liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • crezi ce vrei evacuarea fara serpisori e totul la masinile ce functioneaza in regim de competitie, nicidecum evacuarea 4-2-1 nu e cea mai fericita varianta. "serpisorii" se foloseau 4-2-1 la masinile de strada, iar 4-1 la masinile de curse. 4-2-1 e un compromis in sensul ca acelasi motor, cu 4-2-1, scoate mai putini cai la final decat cu evacuare 4-1, insa castiga ceva caluti pe zona mediana, folositori la depasiri, in oras, etc. exact aia 2-3cp de care zici tu ca is mai multi. eu din ce-am vorbit cu unii care participa saptamanal la curse in anglia, ziceau ca vreo 5-6 cai poti sa jonglezi din evacuare la un motor de 110-120 CP. aia si-au pus masinile pe dyno inainte sa concureze, cu diferite modificari, inainte si dupa modificari. indraznesc sa cred ca daca un motor de 120 cp de toyota castiga vreo 5 cai din evacuare cap-coada, un logan de 75 de cai nu are cum sa castige mai mult de 3cp, iar daca ma gandesc la acel ferrari, aia 3 cai la 1.4mpi devin subit vreo 0.8 cai. de fapt, un caine si-o juma de sobolan...
    apropo, ai putea sa pui evacuarea stock pe masina si sa faci cateva ture pe gtech, apoi sa vezi comparativ cu "serpisorii" ce castig ai. ideal ar fi sa ai o evacuare 4-1 calculata calumea si s-o compari cu cea stock, sa vezi si acolo diferenta...ma rog, subiectul e aspru disputat pe mai multe forumuri, de catre oameni care, zic eu, au mai multa experienta in ale tuningului si ale curselor decat avem noi toti la un loc. si aia inca nu s-au pus de acord daca 4-2-1 sau 4-1 e de preferat. doar cu acei 5 cai care-i pierzi la ture medii in cazul 4-1, dar pe care-i pierzi la final in cazul 4-2-1 se pare ca s-au pus de acord, in rest, inca mai dezbat si ei, de vreo 6 ani, diferite diametre si lungimi de tevi, multi dintre ei pe acelasi tip de motor, cu modificati diferite, obtinand aceleasi rezultate. va dati seama acolo ce dileme... noi din pacate nu avem bani s afecam dyno dupa fiecare modificare, sa putem spune ceva concret. in primul rand, nu pra stiu oameni care sa fi facut dyno la logan, majoritatea de aproximam puterile si rezultatul modificarilor facute la gramada ca fiind rezultatul uneia sau alteia dintre modificari, in fapt lucrurile stand probabil altfel. cum ziceam, sunt multe de spus, dar nu avem date concrete decat "pe portiuni".
    Last edited by Seba; 14 December 2009, 17:33.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • In concluzie: Ferarri a scos shasa cai frumoshi )))
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Seba: nu vreau sa ma contrazic cu tine 1-2-3 CP nu ma intereseaza dar, ce vreau sa iti spun este: Comparatie motor logan 1.4 soft serpi (75 CP la baza plus modificari soft 3 CP serpi 0.8 sau max 3 CP) vs logan 1.6 MPI stock ( 87 CP la baza) fac pariu pe ce vrei tu ca 1.4 il bate 2 masini lejer si pe distanta mica si pe mare si cum vrei tu.
        Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

        Comment


        • si iar comparam o masina cu 100 kg mai putin decat aialalta .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Un Preference 1.6 MPI (deci fara aer conditionat si asta) cam cate kilograme ar avea in plus fata de un Ambiance 1.4? Sa punem in plus fata de Ambiance: 2 tetiere spate, 2 macarale de geamuri electrice cu tot cu instalatie, inchiderea centralizata, servo-directia, casetofonul cu cele 2 boxe fata, airbagul pasagerului fata si....cam atat, asa grele sa fie si asa prost sa fie 1.6-le ala sa fie batut de un 1.4 cu aproximativ 15 cai mai slab din start si imbunatatit cu un nenorocit de soft si una bucata serpisori? Eu cred ca e posibil din ce a spus MCD sa fie batut 1.6 MPI (atentie, standard) de un 1.4 MPI cu una bucata soft si serpisori la gratar.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Originally posted by darksid3 View Post
              In concluzie: Ferarri a scos shasa cai frumoshi )))
              Foarte finut spus. Fiecare intelege ce vrea

              Seba: ok, good point, teoretic vorbesti super, practic n-ai demostrat nimic.

