If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Logan Facelift 1.6 (90 Cai) Sau Opel Astra Clasic 1.4 (90cai) ???
Asta e o treaba pur subiectiva cu Astra H 1.6 cu schimbatu numai in 4-5000 rpm.
Am mers destul cu H 1.4, se duce bine ok si daca il turezi normal, 2500-3500 rpm.
Nu stiu ce intelegeti voi prin motoare de turatie.
Nu mi se pare deloc subiectiva treaba cu turatia . Stii ce diferenta (ca manevrare, ca acceleratie , nu m-am uitat pe greutati , dar sedane sigur e mai greu cu vro suta de kile, nush sigur) este intre H hatchback si sedane ? de la cer la pamant , masele sunt distribuite altfel , si mie se pare foarte greoaie din cauza fundului ce i l-au atribuit ... 1.4 90cai pe sedane ar fi mult mult mai rau decat 1.4 75cai pe logan motiv pentru care nici nu au pus 1.4 pe sedane ...
Ce inseamna motor de turatie ? motorul la care plaja de cuplu incepe la o turatie foarte mare , uitate la I30 care are 1.4 109 cai , de unde crezi ca scoate ala atat ?din turatia mare, si abia pe la 5 mii are cuplul maxim , se compara cu altele care incep pe la 2500 ?
Last edited by darksid3; 17 September 2010, 20:28.
Samy ai perfecta dreptate - cutiile buba mare, h este masina buna - as fi vrut si eu una exact la motorul ala ma uitam - avantajul major al h-ului este constructia mai solida decat loganul - ma refer la caroserie - restul e pur subiectiv - pana la urma conteaza si banul h-ul e muult mai scumpa exact din cauza faptului ca se pune accentul pe cateva detalii in plus - o antifonare mai buna etc etc.
1,6 115cp il poti compara cu 1,6 16V la dacia daca privesti per total greutatea masinii si forma - te ajuta la reprize evident si la un drum confortabil cu 5 oameni in masina si aer conditionat.
samy, sunt curios ce cuplu are motorul tau - mie lene sa ma uit prin cataloage
Cred ca suntem cu totii curiosi ce a ales initiatorul topicului, pana la urma e alegerea lui - noi i-am dat doar ceva "ajutoare"
Ce inseamna motor de turatie ? motorul la care plaja de cuplu incepe la o turatie foarte mare , uitate la I30 care are 1.4 109 cai , de unde crezi ca scoate ala atat ?din turatia mare, si abia pe la 5 mii are cuplul maxim , se compara cu altele care incep pe la 2500 ?
De acord, idem ceed kia si altele 1,4 109Cp, am simtit-o destul de lenesa la 2000 rpm - aprox.
Inca il mai asteptam pe initiator sa vedem ce a decis - - o fi luat deja ceva si acuma e pe soseleeeee
Last edited by fainis cristian; 17 September 2010, 10:15.
Reason: Automerged Doublepost
1.6,16v 115 hp/6000 ture si 155 Nm/4000 ture in prezent masina poseda 13000 km in 2 ani
cumparata in 2008 februarie echipare enjoy - geam electrice fata, clima , 6 airbag , echipare de pe stoc - pret foarte foarte mare, fix inainte de inceperea crizei(evident dupa ce am luat-o si a venit crizulica ne-am dat palme peste ceafa unu altuia timp de vreo 2 luni apoi am zis ca macar masina sa nu aibe probleme , 16200 (personal nu as fi luat-o din cauza pretului mult prea mare, alternativa era un megane 2(parca prea multi aveau atunci-asta fiind inca un criteriu pentru care nu am luat megane) full full tot ce vrei , piele incalzire, xenoane , pilot la 14000 , dar fiind masina de familie - tata deja a imbatranit la 55 de ani am zis sa ii fac pe plac daca tot erau banii lui , mai conduce si el cat poate pana nu o mai vedea ... masina fiind de weekend , iar in cursul saptamanii frec in oras o supernova )
Imi place masina, are o tinuta buna spre foarte buna pe sosea , curbele le strange bine , motorul trage la adevarata sa valoare de pe la 3500 in sus , (la 6500 ture in treapta 4 aveam 160,deci se tine bine) , a venit cu jante de tabla de 16 205.55.R16 pneuri michelin energy - pneuri excelente
In rest a fost greu cu cutia , e foarte inchegata , mesteci greu cu levierul mai ales din 1 in 2 , noroc ca pe depasiri e elastic motorul si nu tre sa schim adica de la 70 la 120 ma tine lejer treapta 3 si ii dau direct 5 cand inchei depasirea
Alte bube nu vad la masina , ulei schimbat o data la reprezentanta cand masina implinit 2 ani , revizia de 1 an nu a avut rost , avand 6 mii la vremea respectiva .
