Logan Facelift 1.6 (90 Cai) Sau Opel Astra Clasic 1.4 (90cai) ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Bah ma lasati cu Opelul vostru? Daca nu-l aveam (H) nu vorbeam. In primul rand Opel nu e o masina germana. Este a grupului GM, deci mai mult americana decat germana. D-aia in Germania exista restul firmelor adevarat germane si Opel undeva in obscuritate. Ce dracu tot cautati atata nod din papura? Ca programul rabla, ca 2500 oiro, ca o tine 2 ani. Stiti voi sigur ca o tine neamtul 2 ani si nu-si face probleme pentru rugina. Mai sa fie. E uite ca in segmentul Low Cost, se vinde mai bine Loganul...de ce nu vinde si Opel daca diferenta pret-calitate ar fi in favoarea lui?...si aici nu e vorba de a ridica Loganul in slavi. Ii stiu limitele dar si partile bune.

    Despre afirmatia "X e masina si alta nu", e ceva Made in Romania. Toate sunt masini, dar pe segmente diferite. Cand o exista masina de 8000 euro, cu motor de 400 de cai, pele, plastic moale ca buca de sugar, pe bord, 18 airbaguri, climatronic si-n portbagaj POATE o sa vad si romani fericiti si mai putini frustrati ca se face ceva in tara asta...poate singurul lucru care se mai face.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #77
      Cateva poze care spune ca si tabla de logan este galvanizata, dar nu este 100% - pe aripi, praguri, capota ... este galvanizata.
      Cele din prima generatie nu stiu daca sunt galvanizate, dar PH2 sigur este.
      Pozele urmatoare pot dovedi asta.
      Attached Files

      Comment


      • #78
        Nu spune nici unde ca e galvanizata (si nu e).
        Spune ca are straturi de protectie aplicate uniform, eetc.
        Momentan nu e nimic galvanizat pe Logan (tabla) , probabil la viitorul Logan vor folosi tabla galvanizata.

        Comment


        • #79
          Daca nu stiti nu mai vorbiti! De la sfirsitul anului 2007 incoace, tabla exterioara de Logan, Sandero si restul modelelor este galvanizata.

          Comment


          • #80
            Adevarat nu stiu dar cred ca anumite parti din caroserie erau din tabla galvanizata si inainte de finele lui 2007. O spun pentru ca nu a aparut rugina desi vopseaua a sarit (pietre si mici accidente).
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #81
              Originally posted by Daniel68 View Post
              Daca nu stiti nu mai vorbiti! De la sfirsitul anului 2007 incoace, tabla exterioara de Logan, Sandero si restul modelelor este galvanizata.
              Adica tre' sa te cred pe tine pe cuvant.
              Eu stiu ca nu e galvanizata.
              Chiar si din fisele alea, rezulta ca nu e galvanizata.

              La subiect, cel putin fata de 1.4 mpi, motorizare+cutie e mai bun 1.4 de la Opel.
              Dupa 100 se intinde mai bine, cutia mai bine etajata.
              Restul desigur ca e peste Logan.
              Last edited by Octavian; 16 September 2010, 08:59.

              Comment


              • #82
                ..lucrez in 4 service-uri auto ... deci ..

                - 1. Astra clasic (G), rugina e ca la ea acasa
                - 2. din 2007 (aprox) tabla la dacia e galvanizata
                - 3. destul de multe probleme la partea electrica 1,4 90CP astra
                - 4. suprafete mai mici, deci - aparent tabla de astra pare mai solida (uitativa la spatele masini, haion mic etc suprafete mici)
                - 5. loganul are mai putine probleme decat astra, mecanice si electrice

                Revenind la discutia topicului intre astra g si logan ph2 1,6 90Cp clar dacia logan - singurul avantaj pe care il gasesc la astra g este faptul ca masina este mai mica - forme mai mici, constructie mai solida .. atat ..

