If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Facut ieri cu un Golf III 1.8 GT 200.000 km la bord (90 cp zice propitaru).
La liniuta sensibil in fata eu (2 metri, adica botu si usile fata) dupa ~145-150 a trecut in fata la vreo 5-7 metri (aveam 160)
PS: daca stie cineva ceva date oficiale de la Golfu asta ii raman dator.
atata si au golfurile alea, 90 de cai. si nu prea trag. eu m-am dat cu unul cu sorin si am intrebat daca masina aia are 90 de cai, ca nu trage de mai mult. sa fi vazut fata proprietarului...cica masina are 75 de cai. fugi, mah, da talonul. surpriza, 65kW un fel de logan 1.6mpi. nimic deosebit sub soare. doar ca e masina cu svastica.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Daca gasesti si ceva date despre model m-ai bucura.
Stiu ca sunt si cu 75 cp, dar asta era de 90 cp si motorul suna foarte bine (nu tacanit, nu nimic).
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
La demaraj dau fum fara discutii (s-au facut vreo 3 incercari).
La viteza (dupa 140) il pierd.
Diferenta de CP de la 90cp la 75cp(82cp cu soft) se amortizeaza in diferenta de greutate...unde astra are un dezavantaj fiind putin mai grea fata de logan.
316 sau 518 poate. Cel mai mic motor pe seria 5 a fost de 1.8 pe seriile e12, e28 si e34. Moare daca il bati cu 1.4). 518 clar il bati (orice model ar fi) iar daca e 316, hmm, depinde de starea masinii. Daca este seria 5 cu motor transplantat de 1.6 este foarte trist)).
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
La demaraj dau fum fara discutii (s-au facut vreo 3 incercari).
La viteza (dupa 140) il pierd.
tare plecarea ) ati dat liniute cu plecare din 1000 rpm ?
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Sunt multe dueluri facute cu start lansat.
Si nu vad ce are daca plec de la 1000 rpm (?) din tr I ?
Vi se pare voua aiurea/funny.
Rupeti voi ambreaju, ''gratis'' n-o mai fac.
Defapt stiti...mi-e frica sa nu plec prost, ca mi se vede adevarata fata de amator, nu sunt asa de tare ca voi reisarii
PS: data viitoare o dau cu tr IV de la 900 rpm.
Am dat cu tr II si cu tr I mai XP, si unde ai vazut 1000 rpm? (cred ca erau vreo 2000 rpm la al treilea claxon, dar neesential).
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment