liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Seba View Post
    citat: doua motoare de putere apropiata, pe masini de greutate apropiata, ar trebui sa fie "tot pe-acolo".
    Nu conteaza si transmisia?

    Acum nu-ti caut nod in papura.
    Last edited by Cristi_LCD; 2 December 2009, 14:20.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • Originally posted by Cezar View Post
      Cx Skoda Octavia, 0.30
      Dacia Logan., 0,36.
      Diferenta colosala
      e diferenta mare, avand in vedere ca un camion are 0.7, maxim 0.8. Iar o masina sport 0.27 - 0.29, diferenta intre ce ai pus tu, da este mare.

      Comment


      • din cate as intelege un logan diesel de 85 cp resoftat(are 250nm exact ca skoda stock) bate o octavia de 105 cai nu ? putere aceeasi greutate mai mica la logan , asa ar fii normal
        toti spun ca dieselul bate benzina , adevarat daca benzinarul e aspirat
        daca benzinarul are turbo , dam exemplu audi 1.8T vs audi 2.0 TDI , mai mult ca sigur castiga benzinarul (1.8 turbo)
        adevarul e ca motoarele diesel au evoluat mult dar nu au cum sa bata benzinarele
        am dato in offtopic
        Its just a car ...

        Comment


        • Dau eu un ex, in care exista cilindree si putere apropiata: 1.5 dci stock vs 1.4 stock. Castig in favoarea lui 1.4, cu tot cu cuplul lui de feon

          Comment


          • Offtopic. Carbunarele nu o sa bata benzinarele ori cat ar fi ele de evoluate (cam la aceeasi cilindree si aproximativ aceeasi cp) si intradevar un carbunar versus un benzinar turbo nu are nici o sansa.

            PS: Carbunare=TDI urile masinilor cu semnul Fuhrerului Diesel=dCi

            Comment


            • Cum sa nu aibe sanse?
              1.6 16V ~105-115 cp vs 1.6 tdci 90 cp sau hdi 110 cp , ia bataie dizalu.

              Comment


              • cand ziceti "bate diezelul" va referiti strict la topic, adica pe o linie dreapta de 400m? pt ca daca prelungim linia .... cu siguranta e invers.
                Ca sa nu mai zicem de cursele de anduranta, la Le Mans de exemplu de ceva ani Audi TDI face legea.

                Comment


                • Audi tdi, face legea, caci legea e usor indoita
                  Cat despre linii peste 400m, pana in 1000m, tot nu vad cum s-ar inversa situatia.
                  Ex: logan 1.6 16v 0-1000m 31.9 sec
                  Skoda octavia 1.9 TDI 105 ponei 0-1000m 32.9 sec
                  Adevarat, are consum redus, reprize bunicele, nu trebuie sa scoti pistoanele prin motor, ca doar na, se uzeaza

                  PS: fa rost de un g-tech, si masoara performantele fiecareia in parte, caci vad ca esti posesor al amandurora.

                  Comment


                  • Offtopic @Gelu_R Eu ma refeream pe orice distanta dieselu nu are nici o sansa dar repet la aprox aceeasi cilindree si aprox aceeasi cp. Un lucru iara foarte important este si cutia.
                    Last edited by Zsolt; 3 December 2009, 15:53.

                    Comment


                    • Renault, pe autostrada nu cred ca se tine vre-un Logan de asta nervos dupa un diesel. Adica, concret, cand vad un Logan de 105 CP ca merge constant cu 195km/h cel putin 100km ma dau jos si-i pup emblema ) , era sa zic esapamentul dar ala s-ar putea sa fie prea fierbinte. )
                      Last edited by Gelu_R; 3 December 2009, 16:00.

                      Comment


                      • Bine punctat... are dreptate omu... si confirm din experienta

                        Comment


                        • OFFtopic:
                          Originally posted by Gelu_R View Post
                          Renault, pe autostrada nu cred ca se tine vre-un Logan de asta nervos dupa un diesel. Adica, concret, cand vad un Logan de 105 CP ca merge constant cu 195km/h cel putin 100km ma dau jos si-i pup emblema ) , era sa zic esapamentul dar ala s-ar putea sa fie prea fierbinte. )
                          Pacat ca nu ai fost prezent la penultimele intreceri de la Pitesti - WKR - 200 km/H bucuresti-Pitesti - s-a oprit la ultima benzinarie sa ne astepte pe restul apoi a continuat asa ... deci se poate - martori sunt multi nu e problema.
                          P.S.: gandeste-te ca tu la diesel - oricare ar fi la viteza maxima si turbina e cam la maxim(deja intrii pe rosu), pe cand la un benzinar aspirat viteza maxima nu este la turatie maxima si pe langa asta benzinarele sunt motoare de turatie deci sunt mai fiabile(sunt facute sa suporte acele 5-6000 de ture pe o perioada mai mare) la acele viteze maxime decat un diesel.

                          ONtopic:
                          Tot era vb de intreceri: Audi A4 2.0 - vreo masina - o masina si jumate in spatele meu(si de pe loc si din miscare a 2-a, 3-a ... la a 4-a am ajuns la inca un semafor moment in care am fost intrebat daca am cumva compresor - ceea ce nu este cazul.) si ieri seara cu dsign in dreapta - pana in treapta a 4-a(ca s-a bagat peste mine ca nu avea unde sa se mai duca in fata + acolo deja incepea sa se duca - oricum 3 trepte in care nu a scapat de mine ...) m-am tinut dupa un A6 - deci aveti mare grija si la 50-100 de kg daramite la 4-500 de kg (P.S. la mine nu e loganul usurat adica 2 cutii de scule in spate, sub si multe alte prostii)
                          Last edited by Canto; 3 December 2009, 16:19.
                          B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                          Comment


                          • Offtopic Gelu_R un Logan 1.6 16v alearga zic eu 100km cu 195 km/h dar cutia de logan nu prea ajuta motoru deci na. Dar un Renault Megane Coach 1.6 16 108 cp sau un Renault Megane 3 1.6 16v 6 trepte nu au ce face din 1.9 TDI 105 la sprint, viteza pe autostrada ce vrei tu a da la un singur lucru castiga TDI u la consum.

                            PS. Hai sa trecem pe diesel vs benzina ca o dam in prea mult offtopic aici
                            Last edited by Renault; 3 December 2009, 16:27.

                            Comment


                            • @canto... cand vrei sa ne dam !?

                              Comment


                              • @GGI78 Daca ai motoru care scrie in semnatura 1.9 dTi si 98 cp te manca Canto. Am facut eu cu un Renault Megane 1 hatchback (ala turcesc) 1.9dTi 100 cp si iam dat destul (vreo 3 masini)
                                Last edited by Renault; 3 December 2009, 16:49.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google