Mam jucat pe zapada si se manevreaza foarte bine ,o scapi de fund usor dar o si redresezi usor la viteze mici ca e greuta abs facandu`si treaba foarte bine , un esp pe ea era un ajutor perfect , dar nu mai aveam bani ...
Last edited by darksid3; 17 September 2010, 20:27.
Merg comparate doar ca acceleratie in linie dreapta , opel fiind un pic mai greu , se aseaza altfel pe sosea , am mers si cu logan 16v si mi se pare mai nervos decat astra, dar sa sti ca e alta senzatie in fiecare masina in parte , 100 la ora in logan e altfel ca 100 la ora in astra, deci nu ai decat sa le pui una langa alta si atunci se vede diferenta de motorizare , greutate, etc ; dar si loganul daca il turezi corespunzator are reprize foarte bune
Si eu am in vedere un 16veu peste vreun an sau 2 sa imi cumpar , la banii astia nu prea gasesti ceva mai bun , si ieftin de intretinut ... o remapare mica la doc si se va simti mult mai vioaie masina chiar, nu ai harta pusa pe ea ? 150 ron la DOC si schimba mult situatia sa sti , se simte bine pe 1.4 75 cai pe supernova , pe 16v ar fi mult mai bine , parerea mea ...
Nu mi se pare deloc subiectiva treaba cu turatia . Stii ce diferenta (ca manevrare, ca acceleratie , nu m-am uitat pe greutati , dar sedane sigur e mai greu cu vro suta de kile, nush sigur) este intre H hatchback si sedane ? de la cer la pamant , masele sunt distribuite altfel , si mie se pare foarte greoaie din cauza fundului ce i l-au atribuit ... 1.4 90cai pe sedane ar fi mult mult mai rau decat 1.4 75cai pe logan motiv pentru care nici nu au pus 1.4 pe sedane ...
Ce inseamna motor de turatie ? motorul la care plaja de cuplu incepe la o turatie foarte mare , uitate la I30 care are 1.4 109 cai , de unde crezi ca scoate ala atat ?din turatia mare, si abia pe la 5 mii are cuplul maxim , se compara cu altele care incep pe la 2500 ?
In primu rand ca vorbim de hatchback.
In al doilea rand nu stiu cu ce l-ai cpmparat tu ca se misca greu, vad ca ai 1.4.
In al treilea rand cred ca percepi un pic deplasat ce inseamna un motor de turatie.
Reiese din ce spui, ca daca are cuplul maxim pe la 4000-4200 rpm, rezulta ca la ~2000-2500 rpm e lesinat, lucru total neadevarat.
Cu 1.4 H am mers destul, nu-l poti compara cu 1.4 mpi (la drum iti da fum de nu te vezi), asa cum nu poti compara 1.6 16V 109 cp (sau cat are) cu 1.6 mpi 87 cp.
Daca aveti liniute-n cap, doar atunci se pot compara ceva timpi, care sunt total needificatori in trafic.
Last edited by Octavian; 17 September 2010, 14:44.
da,motorul de turatie mare e clar ca la tratii mici nu are randament, nu e un termen intocmai tehnic
ok , atunci ce inseamna motor de turatie ?
de ce exista motoare cu turatie mare , si motoare cu turatie mai mica ? nu vorbim de diesel , 1.4 de pe logan intra pe rosu la 5500 iar 1.4 de pe kia/i30 intra pe rosu la 6500 , ce inseamna asta ? hai spune-ne tu (ca noi avem liniute in cap)
ziceam de 1.4 90 cai - pe astra h hatchback - spuneam ca daca ar fi 1.4 pe sedane ar fi foarte nasol , gen octavia tour 1.4 75 de cai , citeste mai cu atentie
Tu te multumesti cu 1.4 mpi 75 de cai ? Eu sunt sigur ca orice ai zice tu , nu e asa ! e o masina submotorizata , oricata vanilie mananci ca nu ai nevoie de putere ca tu mergi incet si nu te intereseza ce motor are, iti garantez ca multi km vei avea nevoie de putere in spate, chiar daca nu o folosesti constant
Nu vorbeam de liniute ? De unde ai scos`o ?
