diesel vs. GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu unu as alege oricand diesel si niciodata cate zile voi avea gpl...bomba pe masina nu`mi trebe...fereasca dumnezeu sa intre unu mai tare`n tine ca`ti bubuie butelia..prefer sa dau 4 lei pe motorina decat 1.9 lei pe gpl
    e doar parerea mea

    Comment


    • #47
      Cica butelia aia n-ar exploda nici daca se face masina scrum.. totusi am o presimtire ca se va mari si pretul la gaz su nu prea o sa mai fie rentabil.chiar daca e cu 2 mii mai scump decat benzina tot iesi in avantaj cu un diesel.
      Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

      Comment


      • #48
        Daca e sa vb raportat la preturi, cred ca sunt undeva la acelasi nivel. e mai ieftin gpl-ul, dar consuma dublu fata de motorina.
        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

        Comment


        • #49
          posesor de logan gpl

          Salutare,

          Eu am un Logan 1.4 cu gpl din fabrica. pana acum am 3000 de km cu masina facuti intr-o luna. ca si costuri de carburant treaba e in felul urmator: am notat toate bonurile de carburant de cand am cumparat masina si le-am impartit la km facuti pana acum ----> rezultatul e 19 RON/100 km pana acum.

          Regimul de condus a fost 25% oras(Sibiu), 75% exterior.

          Ca si costuri e clar ca e sub benzina si cel putin egal cu dci ul.

          In legatura cu pierderea de putere aceasta este greu de sesizat la instalatia montata din fabrica. La instalatiile artizanale e clar ca poate fi mai mare, dar cea din fabrica mi s-a parut foarte bine reglata.

          Inca ceva: la functionarea pe gaz masina mi se pare foarte silentioasa, mai silentioasa decat cand merge pe benzina.

          In legatura cu uzarea motorului pot spune doar urmatorul lucru: nashul meu are Logan taxi cu 130 000 km la bord. Masina a mers pe gpl de la 30 000 de kilometri si nu are nici o problema la motor. Singurul lucru pe care l-a facut omul a fost sa schimbe uleiul la 10 000 de km in loc de 15 000 de km.

          Parerea mea este ca dieselul a devenit foarte scump atat la achizitionare cat si datorita pretului motorinei, iar ceea ce nu imi place sunt vibratiile de tractoras la dci.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #50
            Sa fim seriosi...pretul de pornire e cam la fel.Diferenta apare la intretinere (consumabile),unde cu dci-ul iesi mai scump.Cu gpl pierzi spatiul din portbagaj(cel montat de fabrica)...sau poti pleca la drum fara roata de rezerva,ceea ce nu recomand.La condus mi se pare mai bun dieselul (puterea se simte mai bine,cutia mai bine etajata,elasticitate buna)parerea mea.

            Comment


            • #51
              niciodata, inc-o data DCI!
              In concluzie dintre DCI si GPL aleg benzina 16v

              Comment


              • #52
                N-am condus niciodata o masina cu GPL dar totusi nu cred ca as renunta la dCi-ul meu pentru GPL. Aleg, asadar, diesel.

                Comment


                • #53
                  Zicea cineva ceva de vibratii la dci... ai mers vre-odata cu unul? Nici nu se simt vibratiile in masina, iar motorul na, asa e dieselul, tremura un pic, foarte putin, dar mai tare tremura la vechea dacie din `89!
                  1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                  Comment


                  • #54
                    Vad ca gazu a inceput sa se scumpeasca si el, deci nu mai vad unde e castigul. si asa consuma dublu fata de una pe motorina!
                    Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