              CristiXP: iar esti carcotas, MCD a spus clar: 1.4 cu serpalai si 1.6 mpi stock, de unde frate scoti 100 kg diferenta? Chiar mai crezi in datele de pe talon..?
              A mea doar cu abs fata de un Preferance: 1097 vs 1020 kg...

              PS: o sg data m-am deplasat in TM pt o provocare (si am castigat), pot sa fac asta second time, daca veniti cu un 1.6 mpi stock (si sa jurati pe cravata de pionier ca e asa, inclusiv cauciuce) sa facem o proba filmata.

              Comment


              • deci concluzia ta e ... ca serpii dau 15 cp ?
                sau softul 15 cp ?
                sau ca un 1.4 de 75 cp remapat care ajunge la 80+ cp , is mai tari ca aia 90 cp de fabrica ... in situatia cand alea 2 masini au greutate identica si soferi pe aproape
                permite`mi sa
                Last edited by Cristi_Xp; 14 December 2009, 23:17.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Revin la ce spuse Seba (teorie), e posibil ca pe anumite intervale sa ii dea un sut in cur si , la tine (mie, ei, ele, etc ) sa nu faca treaba buna softu.
                  Stii f bine ca nu avem softuri bine puse la pc.
                  PS: si e vorba de vreo 12 cp, nu 15.

                  PPS: n-am o concluzie finala, sustin afirmatia ca o evacuare bine facuta da sigurat 3-4 cp.
                  Ce nu spune MCD (si sper sa fie corect) e consumul, stiu ca ii ia cam 15-18%, dar chiar NU are importanta, vorbim de liniute.

                  Comment


                  • si la alte masini nu consuma atat ?
                    in a2a aproape de capat consumul e 26%
                    is in stare de pun pariu ca la mers frumos,masina nu ii consuma nici cu 0.5 mai mult decat ii da fabrica.
                    chiptuneru iti da maxim 82 cp pt 1.4 resoftat ... diferenta pana la 87...88 ... 90 ... sau cat vrei tu cum o explici daca masinile au aceeasi greutate si sofer aproape egal ?si daca o luam invers... mergand pe premiza ca datele de la chiptuneri sunt corecte, masinile au kg egale,soferii sunt amandoi piloti ... ajungem la concluzia ca dacia a mintit si motoru de 1.6 n`are 88 cp
                    in configuratia actuala , scot timp mai prost ca un 1.6 stock , adica 12.5 pana la 0-100 ar trebui sa ma nimicesti ... vii la tm ?)
                    ca sa nu zici ca te mint uite si un filmulet ... de la secunda 1-2 cand zice "Dai!" si pana la 14 unde e vreo 105-110 , amestec sarac , soft nefacut,volanu sta stramb ...jante pe 16,gume nu foarte subtiri .
                    Last edited by Cristi_Xp; 15 December 2009, 00:14.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • cristi tu nu ai inteles eu nu comparam masina mea....2 logane la fel in domeniul dotarilor una avand 1.4 soft si serpi , 1.6 stock....tot bate 1.4 garantez....
                      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                      Comment


                      • Sef, era vorba de consum mediu, fara liniute, sorry.
                        Nu pune pariu, s-ar putea sa pierzi.
                        Revin, 1.6 stock (dar sa fie stock) cu al meu, si il dovedesc.
                        Faceti rost de un 1.6 stock, nu al tau mai

                        PS: si lasa vrajelile, sare in 6500-7000 ceva de groaza, tu vrei sa pacalesti audienta cu un film REAL cu 1.6 modificat.
                        Last edited by Octavian; 15 December 2009, 01:11.

                        Comment


                        • iti pun poza cu un gtech daca vrei ... best 12.5 0-100 in situatia in care fabrica da 12 sec
                          il astept pe MCD sa iti scrie consumu )
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • MCD CONSUM: in mers normal in bucuresti si cu trafic mai putin nu aglomeratie nu nervi in trafic(10-12%) replica la ce am zis (15%+) in LINII 20% +/- , in afara orasului mers 80-110km/h consum (6 +/-), mers inafara orasului 200 +/- (15%)
                            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                            Comment


                            • Dati-mi un 1.6 mpi stock ca m-am enervat

                              Comment


                              • Nu trebuie sa te ambitionezi acuma nu mai e bun asfaltu de dat..asa ca mai bine te pregatesti pentru la primavara-vara...
                                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google