eu as merge pe diesel...
Daca as merge multi km pe an eu mi-as lua diesel... Eu privesc instalatia de GPL ca pe ceva ce nu apatine masinii, daca vreti ca pe o improvizatie (recunosc este o parere subiectiva). Si mi se pare putin ciudat sa dai bani pe GPL ,sa pierzi din putere si dupa aceea sa dai fuga si sa dai alti bani la la resoftare... Unde mai este economia? E foarte adevarat ca e mai ieftin gazul dar presupune si costuri suplimentare. Si masina consuma ceva mai mult. Ca sa nu mai vorbim ca lipsesti Loganul de unul dintre cele mai mari atu -uri ale sale: spatiul din portbagaj. Nu se mai poate rabata nici bancheta... sau se poate dar de pomana .
Daca faci Taxi e altceva: Iti iei cel mai ieftin 1.4, pui gaz, si oricum iti scoti banii in cativa ani... Pe urma nu te mai intereseaza...
Totusi daca iti iubesti masina, daca te doare sufletul de ea si daca totusi faci multi kilometrii, iti iei diesel. Mai ales ca dieselul de 85 cp merge foarte bine. Cat despre problemele la injectoare de care pomenea cineva, acestea au existat si pe Renault, insa au fost considerate probleme de fabricatie si s-au inlocuit in service toate kit-urile de alimentare, gratis chiar si pentru masinile care erau iesite din garantie. Salutare tuturor!
Daca as merge multi km pe an eu mi-as lua diesel... Eu privesc instalatia de GPL ca pe ceva ce nu apatine masinii, daca vreti ca pe o improvizatie (recunosc este o parere subiectiva). Si mi se pare putin ciudat sa dai bani pe GPL ,sa pierzi din putere si dupa aceea sa dai fuga si sa dai alti bani la la resoftare... Unde mai este economia? E foarte adevarat ca e mai ieftin gazul dar presupune si costuri suplimentare. Si masina consuma ceva mai mult. Ca sa nu mai vorbim ca lipsesti Loganul de unul dintre cele mai mari atu -uri ale sale: spatiul din portbagaj. Nu se mai poate rabata nici bancheta... sau se poate dar de pomana .
Daca faci Taxi e altceva: Iti iei cel mai ieftin 1.4, pui gaz, si oricum iti scoti banii in cativa ani... Pe urma nu te mai intereseaza...
Totusi daca iti iubesti masina, daca te doare sufletul de ea si daca totusi faci multi kilometrii, iti iei diesel. Mai ales ca dieselul de 85 cp merge foarte bine. Cat despre problemele la injectoare de care pomenea cineva, acestea au existat si pe Renault, insa au fost considerate probleme de fabricatie si s-au inlocuit in service toate kit-urile de alimentare, gratis chiar si pentru masinile care erau iesite din garantie. Salutare tuturor!
Comment