mai cum 3,14sicii mamii ei de masina cu svastica, ia in oras 6, in afara 5, dar mediu iese 7? 6-le ala e un 10 clar ca vaca.
Logan Facelift 1.6 (90 Cai) Sau Opel Astra Clasic 1.4 (90cai) ???
Collapse
X
-
astra mai buna din orice punct de vedere
Sunt convins ca o sa sariti pe mine, dar as face niste precizari pt a echilibra topicul de versus:
1) daca opel e dacia nemtilor, renault e dacia francezilor, toyota dacia japonezilor, chevy dacia americanilor etc
2) ca vanzari in europe pe 2008 si 2009, opel e peste renault nu numai in germania, ci in toata europa
3) astra clasic = astra g, intre timp a aparut h si mai nou acum i/j. La vremea ei (cand nu aparuse astra h) avea vanzari mai mari ca golful IV pe vremea aceea...de fapt este singurul model de astra care a fost numarul 1 la vanzari in europa, peste vw
4) intretinerea e mai ieftina ca la logan. bucse, capete de bara ce vreti voi sunt mai ieftine..verificati preturi la orice service auto. In plus are distributie pe lant, si nu se schimba la 60000km ca la logan cine stie cate ceva despre masini stie ce vb...facti voi calculele in aceste conditii
5) dezavantajul este ca nu se va mai fabrica acest model acum ca au scos astra j
loganul nu este o masina rea la pretul ei, dar nu se poate compara cu astra g = astra clasic, acum sa fim seriosi
numai bineLast edited by liviu12; 17 October 2009, 10:37.
Comment
-
Aici vorbim de Astra Clasic...si nu se compara vanzarile unui intre concern cu vanzarile unui anume model, asta ca sa fim impartiali pana la capat....cat despre intretinerea mai ieftina la piesele de schimb ale Opel, fata de Logan, am serioase indoituri. Ti-o spun ca fost posesor de Opel.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by DAN DARE View Post700 lei revizia la 15.000 km opel astra classic 1.4
900 lei revizia la 30.000 km opel astra classic 1.4
Apropo eu pe revizia de 60000 km(distributie, filtre, ulei, bujii cumparate de mine, toate de origine + manopera intr-un service de cartier) am dat 600 lei! Acum faceti diferenta!
Comment
-
Corect. Revizia de 30 000 km, la Dacia, in Bucuresti ( caci, difera in functie de orase), la Adras, costa in jur de 500-600 ron (placute de frana incluse).
Acum, cu noul ph2, astra classic pot spune ca e depasita la aspect.
Cat despre :" pacat ca nu se mai fabrica", da, la fel de valabil ca in "pacat ca nu se mai fabrica Solenza....ce masina buna a fost" Sa le fie tarana usoara.
Comment
-
Normal ca e depasita la aspect doar e o masina de zece ani. Personal nici Astra H nu imi place ca aspect mai ales caravanul care e prea patratos. Parerea mea e ca fiecare trebuie sa se limiteze la ceea ce-si poate permite. Cea mai buna masina e cea pe care ti-o poti permite. Degeaba iti cumperi Hammer daca nu ai bani apoi sa-i bagi benzina sau sa platesti impozitul. Eu personal nu am Logan am Astra G (cumparata anul trecut de la cineva cunoscut cu 65.000 Km la 5500 euroi, masina fiind de doi ani) nu stiu cum e Loganul ca nu am avut. Tot ce pot spune este ca pana la 73 000 km ca probleme am avut recircularea defecta (la Logan am inteles ca e manuala nu electrica deci nu are ce sa se strice) si un bec ars.Last edited by Cezar; 7 December 2009, 13:09.
Comment
-
Este o problema des intalnita, cea cu recircularea.
Mai apar probleme la calculatorul de injectie. Tocmai ce a patit-o un coleg. Insa piesa nu a fost chiar scumpa 500 euro. Asta la 95000 km. A mai avut probleme cu compresorul de AC, iar momentan AC-ul sta pe bara.
Cam acestea au fost problemele semnalate.Last edited by Cezar; 7 December 2009, 13:14.
Comment
-
Eu am un prieten care are opel astra clasic si facea misto de mine ca eu am logan si el masina il lasam sa zica nu ma deranja,am fost 4 insi plecati cu astra lui si am ajuns la jumatea drumului efectiv nu avem loc in spate si el zicea ca mai bine margeam cu a mea ca este mai mult loc!
Comment
Comment