Logan 1,6 16V Vs Kia Rio 1,6 LX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    rio nu-i clasa cu accentul? adica megane, focus, 307...ori loganul e clasa cu clio, micra, fiesta...hm!?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      nu stiu ce sa zic dar stiu ca sandero e concurent cu fiesta am vazut o comparatie intr-o revista !!!de micra nu stiu iar de clio iar nu stiu , stiu ca e concurent cu clio3 sandero!! si a fost intr-o alta revista un test comparativ logan cu accent deci sunt aceeasi clasa ca nu faceau aia testu de amoru artei!! daca kia e concurent cu accent atunci kia rio este concurent al loganului !!asta este parerea mea!! numai bine!!

      Comment


      • #18
        @seba: rio si accent au aceeasi platforma cred si sunt in clasa mica! motorul lor de top are aprox aceeasi putere cu a loganului de top (105 - 110cp)..
        i30 si ceed au cu siguranta aceeasi platforma si sunt in clasa compacta (307/308, focus, astra, megane, s.a.m.d.)... aici puterea creste considerabil la motoarele de top (150 - 200+ cp)...
        acesta este unul dintre criterii, mai sunt si dimensiunile, etc..

        Comment


        • #19
          pai au bagat desteptii de la autoexpert accentul in test cu loganul, ca loganul e cea mai mare masina din clasa mica iar accentul e cea mai mica masina de clasa compacta. stiu si eu articolul, de prin 2005-2005 cand comparau loganul si cu maybachul desteptii aia de la autoexpert. loganul e clasa cu sandero si clio, micra, avand aceeasi platforma. nu stiu de ce sandero e incadrat gresit in alta clasa decat loganul, fiind in fapt aceeasi masina cu alt acoperis. ma rog, cei de la hiunday ziceau ca accent se vrea concurent pt megane sedan, deci se bat la clasa compacta. loganul il vezi printre masinile clasei compacte? focus, megane, 308, golf/jetta, seria 3...eu nu-l vad acolo din nici o pozitie
          in fine, ca sa termin cu offtopicul si sa raspund la intrebarera topicului, as lua (deocamdata) un logan in defavoarea unei kia, mai ales de cand contrar celor scrtise pe clubkia, am vazut o comparatie intre kia si megane si intretinerea la kia era dublu fata de renault, despre care toata lumea zice ca-s scumpi. n-au decat sa fie masinile kia ieftine si bune, eu unul prefer "by renou". pt ca nu merita nici macar renou banii dati pe masina, daramite aia cu pretentii mai mari dar cu masini la fel de nasoale...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            offtopic:
            Originally posted by Seba View Post
            loganul il vezi printre masinile clasei compacte? focus, megane, 308, golf/jetta, seria 3...eu nu-l vad acolo din nici o pozitie
            Seba clasificarea asta se face in functie de dimensiune si motorizare, nu de alte dotari :-)

            si da Loganul intra la "mustata" in clasa compacta (4250mm - 4500mm lungime) din p.d.v.d al dimensiunilor :-)

            ontopic: pare interesant Kia Rio dar totusi cat e de fiabila? oare la fel ca Hyundai-ul ? ca stim ca sunt ceva probleme cu el ...

            S.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #21
              efectiv nu merita sa cumperi rio atat timp cat pe la 11.500 poti lua ceed, sau pe la 12.000 poti lua hyundai i30..
              si astea sunt MASINI pe langa logan,rio, accent etc;..
              nu sunt ele cele mai fiabile (vezi ceed, care cam are probleme) insa nu se pot compara niciodata cu logan,rio, accent etc..
              sunt masini autentice de clasa compacta, cu solutii tehnice mult peste (suspensie independenta, 5* euroncap etc)..

              la fel si cu intretinerea, desi rio sau accentul de ex sunt tot low cost, niciuna nu are o intretinere demna de low-cost.. a naibii de scumpa intretinerea..
              Last edited by bossake; 20 July 2009, 05:02. Reason: edit
              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

              Comment


              • #22
                Originally posted by Silviu View Post

                si da Loganul intra la "mustata" in clasa compacta (4250mm - 4500mm lungime) din p.d.v.d al dimensiunilor :-)
                S.
                Citez prima linie din link-ul dat de tine:
                "Car classification is subjective since many vehicles fall into multiple categories or do not fit well into any."
                Loganul este un sedan in trei volume construit pe o platforma din clasa mica, dovada ca "hatch"-ul lui nu trece sub nici o forma (nici la mustata) in clasa compacta...
                Si daca citesti textul dat de tine corect, doar MCV-ul satisface "la mustata" criteriul de dimensiune 4500 mm, pentru sedan sau break...
                Rio in schimb este construit in clasa compacta...
                Last edited by detail; 20 July 2009, 08:24.

