Stolniceanulucian eu am diesel si consum doar in ORAS nu trece de 5.2-5.4 maxim unde ai vazut tu consum 6? Iarna ia 6% numai si numai in oras..Dar nicidecum mediu(mixt)
diesel vs. GPL
Collapse
X
-
La voi in galati nu se compara inghesuiala cu cea din tm, buc sau bv, de exemplu...Cat am fost la socrii (gl) am consumat cu 1-1,2% mai putin decat in tm, la aceleasi ore de trafic. In tm vezi uzual dci-uri cu peste 6% in oras. Se mai scapa unii cu consumurile reale .Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by huzzy1981 View PostSi tu omiti consumul, care e strans legat de preturi.
Originally posted by huzzy1981 View Post... In momentul in care faci public acest consum, ne asteptam sa fie si real, nu povesti "pescaresti"! ...
Succese!sigpicLaureate 2007 GPL
Comment
-
Eu zic ca GPL-u ii foarte bun , si la pret si la tot , plus ca nu polueaza asa de mult ca dieselu care scoate ca tractoru fum , referitor ca se strica motoru , un vecin de-al meu are un logan 1.4 si o pus pe el gaz de pe la 3.000km si face scoala de soferi si acuma are undeva la 200.000 km cu el si nici o problema
numa bineMereu superiori unui sat cu caini si oi
Comment
-
Eu personal nu as umbla cu o masina cu GPL, poate si pentru ca trebuie sa fac drumuri destul de lungi, iar o masina pe GPL este o bomba pe roti.
Am auzit ca GPL-ul este periculos la accidente.
Deci aleg siguranta, desi GPL-ul este mult mai economic.
Comment
-
Unde frate ai auzit TU ca GPL-ul este periculor la accidente..Cumva a zis Esca la strile de la ora 19 ?
Mult mai periculos este rezervolur in caz de accident vs butelia de gaz.
Buteliele sunt testate, lovite etc si nu au nici pe dracu !..Afrimatii de om nestiutor.
Comment
-
-
Consumuri
Bag eu de seama ca miroase a criza internationala; cine stie ce va fi, sa zicem, peste 10 ani? Pare-se ca resursele naturale mai sunt doar pentru 30-40 de ani (date fiind cererea foarte accentuata, a se vedea ce se intampla in Asia, plus cresterea foarte mare de autovehicule pe glob).
In urma cu vreo 10 ani erai fericit daca aveai un motoras diesel (daca nu faceai nazuri la dezavantajele din acel moment: vibratii, porniri greoaie, demaraj de melc S.A.M.D); acum,,,s-au schimbat datele problemei: a venit Maria-Sa G.P.L! Traiasca!!! Peste cativa ani va fi detronat si el...
Daca faci acum socoteala pentru, hai sa zicem o valoare reper-referinta de 100.000 de km, in mod cert gpl va iesi invingator (drept costuri revizii, plus consumuri carburant!) in competitia cu dieselul.
Mie unul imi place sa conduc dieselul.
Mai ales afara, in urcus, coboras; ajuta foarte mult cuplul (daca mai esti si incarcat dieselul este net invingator gpl-ului)
Insa...Depinde care este proportia de rulaj intern_extern.
Depinde de gusturile fiecaruia...
Cat despre explozia buteliei...Cel care este ingrijorat de asemenea subiect ar trebui sa vada cate accidente s-au soldat cu incendierea rezervorului de benzina si cate cu explozia "bombei" (aaa....Sa nu uit; la servici am avut un accident, in urma caruia a fost acrosat un papuc; butelia a fost aruncata din socul loviturii; nu a patit nimic)
Nu stim cu siguranta gradul de uzura pe care il va avea motorul peste 100.000 de km; nu stim de eventuale alte probleme (de pornire, trecere de la benzina la gaz si viceversa, etc)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Am un priten care are GPL pe Logan decand avea 14 mii km.Acuma in vara masina face 3 ani si are 134 mii km.Motorul functioneaza ca in prima zi, dar are si grija de el..Revizii la timp, ulei bun etc.
Loganul o masina foarte buna din toate punctele de vedere (parca este facut special ptr taximetristi ) ..Stiu multi taximetristi care au Logan pe GPL si au la bord peste 100 mii km.Motorasul daca este ingrijit cum trebuie, depaseste 200 mii km, atat pe gaz cat si pe bezina (de DCI nu stiu nimica..Sunt ff putine cumparate ptr taximetrie).
Comment
-
Motorul diesel este cel mai rezistent si mai durabil motor! De ce? Pentru ca lucreaza la turatii mult mai joase decat motoarele pe benzina/gpl, frecarile sunt mai mici, uzura mai mica. Motorul diesel ajunge la cateva sute de mii de km fara nici o problema.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Intr-adevar, lucreaza la turatii mai mici, dar sa nu uitam la ce compresie lucreaza, tensiunile din arbore fiind cu totul altele (plus ca e mult mai complex).
In fine si eu zic ca virgula cu un diesel faci mai multi km pana pica din cauza uzurii fata de un benzinar, asta daca totul e ok si intre timp nu pica alte piese (injector, pompa, turbina...).
Comment
-
Originally posted by huzzy1981 View PostMotorul diesel este cel mai rezistent si mai durabil motor! De ce? Pentru ca lucreaza la turatii mult mai joase decat motoarele pe benzina/gpl, frecarile sunt mai mici, uzura mai mica. Motorul diesel ajunge la cateva sute de mii de km fara nici o problema.
Comment
-
Si sunt sigur ca tot voi astepta, pentru ca am dreptate. si ca sa scurtam discutia, s-a mai vorbit despre asta la vesnicul in memoria noastra diesel vs benzina, deci nu are rost sa mai reluam inca o data aici.
dar mai am o nelamurire; cei care au gpl si au consum de 8%, cum anume il calculeaza? cand am spus mai sus ca 8% al lor cu 4-5 al nostru, e cam acelasi lucru, au sarit cu gura la mine, DAR, nu cumva uita sa adaoge la cei 8% vreo 2-3 litri de benzina? si oare unde iese consumul, cam cu cati bani fac 100 de km in aceste conditii fata de un dci? nu cumva la un calcul mai amanuntit (ca la urma urmei, lasam deoparte sprint, 100 de km in 5 secunde, la cum cresc preturile la combustibili conteaza din ce in ce mai mult deplasatul cat mai ieftin), 100 de km ii faci mai ieftin cu dieselul? asta intreb, ca nu stiu. dar la 8% si 1 litru de benzina daca mai pui, iaca se face aproape 10% teoretic, deci... parerea mea care este!Last edited by huzzy1981; 28 May 2008, 21:39.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Ti-e raspuns tavi inainte sa faca razzvan glume. Si exeprienta (altora) ne spune ca ambele motoare duc linistite 300000km.
consumul gpl se face fara a trece motorul pe benzina. Costurile nu le discut, ca nu stiu preturile la carburanti, eu fiind pieton in mom de fataDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment