Obiectez la cele zise de GJ 85 , poate vrei sa reformulezi ca te-a facut de la 130 la ora , ca sa te credem , dar de la 200 in sus e ceva aberant ce spui.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
-
Defapt colega cred ca a vrut sa spuna ca la Loganu din dotare pe la 200 pe bord i s-a terminat pedala/s-a consumat puterea, iar Astra a mai luat probabil un 7-8 km in plus, lucru plauzibil.
La fel am patit eu cu Astra Clasic 1.4 90 cp, la ~170-175 eu , ala cu Astra avea ~180-182, desigur la capat de pedala, foarte usor lua avans, dar nu mai urca in viteza.
Comment
-
Originally posted by anonimboy View PostProprietaru a zis ca masina e stock...acum daca m-am mintit pacatu lui.La capatu pistei eu eram cu un bot in fata dar il vedeam in oglinda ca se apropia foarte tare.I My Honda !
Comment
-
Originally posted by GJ-85-SRY View Postoctaviane lasa ca m-am dat cu un 1.6 16v twinport si la liniuta si la viteza
impinge destul la liniuta l-am facut clar iar la traseu (39 km)cu portiuni drepte viraje ma facea de la 200 incolo unde loganu e varza la aerodinamica
Comment
-
-
iar ati inceput ca astra 1.4 pana la urma e un kkt de masina... fata de logan gen conforn, fizic e mai bun ca loganu..dar ca putere demaraj si alea nu e..nu are cum masina aia are 1200-1300 kg pe 95-100 CP deci clar nu are cum sa traga mai bine plus sisteme abs ebc draci ....
hai sa nu poluam topicul cu reclame .Last edited by Cristi_Xp; 20 February 2010, 09:05.Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
Comment