Am impresia ca imi vorbesti fiind ranit in orgoliu ! Mi se pare probabil
Nu mai da Quote la mesajul anterior
Last edited by darksid3; 17 September 2010, 20:27.
Eu nu stiu ce masini conduceti voi, sau la ce spuneti sportiv, insa astra subvireaza grupa mare. Se ia de mana cu Vectra. 2 rapciugi din punctul asta de vedere.
Evident ca si loganul subvireza.
Cat despre Astra G si Logan: 2 lamai uscate, cu butoane de cuptor cu microunde si aspect de coaja de copac.
Cu alte masini din categoria ei ( sedanuri ieftine, din categoria mica si medie) - cand am spus ca subvireaza. Si subvireaza colosal comparativ cu altele, dealtfel asemeni si loganul.
A fost doar o replica la acel domn, care era impresionat de aptitudinile sportive ale acestei masini.
Nu vb de seria 7. (Nici aia nu-i mare filozofie, o balena mare pe uscat).
OK , o baga in cosul OK , dar unde sunt testele cu logan ? tot vedem testele cu opel astra , cu logan unde sunt ? astra e generatie `98 `99 iar loganul 2005 , deci ar fi avut timp sa testeze si loganul , nu crezi ? S-au referit la faptul ca e o masina ok din punct de vedere probabil al carutei dacia , ca te poate duce de la A la B , in rest nimic mai mult , nu ridic astra in slavi pentru ca nu mai e ce a fost ,
singuru motiv pentru care top gear nu a testat loganul e pentru ca nu se comercializeaza in UK, au spus foarte clar asta...si voi asta ati vazut ca isi bat joc? aia e o reclama foarte bine pusa la punct sandero au testat, la fel si dusteru..clarkson n o sa testeze niciodata o masina de buget pentru e mult prea ingamfat si plus ca el nu stie nimic despre masini...topicurile astea VS. nu ajung niciodata nicaieri, ca parerile vor fi mereu impartite..eu am condus/stat in dreapta in ambele masini..la logan absolut toate motorizarile..dieselu la logan mult mai linistit ca ala de la opel, motoarele pe benzina mult mai bune, ambele sunt barci, sunt pentru mers linistit nu pentru dat la ele, la logan interior frumos ca idee, prost ca material, la astra -modelu de care se vorbeste aici-interior invechit...pot sa continui asa toata noaptea degeaba..eu aleg oricand una noua pe langa una productie mai veche..parere personala..altii poate vor invers ...daca as avea banii pe care i am dat pe logan, mi as lua tot logan da laureat, dk as avea mai multi, mi as lua kia cee'd in nici un caz logan prestige si daca as avea bani de duster, nu mi as lua duster in nici un caz ) ideea e ca, ca o masina de buget loganu e perfect..cam pe acolo e si astra, da cam tin la pret ...
Loganul e o masina foarte buna , e normal sa beneficieze de minusurile unei masini low cost (interior de slaba calitate , motoare mici ), cine critica intens loganul sunt cei ingamfati care ori isi permit ceva mai mult decat logan , ori nu au bani nici macar de un logan , si de ceva timp mai sunt cei care prefera trocaletele din germania de la 15 ani vechime in sus ... auzeam niste tigani cand ziceau ca decat sa dea 8, 10 mii de euro e un logan prefera sa ii dea pe un bmw cracanat si cica ii mai si raman ... de aici si multimea de nemtoaice vazute pe partea drapta oprite ca cine stie ce le-o fi crapat la interior
Interiorul din astra e mai bine gandit , ca forma e mai ok decat la logan , materialul din care e confectionat sigur e mai bun , cam asta vad eu , pana la urma cred ca suntem mai mult subiectivi decat obiectivi cand comparam astra cu logan
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment