Logan 1,6 16V Vs Kia Rio 1,6 LX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1,6 16V Vs Kia Rio 1,6 LX

    care credeti ca este o masina mai convenabila din punct de vedere al pretului la ceea ce ofera /revizii/acceleratii/viteza maxima/consum/fiabilitate etc!!daca cumva am suparat vreun moderator sau administrator poate sa inchida thread!!numai bine si astept pareri !!

  • #2
    pune te rog niste dotari de la kia rio...ca sa nu stea fiecare sa caute

    Comment


    • #3
      Kia Rio
      1.6GSL 112CP EX Base 11.877 € Benzina 112CP / 146Nm

      Nr. usi 4
      Nr. locuri 5
      Tip motor L4
      Combustibil Benzina
      Cilindree cmc 1599
      Cutie viteze tip / trepte A
      Putere maxima CP (rpm) 112 (6000)
      Cuplu maxim Nm (rpm) 146 (4500)
      Viteza maxima km/h 176
      Acceleratie 0-100 km/h s 12
      Consum urban litri/100 km 9,0
      Consum extraurban litri/100 km 5,0
      Consum mediu litri/100 km 7,0
      Lungime mm 3990
      Latime mm 1695
      Inaltime mm 1470
      Greutate kg 1580
      Volum rezervor litri 45
      Volum portbagaj litri

      la dotari:
      Base LX
      - Jante otel 14" + Anvelope 175/70R14
      - Anvelope marca Hankook sau Kumho
      - Roata rezerva otel/aliaj normala
      - Capace roti
      - Grila radiator de culoarea neagra
      - Spoiler fata si spate de culoarea caroseriei
      - Insertie spoilere in culoarea neagra
      - Bandouri laterale in culoarea neagra
      - Manere usi in culoarea neagra
      - Geamuri cu tenta
      - Luneta cu incalzire si temporizare
      - Faruri cu geam clar
      - Sistem reglare incidenta fascicul luminos
      - Lampa ceata spate
      - Semnalizatoare laterale
      - Al treilea stop spate
      - Oglinzi exterioare in culoarea neagra
      - Oglinzi exterioare reglabile manual
      - Aparatori noroi fata/spate
      - Bord cu doua tonuri
      - Bord gri (de baza) + negru
      - Bord maro (de baza) + bej
      - Scrumiera si bricheta fata cu iluminare
      - Carlige ancorare bagaje
      - Spatiu depozitare umbrela sub volan
      - Spatiu depozitare diferite acte pe consola centrala
      - Torpedou fara inchidere
      - Suport pahare pe consola centrala
      - Buzunare usi fata /spate
      - Iluminare cu stingere intarziata
      - Turometru & ceas digital
      - Lampa iluminare habitaclu fata si central
      - Portbagaj iluminat
      - Bord tip "Standard"
      - Ceasuri analogice
      - Oglinda parasolar sofer si pasager cu protectie
      - Panou usi din plastic cu insertie textila
      - Tetiera pasager fata cu carlig pentru bagaje usoare
      - Bancheta rabatabila 6 / 4
      - Tetiere reglabile pe inaltime
      - Tapiterie tesatura
      - Carlige ancorare sistem ISOFIX
      - Air bag sofer
      - Frane cu dicuri ventilate fata
      - Tambur spate
      - Sistem blocare usi pentru copii
      - Bare protectie impact in usi
      - Centuri pretensionate in 3 puncte fata
      - Centuri spate (3 persoane) pretensionate in 3 puncte (exterior)
      - Centura spate centrala pretensionata in 2 puncte
      - Coloana volan reglabila pe inaltime
      - Filtru aer
      - Stergator parbriz cu intermitenta

      Base SX (suplimentar/diferit fata de versiunea anterioara)
      - Manere exterioare usi si oglinzi in culoarea caroseriei
      - Spatiu de depozitare portbagaj suplimentar
      - Bord tip "Deluxe"
      - Scaun sofer reglabil pe inaltime
      - Spatiu de depozitare pe spatar scaun fata
      - Centuri fata ajustabile pe inaltime
      - Inchidere centralizata
      - Geamuri electrice fata si spate
      - Deschidere portbagaj din interior

      Classic EX (suplimentar/diferit fata de versiunea anterioara)
      - Jante otel 14" + Anvelope 185/65R14
      - Faruri ceata fata
      - Oglinzi exterioare electrice si incalzite
      - Plasa de bagaje
      - Indicator nivel spalator parbriz
      - Oglinda parasolar sofer cu iluminare
      - Aer conditionat manual
      - Tweetere fata

      Confort EX (suplimentar/diferit fata de versiunea anterioara)
      - Manere usi, buton frana mana, bila schimb. aut. - cromate
      - Computer de bord
      - Climatronic
      - Radio cu CD si egalizator

      Dynamic EX (suplimentar/diferit fata de versiunea anterioara)
      - Jante aliaj 15" + Anvelope 195/55R15
      - Parbriz cu protectie UV
      - Lampi lectura cu suport ochelari soare
      - Tetiere fata active
      - Inchidere centralizata din telecomanda
      Last edited by margelatu; 14 July 2009, 19:59.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        cred k ar fi bine daca ai da si niste preturi la versiuni similare...

