marmel cu 1.8 IS 140 CP te face sau il faci? Curios doar
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
de unupatru mi-e frica sa zic, ca ala e cel mai tunabil motor din gama dacia. dar aveti zilele numarate, au aparut deja primii posesori de 1.2 cu idei de turbo, compresor, nos, chiptuning...intr-un cuvant, ati mierlit-oDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
la urmatoarea instigare la "liniute", avetii vacanta. vorbiti-va fara sa mentionati pe forum unde, cand, cine...oricum cei care se dau se stiu intre ei, au telefon, messenger.
oragnizati-va cumva "undercover" mersi de intelegere...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
man vad ca tu esti din timisoara, eu ma stiu bine cu baietii de la Skandal la MCD FOF, majoritatea, stiu cum fac cand ies la joaca, nu am dat, daca citesti, locu unde ne dam sau alceva, decat unde se strang ei aproape seara de seara si multi altii. so nu e nimic ilegal in asta sau de condamnat...nu fi mai catolic decat papa...
PS: nu imi zice cum sa fac in buc curse, ma dau la linii seara de o gramada de timp si fara incidente baietii din buc stiu...so depasim momentu, ramanem la subiectPana mea...
Comment
-
Originally posted by Seba View Posto zic pt a nu stiu cata oara: ferrari a scos 6 (sase) cai dintr-o evcuare la un motor de 430 (patru sute trei zeci) cp...
PS: te rog sa nu bagi lumea in ceata.
Ce a facut Ferrari ( si te rog sa spui exact la ce proiect a umblat Ferrari de a scos 6 cp din tzava de evacuare) daca e sa extrapolam, rezulta un continuu efort de a scoate tot ceea ce e mai bun dintr-un benzinar.
LE: Cand Ferrari va face ca Porsche motoare dizal, eu ma las de meserie.
Comment
-
am zis ceva mai devreme: la un model 430 au refacut evacuarea, au schimbat ceva pe la motor, ceva soft si au castigat 6 cai din 430 fata de motorul precedent. tinand cont ca au castigat vreo 15 cai din toate modificarile, ma gandesc ca fata de evacuarea stock e diferenta de 6 cai, nu fata de o evacuare de logan montata pe ferrari...
s-ar putea sa ai o mare surpriza cu ferrari dizal in cativa aniDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Ce treaba are ferrari-ul dizal aici?
Eu am cam inteles unde bate Octavian. Ii dau dreptate chiar daca o sa ne combata Seba dar totusi la Logan(si orice masina sub 120 CP) nu prea cred ca scoti mai mult de 1-3 CP din schimbarea evacuarii. In schimb la o masina peste 150-200 CP facuta cu o evacuare care sa dea noxe euro 4 sau 5 prin schimbarea evacuari poti probabil sa scoti 10 CP dar cu noxe euro -(minus) 4.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostOctaviane fi amabil si reformuleaza, ca sa mor de-am inteles o iota din ce-ai zis.
Pastrand proportiile, ar insemna ca dintr-o evacuare la Logan se pot scoate maxim 1,5 cp lucru adevarat pana la un anumit punct.
Sunt multe evacuari facute de tunari care nu dau nici macar 0,5 cp (desi au fost schimbate cap-coada) sau chiar mai iau din puterea stock vreo 0,5 cp, pt ca sunt facute/gandite prost.
Evacuarea stock de pe Logan n-a fost gandita in spirit sportiv.
Sunt ferm convins ca o evacuare bine gandita, poa' sa scoata mai mult de 1,5 cp, nu vise de 8-10 cp, dar 3-4 cp reali sunt posibili.
PS: am mai vazut la nu stiu ce model de Chevrolet de ~280 cp, din evacuare au reusit sa mai scoata vreo 3 cp, dar din nou, aveacuarea stock era deja gandita sa scoata totul din motor.
Si tot la evacuarile facute de tunari la masini deja sport, caz la un M3, modificata evacuarea, apoi ca rezultat a fost montarea inapoi a evacuarii stock, pt ca dadea mai multi cp decat cea ''sport'' , putini se baga la o sportiva sa mai modifice evacuarea.
Comment
-
O vacuara fara serpisori nu e aproape nimic. dar cu serpisor situatia se schimba, nu stiu cati cai putere o da dar tot ce stiu e ca masina se comporta mult mai bine pe turatie si in reprize de accelerare simti cum scoate gazele. Ceea ce ma face sa cred ca masina castiga ceva mai mult de 1-2-3 CP..Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
Comment