                Ahh, era sa uit in parcul de "epave" astra g are notorietate negativa, f multe distruse din teribilism - cu victime chiar, te sui la volanul unei astre ai impresia ca esti maaaare bastan - chiar si cei de la top gear spuneau intr-un test ca sasiul de astra are tendinte subviratorii, se pierde foarte usor controlul masinii in curbe etc etc.

                Exact cum spunea cineva mai sus comparatia este buna, la limita, dar balanta inclina spre dacia.

                Repet vorbesc strict din cunostinta de cauza ... eu cand compar masinile ma duc in service si le studiez, ma uit la numarul de epave la numarul de defecte si la aspectul masinilor vechi.

                Observ tendinta multora sa compare cele doua modele strict dupa notorietatea unei marci auto, atentie se compara doua vehicule nu doua marci, asta nu inseamna ca opel nu poate sa faca masini fara sa rugineasca sau sa stai toata ziua cu testerul pe ele sa vezi ce domne iartama erori mai sunt prin instalatia electrica, sau dacia nu poate sa faca masini fara sa scartaie geamul electric.

                Cu stima,
                Last edited by fainis cristian; 16 September 2010, 13:58.

                Comment


                • #83
                  "Ahh, era sa uit in parcul de "epave" astra g are notorietate negativa, f multe distruse din teribilism - cu victime chiar, te sui la volanul unei astre ai impresia ca esti maaaare bastan - chiar si cei de la top gear spuneau intr-un test ca sasiul de astra are tendinte subviratorii, se pierde foarte usor controlul masinii in curbe etc etc."

                  Cristian ai perfecta dreptate , insa ai omis ceva . Faptul ca cei de la Top Gear s-au urcat in astra sa o testeze ,deja o propulseaza peste Logan , aia de la top gear cand au vazut Logan in poza i-a luat rasul si au aruncat masina direct la gunoi ,ce sa mai vorbim de teste cu ea, evident totul e subiectiv ce se intampla la emisiunea aia,se face show pe baza masinilor, nu le catalogheaza pe bune.
                  Tot am in familie masini de prin anii 85 , incepand cu un break alb model cu 4 faruri vandut in `97 , apoi un break argintiu din 97 vandut in 2002 , o supernova din 2002 pe care o calaresc acum in cele mai grave conditii , un logan noiembrie 2005 , si o astra h sedane februarie 2008 si singurul lucru ce pot spune incluzand toate masinile este ca niciuna nu a avut absolut nicio problema nimic pe partea de electrica, nici pe trenul de rulare, nu a picat nimic , nu s-a schimbat nimic mai mult decat consumabilele la diferite revizii , fiecare in parte a avut peste 50000 km si numai loganului i-au fost schimbate cauciucurile , la celelalte cat le-am avut - nu au fost schimbate gumele, dar intre astra g si logan parerea mea e ca nu exista comparatie , sunt tot o apa si un pamant , pretul in general reflecta calitatea , parerea mea e ca ambele masini sunt de generatie foarte veche si ambele ofera aceleasi chestii si la confort si la tinuta de drum.
                  Daca ar fi sa facem o comparatie intre ce poti face cu astra g sau cu Logan , referindu-ne la carat , sau spatiu , sau aproape orice , intradevar astra e mai ok ca loganul , dar iti garantez ca in Supernova am carat 50 de metri patrati de parchet , ceea ce nu poti face nici in logan , nici in astra
                  Sunt cazuri si cazuri de comparatii intre cele doua masini si per ansamblu sunt la acelasi nivel , totusi preturile mi se par umflate pentru ambele masini , mai ales pentru "masina de cinci mii de euro"
                  Eu as merge din start pe logan 1.6 16v , nici nu m-as uita la astra in banii aia ...
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #84
                    de acord .. nici cu loganul nu cari multe .. gura portbagajului e mica, avantaj cele cu hayon pentru piese voluminase .. dar vorba aia pentru carat exita camioneta

