6 16v vs 1.5 Dci 85 cai
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #77
      Originally posted by detail View Post
      Daca vei considera si vazul un simt, atunci da, mie simtul imi spune ca oricand pot depasi cu dci 85 un 1.4 MPI...
      LE ar fi bine sa ne dam cu parerea din experienta proprie nu din niste date, ...............................
      Asta trebuie punctat.
      Pacat ca s-a ajuns (si de la mine poate) si la 1.4 mpi.
      In trafic (extraurban - depasiri, urcusuri, coborasuri, ce mai vreti voi) dizalu 85 cp n-are ce manca din 1.4 mpi (la deal si o furgoneta dci 70 cp m-a zapacit, desi i-am dat cat am putut, aveam vreo 80 kg in plus, dar m-a zapacit de tot).

      Datele din carte sa le ia naiba, nu le contest, dar atata timp cat am vazut life niste demaraje 1.5 dci vs 1.6 mpi remapat (care pe mine ma bate) si cam toata lumea a ramas surprinsa sa vada ca la capat diferenta era f mica, nu mai comentez nimic.

      PS: mai uitati-va la naiba si la clipu 1.6 16V vs 1.5 dci 65 cp remapat (CristiStreulea) si vedeti la capat ce diferenta mica a fost intre ei....

      Cu bunavointa lui Lau (1.5 dci 85 cp) o sa dau o ''treaba'' cu el si o sa vedeti rezultatul, eu il stiu de pe acum, pana pe la 100 stau langa el, dupa care ia avans.

      Eu zic ca ''scartaie'' un pic anumite date stiute din carte, in trafic la o minicompetitie se schimba treaba.
      Last edited by Octavian; 26 June 2009, 21:00.

      Comment


      • #78
        Originally posted by Octavian___30 View Post
        Pacat ca s-a ajuns (si de la mine poate) si la 1.4 mpi.
        Ti-au sarit in ajutor "fratii" cu 1.4MPI...
        Dar Octavian, tu esti unul dintre cei obiectivi...
        Noroc cu tine, ma gandeam dupa ce am auzit pe aici, sa cobor sa-i dau foc la dci si dupa aia sa imi fac sepuku...
        LE Am si eu o furgoneta dci 70, am facut cu ea cateva drumuri in tara, goala merge de rupe pamantul, mult mai bine decat MCV-ul cu toate ca aparent au specificatii identice...
        Last edited by detail; 26 June 2009, 21:14.

        Comment


        • #79
          Intr-adevar, obiectivitatea este debordanta. Ca acum unul sau altul ne canta in struna, nu prea seamana a obiectivitate.
          Eu m-am legat pur si simplu de niste date oficiale, date de o instutie capabila.
          Acum daca voi spuneti, ca ei sunt niste cretini, atunci ca voi sa fie, ca nu castiga nimeni nimic din asta.
          PS: da prosti mai sunt si astia, si-au masluit singuri rezultatele, ca sa-l scoata superior pe amaratul de 1.4...poate poate, il mai cumpara cineva

          LE: inainte de a-mi sari in cap, va rog sa ganditi putin, si sa vedeti de ce mereu, pe 400m, 1000m, benzina este mereu superioara unui dci.

          Comment


          • #80
            Cezaaarrr...arrrrrr, io nu cant la nimeni in struna da??? ))) Ce spun, spun din ce-am vazut si facut.
            Nu-i facem cretini pe aia care au pus datele.

            Tu crezi spre exemplu ca un Ambiance 1.4 chel chel scoate acelasi timp ca un 1.4 full full? (0-400 sa spunem).
            Eu dac pariu ca e o diferenta, cat de mica ar fi, dar exista.
            Asa ca imi dau voie sa am indoituri si de alte date declarate de ''capabilii'' .

            Comment


            • #81
              doamneeeeeeeeeee !!!!!! nu imi vine sa cred la ce s a ajuns !!!!!!!! nici nu mai intereseaza care e mai bun. sa fie sanatosi toti loganistii. da ia ganditi va ca va intreb acuma care e mai bun dci 65 1,2 16v sau 1,4 mpi ????? eu zic sa va potoliti cu expresii gen plaja cuplului la roata sau alte aberatii. si sa inchida cineva mzeria asta ca io sunt de vina ca am deschis o

              Comment


              • #82
                Originally posted by gaston_271 View Post
                ... da ia ganditi va ca va intreb acuma care e mai bun ... 1,2 16v sau 1,4 mpi
                Te-ai trezit tarziu, este topic 1.2 16V vs. 1.4 MPI...Acolo nu ma bag...ii las pe specialistii in benzine...
                @ cezar: unde este mai capabila benzina, la Audi R15 care si-a luat si un Le Mans? Cred ca ala merge prost pe primii 400...1000 m, dupa aia isi ia viteza mai mare decat ceilalti...
                Last edited by detail; 26 June 2009, 22:06.