                    Comment


                    • #55
                      Ar mai fi si problema poluarii, pe care n-a mentionat-o nimeni pana acum.
                      Instalatiile originale montate pe Logan, sint fabricate in Italia de firma Landi Renzzo, lidera pe piata la acest capitol. Mai sunt montate si pe alte marci precum Opel, Renault, Fiat,atc.
                      Este ultima tehnologie in materie, functioneaza pe principiul injectiei,ofera prestatii maxime, emisii minime de noxe si un grad ridicat de siguranta, masinile echipate cu aceste instalatii pot fi parcate si in locuri inchise precum garaje subterane, ceea ce era interzis pana acum( nu stiu in Romania, dar in alte tari asa este)
                      In Italia si in multe alte tari, datorita poluarii ridicate, sunt impuse restrictii de circulatie tuturor masinilor, exceptie facand doar cele cu gpl sau diesel echipate cu filtru de particule. In general aceste restrictii sunt impuse in centrele marilor orase, pe timp indeterminat, iar cand valorile poluarii ating cote alarmante sunt impuse pe regiuni intregi,sau chiar pe toata tara, pe timp de o zi sau chiar doua(de obicei sambata si/sau duminica)
                      In prezent asta nu se intampla inca in Romania, dar va fi valabil cat de curand si la noi,pt ca U.E ne-o va impune, dat fiind incalzirea globala, schimbarea climei, calitatea aerului,etc.
                      Deci multi dintre noi vor ramane pietoni, vor merge cu autobuzul, sau vor sta acasa.
                      Eu am ales 1.4gpl. As fi preferat 1.6 dar nu erau disponibile atunci.

                      Comment


                      • #56
                        Hai sa va zic alta...
                        1)Un prieten de al meu are o firma de taxi la mn in oras pe undeva la 15-20 de loganuri...TOATE SUNT CU Gpl..au 220.000 km (cand am vb cu el) mi-a spus ca nu a avut nici o data probleme cu ele

                        2)Zic uni ''ce imi trebuie mie bomba in spate''. Nu am auzit nici un gaz pe orice masina cum ca ar fi bubuit o instalatie pe gaz..in momentu asta detin o dacie 1310 din 87 pe gaz de 3 ani....vreau sa va zic ca nu am nici o problema cu ea..merge daciuta mea cu 150(pe bord, drept e ca fura 20-30 km) dar pt o masina de 21 de ani la 45 de cai cati are....
                        Logan-u are gaz din fabrica aici are niste plusuri

                        Cu foarte mare incredere iti recomand gpl-u

                        ps: Acum imi iau si eu un logan 1.6 gpl+benzina laureat full undeva la 10.000 e
                        si intru si eu in randul vostru


                        Am uitat intretinerea la diesel e mai mare
                        Last edited by alexcump; 27 April 2008, 23:31. Reason: Am uitat sa precizez un lucru

                        Comment


                        • #57
                          Singura mea curiozitate e cum se comporta gpl-ul in caz de accident. Am un prieten peste care s-a suit un tir din spate si i-a redus volumu portbagajului la aproximativ 0, si sunt curios ce s-ar fi intamplat daca ar fi avut butelie acolo. Adica nu stiu daca cei de la dacia le ranforseaza cum trebuie
                          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by andrushk_mib View Post
                            Singura mea curiozitate e cum se comporta gpl-ul in caz de accident. Am un prieten peste care s-a suit un tir din spate si i-a redus volumu portbagajului la aproximativ 0, si sunt curios ce s-ar fi intamplat daca ar fi avut butelie acolo. Adica nu stiu daca cei de la dacia le ranforseaza cum trebuie
                            iti pot spune ceva vag...
                            Nu stiu daca stii, in vara a fost un accident mare pe autostrada soarelui in care au fost implicate multe masini...era un matiz pe gaz..era praf...ia butelia lui a sarit din masina, iar matizul nu bubuise...din cate stiu eu camd gazul iese se evaporara instantaneu in aer si nu poate provoca explozie...acum mai mult de atat nu stiu...sa ma corecteze cei care intradevar stiu

                            Comment


                            • #59
                              Cand s-au inventat masinile, aveau motoare cu abur...A aparut apoi si s-a mentinut BENZINA, mai tarziu motorina...Speriati de poluare si de diminuarea resurselor petroliere, oamenii au inventat alimentarile cu GPL, biogaz, biodiesel, baterii si alte qestii...Si pan' la urma o sa mergem ca-n Fred si Barney, sa impingem cu picioarele pe asfalt...
                              LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                              Comment


                              • #60
                                Din cate stiu eu arderea cu GPL este o ardere uscata(si oricum o sa se ajunga sa se compare loganul si cu bicicleta dupa cum vad eu gpl vs motorina fiti seriosi ce termeni de comparatie)sper sa nu supar pe cineva

                                http://www.loganclub.ro/forum/showth...highlight=focu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google