                    Am vazut intamplator un show pe discovery .. cei de la top gear catalogau sasiul de opel deplorant .. efectiv masina nu vira la viteza mare - tinea tot traiectoria dupa care a venit, lucru pe care il cred, de la multi am auzit si vazut acest fenomen, ieri o colega nu a putut vira intr-o curba cu astra g .. masina a intrat intr-un cap de pod, si acum aprox. un an un prieten similar a iesit in decor ... asta din experienta personala ... prin service vedem multe si nevrute

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by samy0388 View Post
                      Faptul ca cei de la Top Gear s-au urcat in astra sa o testeze ,deja o propulseaza peste Logan , aia de la top gear cand au vazut Logan in poza i-a luat rasul si au aruncat masina direct la gunoi ...
                      Ei nu zau. Ia mai uitat-te odata la emisiune. Au bagat poza in cosul OK nu in NO WAY.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by fainis cristian View Post
                        ..lucrez in 4 service-uri auto ... deci ..

                        - 1. Astra clasic (G), rugina e ca la ea acasa
                        - 2. din 2007 (aprox) tabla la dacia e galvanizata
                        .............................................
                        ............................................

                        Cu stima,
                        Poti sa lucrezi la 7 service-uri.
                        Eu chiar vreau sa te cred, dar doar ca spui tu ca asa este, nu pot crede.
                        Stiu (pt ca scrie negru pe alb) ca la van si pick up au ceva parti de caroserie galvanizata si atat.

                        Comment


                        • #87
                          Oricum parerea mea e ca astra G are cateva plusuri : stabilitate mai buna,cutie bine etajata, izolare fonica mai buna si consum mai mic ca si principal dezavantaj e un model destul de vechi lansat in 1998, nici nu stiu daca se mai comercilizeaza astra G in prezent numindu-se astra classic modelul H care deja nu se mai poate compara cu loganul inclusiv pretul de plecare fiind de la 11000 de euro...

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Cristi_LCD View Post
                            Ei nu zau. Ia mai uitat-te odata la emisiune. Au bagat poza in cosul OK nu in NO WAY.
                            OK , o baga in cosul OK , dar unde sunt testele cu logan ? tot vedem testele cu opel astra , cu logan unde sunt ? astra e generatie `98 `99 iar loganul 2005 , deci ar fi avut timp sa testeze si loganul , nu crezi ? S-au referit la faptul ca e o masina ok din punct de vedere probabil al carutei dacia , ca te poate duce de la A la B , in rest nimic mai mult , nu ridic astra in slavi pentru ca nu mai e ce a fost , eu personal cunosc multe cazuri cand rds a cumparat un lot de masini astra g caravan prin 2005 2006 nou nout din romania , iar anul urmator au avut atatea probleme cu masinile incat au cumparat un lot sh din 2002 , 2003 din Germania .... care s-au dovedit a fi mult mai bune , dar se stie foarte bine calitatea masinilor facute PENTRU germania ... intra de curiozitate si configureaza un golf pe www.vw.de sa vezi de la ce preturi incepe, si nu cred ca e doar pretul de el , calitatea materialelor folosite e mult mai buna, d-aia se cumpara o groaza de masini din germania la 2,3 sute de mii de km si sunt aduse in tara, pentru ca nu prea pica motorul, insa deasemeni cazuri si cazuri.
                            Fainis - eu am astra h sedane si nu mi se pare deloc ca nu vireaza , intr-un test de nebunie din partea mea pe drumul intre ploiesti si sacele via valenii de munte am dat in masina cat am putut , urcam numai cu a2a la viteze de cel putin 40 , 50 la ora , japca pe fata , motor de 1.6 115 cai si nu mi s-a parut deloc ca o pierd de sub control, cauciucuri 205/55/r16 , nu are esp , dar abs ajuta foarte mult la coborari serpentine , o aseaza bine pe sosea , echipare medie enjoy si ceva pachete , dar nu avea esp , intradevar au schimbat sasiul de la astra g la astra h dar acu depinde de multi factori , sofer - viteza-cauciucuri-tipul de asfalt si altele
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #89
                              Samy, astra h e altceva, logic e alta masina .. exact cum spuneam mai sus avem tendinta sa comparam marci nu doua vehicule separate.

