Uite aici rezultatul unui drive - test facut cu TATA TL noua : "La capitolul design indianul nu stă chiar aşa de rău, de la depărtare reuşind să te păcălească. Privit din capul străzii, chiar ai impresia că poţi rupe cu el munţii. Cu cît se reduce distanţa, însă, realizezi că ai în faţă ceva ce rivalizează la aspect şi asamblare cu o jucărie LEGO.
Poate lucrurile nu ar fi aşa de tragice dacă mulţimea de accesorii montate pe modelul de test nu l-ar fi transformat pe acesta într-un ilustru reprezentant al culturii auto indiene. Propulsorul e unul corect, un 2 litri diesel care a rămas cam cu 10 ani în urma concurenţei. El oferă doar 90 CP la 4.300 rpm şi un cuplu motor de 190 Nm la 2.500 rpm. Totuşi, este liniştitor să ştii că sub capotă ai ceva ce te poate pune în mişcare. Însă totul se întîmplă “în altă treaptă de viteză” atunci cînd 90 de căluţi au de urnit două tone...
Oricum, TATA Telcoline Pick-up reprezintă o provocare: accesul în maşină, găsirea unei poziţii cît de cît umane la volan, accesarea comenzilor. Maşina vine în dotarea de serie şi cu o cutie de viteze, chiar una manuală cu cinci rapoarte. Aţi nimerit o treaptă, e bine, nu are sens să mai căutaţi alta. Să vorbim despre zgomotele de la interior?
Nu are rost, important este faptul că există un sistem audio care face gălăgie. Modelul indian nu îşi are rostul într-o astfel de companie, mai e mult pînă să poată fi numit automobil. Nu vreau să mă gîndesc la cît de sigur este un astfel de vehicul în caz de impact."
Precizez faptul ca in drive test s-au mai comparat Toyota HL si Mitsubischi L200. Personal 90 cp mi se par foarte putini pentru o masina de 2 tone. Avantajul fata de Logan Pick -up este ca poti sa o iei in varianta de cabina dubla si astfel o poti folosi si la plimbare si la munca. Nu stiu cum e cea la care te-ai oprit. NU E UN OFF - ROADER AUTENTIC, IAR PRETUL POMENIT DE TINE MI SE PARE ENORM.
@Cezar: LR Defender nu e o masina pentru confort. Cine isi cumpara asa ceva sau ceva asemanator (NIVA, SAMURAI etc) o face ori pentru ca are treaba in locuri extrem de greu de atins ori pentru ca iubeste natura sau aventura. PErsonal am mers cu un 90 si mi s-a parut ca incalzeste extrem de bine desi fara erau -20 de grade. E adevarat in DEFENDER nu stai iarna in tricou ipentru ca unde mergi iarna cu Defenderul trebuie sa te toT susi si sa cobori din masina ...mai un troliu... mai o lopata in zapada ... Insa oricum cred ca celui care a postat threadul nu-i trebuie o masina de genul asta. La cele pe care le-ai spus tu as mai adauga un lucru: Daca e LR sa fie TD 5. Altfel ar fi exclus din start Logan Pick- up.
Poate lucrurile nu ar fi aşa de tragice dacă mulţimea de accesorii montate pe modelul de test nu l-ar fi transformat pe acesta într-un ilustru reprezentant al culturii auto indiene. Propulsorul e unul corect, un 2 litri diesel care a rămas cam cu 10 ani în urma concurenţei. El oferă doar 90 CP la 4.300 rpm şi un cuplu motor de 190 Nm la 2.500 rpm. Totuşi, este liniştitor să ştii că sub capotă ai ceva ce te poate pune în mişcare. Însă totul se întîmplă “în altă treaptă de viteză” atunci cînd 90 de căluţi au de urnit două tone...
Oricum, TATA Telcoline Pick-up reprezintă o provocare: accesul în maşină, găsirea unei poziţii cît de cît umane la volan, accesarea comenzilor. Maşina vine în dotarea de serie şi cu o cutie de viteze, chiar una manuală cu cinci rapoarte. Aţi nimerit o treaptă, e bine, nu are sens să mai căutaţi alta. Să vorbim despre zgomotele de la interior?
Nu are rost, important este faptul că există un sistem audio care face gălăgie. Modelul indian nu îşi are rostul într-o astfel de companie, mai e mult pînă să poată fi numit automobil. Nu vreau să mă gîndesc la cît de sigur este un astfel de vehicul în caz de impact."
Precizez faptul ca in drive test s-au mai comparat Toyota HL si Mitsubischi L200. Personal 90 cp mi se par foarte putini pentru o masina de 2 tone. Avantajul fata de Logan Pick -up este ca poti sa o iei in varianta de cabina dubla si astfel o poti folosi si la plimbare si la munca. Nu stiu cum e cea la care te-ai oprit. NU E UN OFF - ROADER AUTENTIC, IAR PRETUL POMENIT DE TINE MI SE PARE ENORM.
@Cezar: LR Defender nu e o masina pentru confort. Cine isi cumpara asa ceva sau ceva asemanator (NIVA, SAMURAI etc) o face ori pentru ca are treaba in locuri extrem de greu de atins ori pentru ca iubeste natura sau aventura. PErsonal am mers cu un 90 si mi s-a parut ca incalzeste extrem de bine desi fara erau -20 de grade. E adevarat in DEFENDER nu stai iarna in tricou ipentru ca unde mergi iarna cu Defenderul trebuie sa te toT susi si sa cobori din masina ...mai un troliu... mai o lopata in zapada ... Insa oricum cred ca celui care a postat threadul nu-i trebuie o masina de genul asta. La cele pe care le-ai spus tu as mai adauga un lucru: Daca e LR sa fie TD 5. Altfel ar fi exclus din start Logan Pick- up.
Comment