Gpl nu dci
diesel vs. GPL
Collapse
X
-
Scuzati-ma daca s-a mai zis, insa pretul la GPL este atat de scazut pentru ca statul il mentine la preturi scazute. Un litru de benzina este chiar ieftin, insa statul impune anumite taxe astfel incat pretul creste chiar de 2-3 ori. Deci daca vreti sa aflati cam cat costa cu adevarat un litru de benzina, uitati-va la pretul GPL.
Ori nu cred ca asta va mai fi adevarat in momentul in care multi vor opta pentru GPL. Banul comanda.
Insa pe moment, este o optiune chiar buna, impreuna cu un chip, chiar daca personal nu as folosi asa ceva. Inca nu am incredere, chiar de e omologata.Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM
Comment
-
The systems typically operate by metering a small quantity of LPG, at a pressure slightly above atmospheric, into the intake manifold, where it enters the combustion chamber and is ignited with the diesel. LPG flow is regulated to ensure smooth operation, and will typically only deliver LPG under power.
E cam altfel sistemul ....
Comment
-
Motorina e 45 de mii litrul si consumul e 5%; GLP-ul e 23 de mii si consumul e de 10 %; deci unde e afacerea? Mai dai bani si pe instalatie, mai micsorezi si portbagajul, deci nici o afacere. o sa mai creasca el preturile la benzina si motorina, dar o sa creasca si la GPL, stati voi linistiti, ca in tara asta nimeni nu scapa!1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Ideea e ca si pretul de achizitie al unui Dci e mult mai mare decat un Mpi GPL!Consumul variaza si la una si alta, nu e batut in cuie plus ca fiecare stie ce-i place sau pentru ce anume ia masina!Numai bine!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Asa este, pretul de achizitie e mai mare la diesel, dar pentru ce anume isi iau oamenii masini pe gpl? Care e de fapt scopul? Nu sa plateasca cat mai putin pentru a face 100 de km? Sau ca le place sa aiba inca o butelie in portbagaj sa le ocupe din spatiu, suna motorul altfel, sau....?
deci daca stam si ne gandim, marea majoritate dintre noi luam masinile pentru a ne deplasa cat mai ieftin, cei care vor putere nu prea se uita la logan... Sau poate la 16v.
deci scopul loganului, in 99% din cazuri asta e: deplasarea din A in B cat mai ieftin!1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Alegerile
Cred ca pana la urma cel care isi cumpara o masina isi alege motorizarea in primul rand pe considerente pur subiective (ca i-a placut felul cum se "misca" aceea masina, ca este un consum mic, etc.) si nu {poate} pune in balanta toate cheltuielile legate de masina si aici ma refer la revizii, carburant, piese defecte in timpul exploatarii, eventuale majorari de preturi, care dezechilibreaza niste anticipari (uitati-va la raportul de preturi ale motorinei si ale benzinei, care era el in urma cu un si care este el acum...).
Este foarte greu sa socotesti totul, (pe minim 100.000 de km, ca sa poti evidentia anumite lucruri!), doar sa te documentezi de pe net, eventual sa conduci anumite modele, sa simti niste diferente etc...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Cred ca aici trebuia un POLL pentru a face o diferenta vizibila !
Ar fi mai usor pentru toata lumea curioasa de subiect
80%GPL
20%Diesel(dieselul mai pote castiga ceva putere mai usor din turbo si cipuiredar pierde pe consum si uzura motorului)EX : + =
Comment
-
Here we go again
Originally posted by huzzy1981 View PostMotorina e 45 de mii litrul si consumul e 5%; GLP-ul e 23 de mii si consumul e de 10 %; deci unde e afacerea? Mai dai bani si pe instalatie, mai micsorezi si portbagajul, deci nici o afacere. O sa mai creasca el preturile la benzina si motorina, dar o sa creasca si la GPL, stati voi linistiti, ca in tara asta nimeni nu scapa!Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by huzzy1981 View PostMotorina e 45 de mii litrul si consumul e 5%; GLP-ul e 23 de mii si consumul e de 10 %; deci unde e afacerea? Mai dai bani si pe instalatie, mai micsorezi si portbagajul, deci nici o afacere. O sa mai creasca el preturile la benzina si motorina, dar o sa creasca si la GPL, stati voi linistiti, ca in tara asta nimeni nu scapa!
Succese!sigpicLaureate 2007 GPL
Comment
-
Unde ati vazut voi consum de 6% la diesel? Poate doar iarna cand sunt -20 de grade afara.... Si cand masinile voastre consuma 12-14%.
daca masina ta pe gpl consuma in oras 8%, mers normal, nu subturat, eu ma impusc in public. Sunt sigur ca fara 10-12 nu scapi. Sau poate ai uitat sa zici ca 8 de gpl si 3 de benzina!
dieselul meu in oras nu trece de 5,3 iar in afara in jur de 4,2. Deci fa si tu un calcul....1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Doamne fereste sa zic eu ca nu iti consuma a ta 5 sau 4 sau cat o consuma, departe de mine gandul acesta pentru simplu motiv ca nu e a mea ci e a ta si stii mai bine! La partea cu consumul meu e treaba mea si nu a altora.
Dar cred ca omiti mesajul postului meu unde era vorba de preturile combustibililor si nu de consumuri.
Succese!sigpicLaureate 2007 GPL
Comment
-
Si tu omiti consumul, care e strans legat de preturi.
intr-adevar, e treaba ta, dar in momentul in care faci public acest consum, ne asteptam sa fie si real, nu povesti "pescaresti"! daca e asa cum spui, bravo tie, ai facut alegerea ideala!
succese and U2!1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
Comment