                              La h sti bine, mai ales daca esti posesor - in continuare mosteneste probleme electrice, CIM - dar sa nu facem polemica ca nu discutam de h.

                              Si daca tot am adus vorba de top gear, sa dau si detalii - era vorba de un test modele ani 90, escort, astra g, si care mai erau .. dar am ramas surprins in mod neplacut sa vad ca aproape ca faceau misto de astra g .. la viteza x masina nu vireaza ... eu asta inteleg cand vad rotile bracate si masina tot in linie dreapta se duce - si repet aspectul, forma este un avantaj la prima vedere dar sub "forma" caroseriei se ascund neplaceri dinacestea - ai impresia ca e stabila dar nu este, apropo stiti modelul noua fabia .. ai putea sa juri ca te rastorni dupa forma care o are - dar e surprinzator de stabila - testata


                              Deci, iar ne repetam , comparam modelul 1,4 90cp cu 1,6 90cp comparatie la limita - cu astra g am mers cu diesel 1,7 - fooarte galagioasa, masina noua evident, dar nu ma pot exprima cu privire la 1,4 90CP va spun doar din spusele celor care au - destul de slaba, nu e greu de inteles verificati si detele tehnice.
                              idem 1,6 90cp est motor vechi, slab, consuma mult - deci balanta e echilibrata aici daca vreti e avantalul motorului mic cu taxe mai mici.
                              Cutiile de viteze sunt diferite evident, la opel are tendinta de a "agata" - poate se lasa in timp dar asa face de noua - si aici daca imi permiteti sa generalizez cred ca e o boala generala a multor marci .. inclusiv astra I am mers cu una .. motorul f bun silentios in habitaclu dar cutia dejastru pur si simplu ... practic ma chinuiam sa schimb vitezele (sa zicem ca era izolat .. )


                              Ah, era sa uit, din pacate astra g nu prea mai exista ca noua (abia mai gasesti astra h) - cine stie prin ce colt de tara mai gasesti - zic eu dezavantaj ca daca mai gasesti esti nevoit sa iei ce gasesti - ma refer la dotari si culoare - exact cum a facut un prieten de-al meu si acuma regreta ca nu are alta culoare sau ca nu are motor diesel etc etc - la dacia nu exista problema asta, bani sa fie ca ti-o configurezi cum vrei.
                              Last edited by fainis cristian; 17 September 2010, 09:05.

                              Comment


                              • #90
                                Ai adus in vorba discutia de cutie - mi se pare foarte greoaie , se schimba greu , ma gandesc ca masina poate e inca noua la 2 ani si 13 mii km , dar comparand cu schimbatul treptelor in logan este sub , mi-am adus acum aminte ca am condus si eu un astra g diesel de 1.7 101 cai parca avea , modelul sport in 2 usi cu discuri frana spate , abs si nu stiu daca avea esp , dar tot asta imi aduc aminte - ca se schimbau greu vitezele , foarte galagioasa ,insa foarte vioaie , motorul tragea impecabil la 200 mii km , am impresia ca era remapata , dar nu conteaza , te ungea la suflet cum urca in turatii, ceea ce la H 1.6 115 cai daca nu schimbi la cel putin 4 5 mii iti iei adio de la sportivitate , dar asta inseamna benzinarele - turatie


                                Mai stiti bancul ala : ce se aude si nu vine? Motoreta Mobra , la categoria asta se incadreaza logan 1.4 , despre care, evident, nu era vorba
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google