                Comment


                • #23
                  Atata timp cat nu exista un RFC e normal ca orice clasificare sa fie subiectiva. Eu doar punctam faptul ca, clasificarea se face in functie de dimensiune si nu de dotari ...

                  iar Kia Rio e in aceeasi clasa cu Loganul prin prisma dimensiunilor: varianta sedan are 4240mm lungime, iar varianta hatchback nu se incadreaza in clasa compacta.

                  S.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • #24
                    va spun sincer loganu este la limita , dar este un concurent pentru accent si rio !! atunci daca nu , care sunt masinile care ii sunt concurente totusi??!!

                    Comment


                    • #25
                      parca era vorba ca nu mai discutam de clase, dar din moment ce clio e donatorul de organe pt logan, ce dracu de masini credeti ca ii fac concurenta? clio, micra, modus, fiesta, polo, fabia, 206/207...nu cumva astea? cat mai continum discutia despre clase pana sa revenim la subiectul topicului?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        @Seba

                        dar tu cand compari doua masini nu te iei si dupa dimensiune ?

                        adica Hyundai si Rio se bat cu Ford Focus (is curios pe ce te-ai bazat cand ai afirmat asta) cand ambele au ~4.2m lungime ... adica cat Loganul ... si Loganul se bate cu Polo ...


                        Iar intre Rio si Logan din optiuni pare mai ok Rio dar fiind din grupul Hyundai-Kia oare nu regasim aceleasi probleme, de directie de exemplu ? (asta mi-a venit in minte acum)

                        S.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • #27
                          bine,dom'le,loganu se bate cu megane si cu focusu...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            ai dau dreptate lui seba d.p.d.v ca suntem offtopic ca tot masini sunt toate tot fiare sunt ca e audi ca e lada sunt la fel de fiare!!asa ca sa revenim la topic!! si iertati off topicu meu!!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Seba View Post
                              bine,dom'le,loganu se bate cu megane si cu focusu...
                              ehh ce zic eu si ce zici tu ... :-)
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • #30
                                In primul rand, dupa cum scrie si pe www.kia.ro, in Romania kia Rio vine cu motorizare 1.4 benzina sau 1.5 diesel. Ceed e peste Rio din toate punctele de vedere: Ceed e o masina proiectata in Germania si fabricata in Slovacia (asta pentru impatimitii de masini germane). Ceed are suspensie spate multilink, Rio are bara de torsiune. Ceed are 6 airbaguri in toate versiunile - la Rio cele cortina sunt optionale. La Ceed tot ce vezi sub capota e din aluminiu, inclusiv radiator, galerie de admisie etc. Distribuite pe lant. In rest... incearca un drive test, sau macar du-te in showroom si ai sa vezi cum te simti in Ceed, iti da impresia de lucru solid, bine facut, si cu finisaje si materiale la interior demne de o masina la pret cel putin dublu. Probleme au avut: o rozeta de la coloana de directie, dupa cateva mii de km la unele troncane putin volanul, si o bieleta spate, tot asa, troncane cand treci peste denivelari. Ambele au fost reproiectate si se schimba pe garantie. E oricum alta clasa decat Loganul, alt confort, foarte bine antifonata (desi motorul de 1.6 aproape ca nu-l auzi la ralanti cu capota ridicata). Daca ai banii, ii merita cu varf si indesat. Reversul medaliei: service nu ai decat vreo doua sau trei in Bucuresti (eu stiu numai doua care fac si caroserie) => inevitabil preturi de monopol. Am mai spus undeva ca revizia la Ceed costa intre dublu si triplu fata de Logan si am fost repede admonestat - imi mentin parerea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google