                Comment


                • #83
                  Unde le da voie cu turbine, nu e problema se gasesc solutii sa scoti performanta din diesel...nu numai Audi, si Peugeot face destule figuri frumoase cu Hdi-ul dar sa nu uitam ca acolo e vorba mai mult de anduranta.
                  A vrut Audi sa bage motor de performanta TDI si in industria "civila" dar au renuntat
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #84
                    Cand pleci cu 2buc 907Hdi in pole nu cred ca e vorba de anduranta...
                    Explicati-mi la modele "civile", de ce 330i cu 200 kW/1545 kg are acelasi timp 0-100km/h cu 330d cu 180kW/1600kg, adica 6.0 s, iar 330d x-drive are la acelasi raport putere/masa 5.8 s...Cred ca nu le-a iesit masuratoarea...

                    Comment


                    • #85
                      Si cum se aplica aceeasi teorie in cazul masinii noastre, cu alte cuvinte logan?
                      Sau reusim in a extrapola in cazul de fata?
                      Or avea aceeasi cutie de viteze, aceleasi rapoarte? acelasi diferential? aceeasi pierdere prin grupul propulsor? aceeasi curba a cuplului? aceeasi turbina? Sunt 2 masini, total diferite. Singura asemanare este ca sunt diesel ambele, la fel ca si un mercedes sprinter
                      0-1000m, au acelasi timp, si anume 21.60 sec, cu toate ca 0-100 e mai rapid.
                      PS: thread-ul asta era sortit esecului, asa ca inchidem aici.
                      Ambele motorizari sunt bune. Cine vrea sa-si cumpere, sa aleaga cei place.

                      LE: domnule detail, ma asteptam, sincer, la o modalitate mai obiectiva si pragmatica de a aborda problema, nicidecum de a face comparatii inutile, demne de pusti pana in 19 ani.

                      BMW 330d coupe, 330i coupe, 330dxdrive ( oare, o face diferenta transmisia?).
                      Last edited by Cezar; 27 June 2009, 00:11.

                      Comment


                      • #86
                        am pierdut o caruta de timp citind "cearta" dintre tractoristi si polizoristi
                        unii nu vor sa priceapa ca 105>85 in orice conditii, ca o cutie mai scurta cuplata la un motor cu o plaja de turatia mare dar cu un cuplu sa zicem, mic, poate avea rezultate mai bune decat un motor cu cuplu imens, dar care tine de la 12 pana la amiaza si o cutie de viteza lunga cat un weekend...
                        ati umplut 2 pagini cu grafice de putere si cuplu luate pe plaja de turatie. intrebare: integrala cuplului pe plaja de turatie nu-i cumva puterea motorului? hai, astia care mai stiti un pic de fizica si ati studiat poate motoare termice? ha? ia mai ganditi-va un pic, poate va prindeti de ce pe sprint si intr-un regim de functionare corect ales, benzinarul il lasa pe dizal in urma, dar cu un consum ce nu-i permite sa sustina prea mult respectivul regim de functionare...
                        pe langa chestiile teoretice, cochetam si eu cu ideea sa-mi iau un dizal. tot pe idea ca "mama, ce trage, de la 2000rpm iti rupe spatele". problema e ca mergand cu dieselul, dupa 3500rpm n-am mai simtit ca-mi rupoe spatele, pe la 4000 era sa-mi rupa dintii de volan, ca acel cuplu de la 2000rpm s-a dizolvat in baia de ulei. de aia nu are dizalul putere, pt ca nu e in stare sa se invarta repede. si ca sa obtii viteza, trebuie demultiplicat cu o cutie lunga, fapt care dupa 3500rpm, ii pune cuplul la roata, ala efectiv, care accelereaza masina, la o valoare sub a celui generat de un benzinar 16v.
                        mai acum vreo o luna si cevai, am venit de la arad, eu cu dizal, mareom cu benzinar. de 3 ori am incercat sa ma tin cu dci85 dupa 16v in urcare, de 3 ori mi-a arata curu' ala pe benzina. in panta, domeniu pe care dizalu ar trebui sa il manance pe paine...pe drum drept, nu am cuvinte cum s-a distanta jiji. am incercat sa accelerez de la 2500, de la 3000, de la 3500 rpm si tot degeaba. poate daca eram incarcati cu 4 persoane fiecare, altul era rezultatul. dar cu 2 oameni in fiecare masina, no way...
                        n-aveti decat sa ma injurati, dar numai din "senzatii" 85>105, cateodata...cronometrul e inamicul performantei si cronometrul a dat castig de cauza benzinarului. si pe centura, pe iveco si in datele tehnice de fabrica. apropo de timpi pe circuit, tavi, un dizal de 90 de cai e cu 4-5 secunde mai lent decat un 16v. cronometrat in nenumarate randuri. apropo, un 1.4mp3 remapat a sos aproape acelasi timp ca un dci70 remapat, sub o secunda diferenta. in conditiile in care lau s-a dat a doua oara in viata lui pe circuit si crs deja uzase un set de gume. eu sper sa va mai certati in continuare, ca e interesant sa citesti "de pe margine" cum se arunca pareri, se scriu scenarii, se sustin idei...
                        a, era sa uit: dizalul in competitii... de ce ignora toata lumea ca benzinarii sunt f***Uti cu fel d eregulamente si la dizale li se permite din ce in ce mai mult? marketing, oare? daca le aplica acel coeficient de turbo, ca la benzinare, sa cada dizalul de 2000cmc in grupa cu 2000turbo benzina sau 3000 benzina aspirat, eu zic c-o sa-i vedeti adevarata valoare: consumul redus. si cam atat...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google