A zis bine dadosh, baga tare de la inceput ca nu se stie ce-i pe traseu. Stii ca in fabula cu broasca testoasa si iepurele. . Desi la vitezele astea cred ca si o Dacie mai aranjata(alea cu motor de 1,6 pe carburatie) ii pune probleme., ca tot se zice de Dacii.
logan 1.6 16v vs. wv polo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
pentru o liniuta smekera fara aere.....ceva specificati..... ....ca sa se potoleasca prietenul tau cu furia de ascutitoare.....skimbi la 4800-5000...max si cand ii dai drum la ambreiaj nu o lasi sub 1000 de ture adica undeva la 3500-4000....ca atunci scoti cam ce poate ea maxim....adica aia 105 hp.....si eu zic ca daca faci asa pe 5 km dai lui avans 1.....ca sa fie treaba buna.... .....si sa iti dea banii dinainte......JUST ME.....30-rdd......
Comment
-
man nu ma facut un pasat tdi de 101 cu pe daciana mea de 1.6 8v dar mai a ta prestige
bre schimba la 6200 sau aproape de cit iti taie injectia si ai sa ramai surprins de cum merge masinuta(prietenii stiu de ce)toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla
Comment
-
merge pana pe la vreo 6500 acolo taie alimentarea....dar nu are rost pierzi timp degeaba ca e deja mult peste puterea max....cuplu max la 16v e undeva la 5750 scrie in carte dar e deja timp pierdut....cuplu max e la 3750 si daca duci tureloe undeva la jumate intre cuplu si putere max da ce am scris eu mai sus si niste performante mari...... ...asa o sa fie prietenu tau cu polo... ....JUST ME.....30-rdd......
Comment
-
Originally posted by tezeuLol tare asta CAnnabYS "tureaza masina atat cat e nevoie sa fii in fata lui ... incearca sa nu-l lasi prea mult in urma (nu de alta da sa nu stai sa-l astepti)" e bine ca astazi pot sa l provoc la discuti si apoi sa trec la fapte....aseara m am abtinut ca imi povestea el ca are motorul boxer si ca modelul lui are motorul si cutia de pe passat 1 si da a specificat ca are 3 cilindri
motorasul lui e mai avansat tehnic, iar cutia in mod cert e mai confortabila (am avut placerea de a ma plimba cu un polo 1.2) ... dar comparatia intre un motor de 1.2L, 64cp cu un 1.6 105cp e o caterinca gen buzdugan
maine ce-o sa zica? ca e hatchback, si asta ii da 30cp in plus din aerodinamica?
Comment
-
Originally posted by CAnnabYSnu inteleg ce vrea sa zica prin motoru boxer ... (daca are alt motor decat cel original nu o putea inmatricula) ... iar de cutie ... cutia te poate ajuta doar la liniute, in nici un caz la o cursa de 5km
motorasul lui e mai avansat tehnic, iar cutia in mod cert e mai confortabila (am avut placerea de a ma plimba cu un polo 1.2) ... dar comparatia intre un motor de 1.2L, 64cp cu un 1.6 105cp e o caterinca gen buzdugan
maine ce-o sa zica? ca e hatchback, si asta ii da 30cp in plus din aerodinamica?JUST ME.....30-rdd......
Comment
-
Sustin ideea ca rasnita aia n-are nici o sansa in fata Prestige-ului.)
Comment
-
am mers cu seat ibiza de 70cp, si e incredibil de puturos. Deci il faci fara stres, da schimba pe la 5000 de ture, ca sa nu ai emotii
Si motorul nu are cum sa fie boxer. Motoare boxer au porsche si subaru de exemplu. Boxer se refera la pozitia pistoanelor, respectiv unghiul dintre 2 pistoane consecutive este 180 grade. Si boxer in 3 cilindrii...nici nu exista (din cate stiu :p ) din motive ce tin de echilibrarea motorului.
Eventual provoaca-l la "cursa" cu ocazia urmatoarei intalniri a clubului, sa fie distractia maxima. Ca sa vada cum il depasesc si aia cu dacie (logan :p ) de 1.4
Comment
-
Azi nu a mai adus vorba dar il astept sa se de a pe brazda si sa calce pe bec.... pana una alta sa ma lamureasca cineva cum e cu schimbatul turelor in 5000 de ture...e valabila regula in toate rapoartele de viteza???adica ii dau a doua cand ajung cu a intaia la 5000 de ture(mi se pare cam mult)??sigpic
Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)
Comment
-
Da cam asa ceva. Senzatiile misto sunt cand schimbi de la a 2-a la a 3-a si apoi la a4-a la la 6000. E cool la a mea darmite la Prestige.
Si eu stiam ca boxer insemna cilindrii asezati la 180 de grade unul fata de celalalt(un motor in V dus la maxim). Putin probabil la 3 cilindrii sa existe asa ceva desi la un model de Tatra(autoturism nu camion) a existat un model 5 pistoane in V cu al 5-lea piston asezat in capat si in mijloc.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Arde-o tezeu, nu pateste nimica oricat ai apasa pedala...nu mai e ca la 1310 sa iti sara pistoanele daca ii dai tare ) Si baga picioru in ea de antrenament de cateva ori. O sa-ti placa 100%.
Nu-i prea mult 5000 de ture nici in I-a, nici in a II-a, nici in a IX-a. Nu-i prea mult nici 6000 ;) (decat daca taie alimentarea la 5700 ) da nu stiu la cat o taie, ca inca nu mi-a venit masina )
Comment
Comment