        Comment


        • #5
          @margelatu: Hai sa-ti spun ce NU am vazut in cele prezentate la Kia, dar Loganul le are in serie sau fiindca „asa e la toate”:
          1. centura centrala spate in 3 puncte
          2. airbag pasager (nu stiu daca acum au toate modelele de Logan, dar stiu ca este norma europeana).
          3. inchidere centralizata din telecomanda.

          E adevarat, Kia (functie de model) are in plus niste chestii practice, pe care Loganul inca le viseaza:
          1. deschidere portbagaj din interior.
          2. indicator nivel spalator de parbriz
          3. parasolar cu iluminare
          4. climatronic
          5. tetiere fata active

          Service-ul la Kia este destul de scump comparativ cu Dacia. Despre fiabilitate, parerile sunt impartite, dar tendinta generala e ca sunt destul de OK.
          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

          Comment


          • #6
            eu am pus ca sa nu ramana in ceata ca magarul threadul asta.dupa aia fiecare cu parerea lui.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #7
              @margelatu vezi ca Kia mai are o masina numita Ceed care are cam acelasi preturi ca Rio

              Comment


              • #8
                deci kia rio in cea ma slaba echipare este Lx Base si pretu este de 13000 euro!! pret luat dintr-o revista auto deoarece site lor nu inteleg cum functioneaza!! dar revista imi arata echiparea de baza!! deci logan prestige 1,6 16V are pretu de rotunjit 10000 euro!! este o diferenta de 3000 euro!! date puse pt horus in special!! conform echiparii kia in dotarea standard nu are nici geamuri electrice nici fata si nici spate computer de bord , radio cd ,ABS,airbag pasager si nici faruri ceata culmea!!!! deci niste dotari pe care loganu le are in standard!!
                Last edited by Seba; 16 July 2009, 20:40. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  mie personal mi se pare o realizare a KIA faptul ca desi masina are 1580kg ea totusi face suta in 12s.loganul are cateva sute de kg in minus.

                  Comment


                  • #10
                    Ma gandesc daca nu cumva exista posibilitatea strecurarii unei erori. Mi se pare prea mult 1580 kg pentru masina aia.
                    Vad ca si la motorizarea de 1.4 e aceeasi greutate...e cam marmota treaba
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      poate e greutatea cu tot ce poate duce(maxima admisa).
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        Motor: 1.6 DOHC
                        - Capacitate cilindrica (cmc): 1599
                        - Cutie de viteze: 5M
                        - Putere maxima(CP@RPM): 112@6000
                        - Cuplu maxim (NM@RPM): 146@4500
                        - Viteza max (km/h): 190
                        - Acceleratie 0-100km/h (s): 10.2
                        - Carburant: benzina
                        - Standard emisie noxe: Euro 3
                        - Consum extraurban/intraurban/mixt (l/100km): 8.4/5.4/6.5
                        - Suspensie fata/spate: McPherson independenta cu arcuri elicoidale si amortizoare cu gaz. Bara antiruliu / Semiindependenta cu bara de torsiune transversala, cu arcuri elicoidale si amortizoare cu gaz
                        - Frane fata/spate: discuri ventilate / discuri
                        - Capacitate rezervor (l): 45
                        - Volum portbagaj (l): 390

                        Eu datele astea le-am gasit despre kia rio, nu ce s-a scris pana acum, in fine , si la greutate e pe undeva 1145 kg si aia cu 1.5 tone e maxima admisa.
                        Vad ca pe siteul lor nu mai apare rio cu mototr de 1.6, doar 1.5 si 1.4 ( diesel primu, si benzina secundul )

                        Comment


                        • #13
                          Rio e sub Logan, Ceed-ul e copie de japoneza, frumos inchegata, dar e peste posibilitatile mele. Laureatul era 8900 1.6 16V, iar prin rabla sub 8000. Rio e alta clasa, de ce nu comparam Colt-ul de 150 cai cu Logan de 1.2.
                          Dar doar la consum.

                          Comment


                          • #14
                            mai dragut decat rio imi pare accentul (hyundai), acesta se poate cumpara cu acelasi motor 1,6 de 112cai... fata de logan, ca si plusuri este interiorul mai bine organizat si ceva mai placut ochiului, dar si dotarea de serie cu 6 airbag uri... minusuri: suspensia f moale si rotile pe 14" (nu stiu daca are si pe 15" optional)... designul exterior este o chestiune de gust, iar mie mi se pare mai reusit cel al loganului ph2...

                            @boss03: rio este in aceeasi clasa cu loganul
                            Last edited by vladberca; 15 July 2009, 21:36. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              corect rio este in clasa cu loganu si treaba cu 1580 de kg este maxima admisa!! ar fi mult prea mult si ar consuma enorm daca ar avea greutatea asta mai ales faptu ca ar avea niste performante slabe!! kia are 7 cai putere in plus mai bine zis 5 ca de fapt loganu pus pe dyno are 107 cai!! deci 5 cai in plus care se vad conform datelor tehnice numai la viteza in rest acceleratia este identica cu cea a loganului cuplu apropiat cu 2 nm mai mare la logan si dupa cum se vede kia este euro 3 motoru!! logan este euro 4 deci inca un avantaj al loganului!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google